Bekijk volle/desktop versie : Smoorverliefd op mijn Nederlandse collega.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

06-06-2008, 22:39
Gegroet mensen.
Ik ben smoorverliefd op een Nederlandse collega van mij en andersom ook. Ze is erg lief, leuk, aardig en vooral beeldschoon. Het probleem is alleen dat ze geen moslim is. Ik wil mijn ouders niet teleurstellen maar ik ben echt gelukkig en vrolijk als zij in mijn buurt is. We zijn vaker uit eten geweest en doen heel veel leuke dingen samen na werktijd.
Ben 25 en denk echt vaak aan trouwen en dat soort dingen.
Zijn er heren die ervaring hebben op dit gebied ? En hoe gingen jullie toen om met dit soort gevoelens. Is er wat van terecht gekomen of zijn jullie afgehaakt ?

Gr, een moker in love.

06-06-2008, 22:40



Citaat door jamalhermanos:
Gegroet mensen.
Ik ben smoorverliefd op een Nederlandse collega van mij en andersom ook. Ze is erg lief, leuk, aardig en vooral beeldschoon. Het probleem is alleen dat ze geen moslim is. Ik wil mijn ouders niet teleurstellen maar ik ben echt gelukkig en vrolijk als zij in mijn buurt is. We zijn vaker uit eten geweest en doen heel veel leuke dingen samen na werktijd.
Ben 25 en denk echt vaak aan trouwen en dat soort dingen.
Zijn er heren die ervaring hebben op dit gebied ? En hoe gingen jullie toen om met dit soort gevoelens. Is er wat van terecht gekomen of zijn jullie afgehaakt ?

Gr, een moker in love.




Als ze zich wilt bekeren dan moet je er zeker voor gaan


beter kan je niet treffen

06-06-2008, 22:41
Veel succes , als je maar een toekomst ziet

06-06-2008, 22:43

Citaat door leipe_chadia:
Als ze zich wilt bekeren dan moet je er zeker voor gaan


beter kan je niet treffen



Daar hebben we het nog niet over gehad. Ik ben te verliefd om het daar over te hebben.
Ben bang dat ze dan afhaakt omdat ze dan het gevoel krijgt dat ik haar push.

06-06-2008, 22:44



Citaat door aaliyah magrabi:
Veel succes , als je maar een toekomst ziet



Dank je wel meid.

06-06-2008, 22:45

Citaat door jamalhermanos:
Gegroet mensen.
Ik ben smoorverliefd op een Nederlandse collega van mij en andersom ook. Ze is erg lief, leuk, aardig en vooral beeldschoon. Het probleem is alleen dat ze geen moslim is. Ik wil mijn ouders niet teleurstellen maar ik ben echt gelukkig en vrolijk als zij in mijn buurt is. We zijn vaker uit eten geweest en doen heel veel leuke dingen samen na werktijd.
Ben 25 en denk echt vaak aan trouwen en dat soort dingen.
Zijn er heren die ervaring hebben op dit gebied ? En hoe gingen jullie toen om met dit soort gevoelens. Is er wat van terecht gekomen of zijn jullie afgehaakt ?

Gr, een moker in love.


Gewoon niet aan beginnen ... de kop indrukken nu het nog kan ... alleen miserie (tenzij christen, jooodse blabla)




En al diegenen die beweren dat ze zich moet bekeren en die vinden dat er dan geen probleem is.... 1 boodschap voor hen:


DE ISLAM MAG NIET (MIS)GEBRUIKT WORDEN ALS MIDDEL OM EEN (RELATIONELE) VERBINTENIS TOE TE STAAN !!!



06-06-2008, 22:46

Citaat door jamalhermanos:
Daar hebben we het nog niet over gehad. Ik ben te verliefd om het daar over te hebben.
Ben bang dat ze dan afhaakt omdat ze dan het gevoel krijgt dat ik haar push.



nee maar je kan wel vragen hoe ze over de islam denkt

Als ze er negatief over denkt dan weet je genoeg....

dan zou ik persoonlijk kappen want hoe zullen jullie kinderen opgroeien?

06-06-2008, 22:49

Citaat door pikachu:
Gewoon niet aan beginnen ... de kop indrukken nu het nog kan ... alleen miserie (tenzij christen, jooodse blabla)




En al diegenen die beweren dat ze zich moet bekeren en er is geen probleem.... 1 boodschap voor hen:


DE ISLAM MAG NIET (MIS)GEBRUIKT WORDEN ALS MIDDEL OM EEN (RELATIONELE) VERBINTENIS TOE TE STAAN !!!




Het probleem is dat ik er al aan begonnen ben. Mijn gevoelens kan ik niet meer terugdraaien.
Er is toch eigenlijk niks mis met een Nederlandse vrouw die geen moslim is. Ze is echt een nette dame. Ze kleed zich netjes, gedraagt zich netjes en maakt mij happy. Ik heb het met haar nog niet over de islam gehad.

06-06-2008, 22:51

Citaat door leipe_chadia:
nee maar je kan wel vragen hoe ze over de islam denkt

Als ze er negatief over denkt dan weet je genoeg....

dan zou ik persoonlijk kappen want hoe zullen jullie kinderen opgroeien?


Ze is helemaal niet negatief daarover, integendeel. Soms zien we een krantenartikel over moslims in Nederland. Dan begint ze gelijk te jammeren daarover. Ze vind het ook niet leuk dat wij moslims in een hoekje worden gedrukt.

06-06-2008, 22:51
Praat met haar over de islam. En wie weet dat ze zich erin gaat verdiepen.

06-06-2008, 22:52

Citaat door jamalhermanos:
Ze is helemaal niet negatief daarover, integendeel. Soms zien we een krantenartikel over moslims in Nederland. Dan begint ze gelijk te jammeren daarover. Ze vind het ook niet leuk dat wij moslims in een hoekje worden gedrukt.




klinkt erg goed


maak er wat van


ik zou er zeker voor gaan

06-06-2008, 22:53

Citaat door jamalhermanos:
Het probleem is dat ik er al aan begonnen ben. Mijn gevoelens kan ik niet meer terugdraaien.
Er is toch eigenlijk niks mis met een Nederlandse vrouw die geen moslim is. Ze is echt een nette dame. Ze kleed zich netjes, gedraagt zich netjes en maakt mij happy. Ik heb het met haar nog niet over de islam gehad.


Tuurlijk is er niets mis mee, met nederlandse vrouw ... maar je moet ook aan praktische gevolgen denken ... (of ouders wel gaan accepteren enzovoorts enzovoorts)

En stop alstublieft met "over islam praten" : dit komt enkel opportunistisch over... Lijkt net of je enkel wilt dat ze zich bekeert opdat je met haar thuis kunt komen (ik benadruk : dit is maar indruk , kan dat ik me vergis)

06-06-2008, 22:53


Een moslim mag met een christen of een joodse trouwen. Een atheiste buiten beschouwing. Mijn vraag is wat je eigenlijk wilt. Waarom deze topic?

06-06-2008, 22:54

Citaat door Summer11:
Praat met haar over de islam. En wie weet dat ze zich erin gaat verdiepen.



Moet dat ? Ik wil haar niet het gevoel geven dat ik haar opjaag.
Ik ben meer benieuwd naar ervaringen van jongens die ook in hetzelfde schuitje als ik zitten.

06-06-2008, 22:55
Reden waarom ik niet voor een Nederlandse vrouw zou kiezen is omdat ik wil dat ze mijn taal spreekt en dat mijn kinderen mijn taal spreken tegen hun opa en oma.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19