Bekijk volle/desktop versie : Zwangerschaps straie



06-06-2008, 16:34
De titel zegt t al, wat doen jullie daartegen dames?? Hebben jullie tips voor me??

06-06-2008, 17:10


je kan er helaas er niets aan doen.....................behalve bij een kliniek laten laseren, dan gaan ze niet weg maar worden wel lichter van kleur, verder wordt er gezegt dat je veel moets sporten zodat je huis stevig wordt.........

06-06-2008, 17:43
Een creme van Palmers cacaobutter.

06-06-2008, 17:50
Je kan het preventief aanpakken maar helemaal voorkomen kan je het niet.... Er bestaan verschillende producten voor.
Kwestie van je buik met een olie masseren.

Je hebt producten van weleda op natuurlijke basis verder van zwitsal is er een nieuwe serie speciaal voor de mamma's en van vichy.

Ik zou zeggen wees er snel bij wie weet kan je nog het een en ander verhelpen.

06-06-2008, 17:54


ik heb me elke dag ingesmeert met allerlei olieeen sinds de 1e zwangerschap en netjest volgehouden ook met olijfolie...................schint heel goed te zijn............3 keer raden................aan het einde van de zwangerschap had ik ze zowel overal op mn heupen,benen en aan de zijkanten..........dus al die verhalen zijn maar sprookjes, miss kan je t minderen maar niet voorkomen.

06-06-2008, 17:56

Citaat door shariza:
ik heb me elke dag ingesmeert met allerlei olieeen sinds de 1e zwangerschap en netjest volgehouden ook met olijfolie...................schint heel goed te zijn............3 keer raden................aan het einde van de zwangerschap had ik ze zowel overal op mn heupen,benen en aan de zijkanten..........dus al die verhalen zijn maar sprookjes, miss kan je t minderen maar niet voorkomen.



Dit lijkt me echt zo erg

Als je niet gesmeert had zou het dan nog erger zijn geweest

06-06-2008, 18:01
Ik heb geen straie, maar volgens mij kan je daar niets aandoen.. Mijn vriendin heeft dat wel. eerst waren ze heel donker.. en nu gewoon heel licht..

06-06-2008, 18:07

Citaat door Medinah_2006:
Dit lijkt me echt zo erg

Als je niet gesmeert had zou het dan nog erger zijn geweest



nou ik had maat 34 en ben tijdens de zwangerschap 18 kl aangekomen vandaar, ik was niet echt dik geworden kon gewoon mn kleren aan, ben namelijk lang...............maar t was wel schrikken toen ik t ondekte, voordeel ik heb er een mooie dochter voor gekregen..............en eerlijk zit ik er niet mee

06-06-2008, 18:15

Citaat door shariza:
nou ik had maat 34 en ben tijdens de zwangerschap 18 kl aangekomen vandaar, ik was niet echt dik geworden kon gewoon mn kleren aan, ben namelijk lang...............maar t was wel schrikken toen ik t ondekte, voordeel ik heb er een mooie dochter voor gekregen..............en eerlijk zit ik er niet mee


Aha vandaar dan begrijp ik het aangezien je maat 34 had dan is het best heftig voor het lichaam dus kan is groter dat je strai krijgt...

Is dat je dochtertje in je OT?Volgens mij had ik het n keer eerder gevraagd maar indd een pracht van een meid

06-06-2008, 18:16

Citaat door Medinah_2006:
Je kan het preventief aanpakken maar helemaal voorkomen kan je het niet.... Er bestaan verschillende producten voor.
Kwestie van je buik met een olie masseren.

Je hebt producten van weleda op natuurlijke basis verder van zwitsal is er een nieuwe serie speciaal voor de mamma's en van vichy.

Ik zou zeggen wees er snel bij wie weet kan je nog het een en ander verhelpen.



Wanneer kan je het beste beginnen met smeren? Als je een buikje begint te krijgen of nog eerder?

06-06-2008, 18:21

Citaat door Medinah_2006:


Aha vandaar dan begrijp ik het aangezien je maat 34 had dan is het best heftig voor het lichaam dus kan is groter dat je strai krijgt...

Is dat je dochtertje in je OT?Volgens mij had ik het n keer eerder gevraagd maar indd een pracht van een meid




nee dat is mn dochter niet.......... maar ze is wel zo mooi

06-06-2008, 18:22

Citaat door ZaraAya:
Wanneer kan je het beste beginnen met smeren? Als je een buikje begint te krijgen of nog eerder?


ikmbegon gelijk toen ik zwange was eigenlijk..................maar zoiezo smeer ik me dagelijks in met of zonder zwangerschap.

06-06-2008, 18:36


Nou me eerste zwangerschap heb ik daar heeelemaal geen last van gehad... maar nu ik bevallen ben van me 2e.. keek ik vanochtend in de spiegel.. en zag ik streepjes op me buik ik schrok me rot... maar qua sporten maakt t soieso niet uit want ik ben een sportfreak hahah dus dat komt wel goed! alleen mag je toch pas een maandje na je bevalling beginnen... pfff ik begin t liefst al gelijk de dag nadat ik bevallen ben hihihihiih nee grapje... ik ben ook super veel aangekomen tijdens me 3e zwangersschap.. pfffff... IK WIL ME OUDE FIGUURTJE TERUGGG.. NUUU!!!

06-06-2008, 18:43

Citaat door shariza:
nou ik had maat 34 en ben tijdens de zwangerschap 18 kl aangekomen vandaar, ik was niet echt dik geworden kon gewoon mn kleren aan, ben namelijk lang...............maar t was wel schrikken toen ik t ondekte, voordeel ik heb er een mooie dochter voor gekregen..............en eerlijk zit ik er niet mee



Ja dat was bij mij ook zo.. ik heb altijd een kleine maatje gehad.. alleen bij mij past t niet meer zo goed.. dat word probppen.. ik ben namelijk wat korter.. hihi..

06-06-2008, 18:56

Citaat door ZaraAya:
Wanneer kan je het beste beginnen met smeren? Als je een buikje begint te krijgen of nog eerder?



Wil je geen risico nemen dan zou ik de dag dat je weet dat je zwanger bent alvast beginnen met smeren hoe eerder hoe beter

Maar zoals iemand hier al zei had t weinig geholpen.