Bekijk volle/desktop versie : Ladies anD GenTlemen.. Hoeveel kennen jullie er?

Pagina's : 1 [2]

13-01-2004, 19:47
ik ken een paar sourats en ik schaam me daar dood voor dus het is tijd dat ik daarr veeeeeeel meer energie in ga stoppen... insha allah lukt het me xxxxx samira xxxxxxxxxxx

14-01-2004, 01:10

Citaat:
Origineel gepost door Dreamlover
Hoeveel Hizb kennen jullie uit de Qoraan?

3 Ahzaab..

Ben bezig met de volgende, dus inshaAllah 4.

17-01-2004, 22:04
Ken 2 Hisb.....en inderdaad Lady_moi...de moskeetijd valt egt niet te vergeten

18-01-2004, 16:58
Een effectieve manier om surat's/hizb te leren c.q. op te halen is om bijvoorbeeld als je bezig bent met je studiewerk of aan het internetten; je een koranrecitatie opzet. Dit kan bijvoorbeeld bij al-islaam.com. Na veelvuldig een surat te hebben beluisterd, neem je het (on)bewust in je op. Als je vervolgens een Koran boek bij pakt, zul je bemerken dat je heel makkelijk en geleidelijk met de reciteur mee kan reciteren...

Moge Allah ons leiden....

20-01-2004, 17:56

Citaat:
Origineel gepost door Yours_Sincerely
Een effectieve manier om surat's/hizb te leren c.q. op te halen is om bijvoorbeeld als je bezig bent met je studiewerk of aan het internetten; je een koranrecitatie opzet. Dit kan bijvoorbeeld bij al-islaam.com. Na veelvuldig een surat te hebben beluisterd, neem je het (on)bewust in je op. Als je vervolgens een Koran boek bij pakt, zul je bemerken dat je heel makkelijk en geleidelijk met de reciteur mee kan reciteren...

Moge Allah ons leiden....
salaam
maar pas op dat je t als achtergrond gaat gebruiken je moet echt aandachtig erbij zijn en niet iets anders doen

23-01-2004, 01:29

Citaat:
Origineel gepost door samitatoen
ik ken een paar sourats en ik schaam me daar dood voor dus het is tijd dat ik daarr veeeeeeel meer energie in ga stoppen... insha allah lukt het me xxxxx samira xxxxxxxxxxx
Insha'allah !

23-01-2004, 01:30

Citaat:
Origineel gepost door Oegtfouzia
HOEVEEL TIJD BESTEED JIJ AAN SOERAT"S LEREN????
Ligt eraan hoe groot de soera is

Pagina's : 1 [2]