Bekijk volle/desktop versie : De Eenden van Allah



06-06-2008, 20:38
Allah schept en wie het waagt zijn schepping te bekritiseren is zal zekerlijk branden in de hel:


Citaat:
ROTTERDAM - In het Museumpark in Rotterdam is donderdag een korte bijeenkomst gehouden voor de eend die zich dertien jaar geleden dood vloog tegen de glazen gevel van het Natuurhistorisch Museum in de havenstad. De eend staat bekend als het eerste slachtoffer van homoseksuele necrofilie bij deze soort.

De vogel kreeg grote bekendheid vanwege een artikel van conservator Kees Moeliker van het Natuur Historisch Museum onder de titel 'Het eerste geval van homoseksuele necrofilie bij de wilde eend'. Moeliker kreeg hiervoor in 2003 de Ig-Nobelprijs voor 'het meest nutteloze onderzoek'.

De eend vloog in 1995 tegen de glazen gevel van het museum, viel twee meter verderop dood neer en werd vervolgens door een mannelijke soortgenoot vijf kwartier lang werd verkracht. Moeliker was getuige van het voorval.

„Met Dead Duck Day vragen we aandacht voor alle vogels die op dramatische wijze om het leven zijn gekomen. Maar de bijeenkomst is vooral bedoeld om na te denken over maatregelen die kunnen voorkomen dat er jaarlijks miljoenen vogels tegen het glas aan hun einde komen”, aldus Moeliker.

Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/4169140/_Dramatische_dood_eend_herdacht__.html?p=14,1
Dus mensen die homosexualiteit veroordelen, veroordelen Allah.

06-06-2008, 23:29


Ik zeg alleen dat homosexualiteit verboden is bij de meeste religies. Als een man op een man valt...dan wat. Iedereen ligt in zn eigen graf en God is de ware Rechter.

07-06-2008, 01:11

Citaat door m_angel:
Ik zeg alleen dat homosexualiteit verboden is bij de meeste religies. Als een man op een man valt...dan wat. Iedereen ligt in zn eigen graf en God is de ware Rechter.
Meen je dat? Ik krijg anders de indruk dat moslims graag al bij dit leven oordelen, bij voorkeur over zaken als homosexualiteit, waar ze totaal niets van begrijpen.

07-06-2008, 11:21

Citaat door Thrinaxodon:
Meen je dat? Ik krijg anders de indruk dat moslims graag al bij dit leven oordelen, bij voorkeur over zaken als homosexualiteit, waar ze totaal niets van begrijpen.

Uh ja ...ik meen het. Mensen kunnen niet goed oordelen, omdat ze zich laten leiden door verschillende dingen. En om mensen niet verkeerd te beoordelen is het beter als je er helemaal niet aan begint en het overlaat aan Allah. We begrijpen het wel ...het is alleen verboden.