Bekijk volle/desktop versie : Waarschuwing voor alle dames omgeving Rdam!



06-06-2008, 14:38
Beste Dames,


Hierbij wil ik jullie aandacht voor het volgende.
Op deze aardbol loopt er een jongeman rond, waar zijn leven alleen uit leugens
bestaat ( web van leugens) Hij beweerd dat hij een auto garage ( Antwerpen) heeft en dat er
inval is gedaan door de belastingdienst en dat de hele boekhouding is meegenomen, hij wordt beschuldigd van fraude en valsheid in geschrifte zijn boekhouder is plotseling nergens te bekennen.

Hij krijgt nu een boete rond een bedrag van 100 duizenden euro’s zijn advocaat Jan gaat het een en ander proberen te regelen voor hem uitstel van betaling enz..
Hij maakt je wijs dat hij naar marokko gaat om zijn bezittingen te verkopen, mensen uit
zijn directe omgeving ( zussen) proberen leningen voor hem af te sluiten om hem te helpen.

Dit verhaal gebruikt hij bij de dames zodat ze hem financieel kunnen bij staan
Hij beloofd je met je te trouwen en je de gelukkigste vrouw te maken
van heel de wereld. Daarnaast doet hij er alles aan om je hiervan te overtuigen
voorbeelden: wil je voorstellen aan z’n zussen, zijn moeder, jij moet het zelf
ook kenbaar maken bij je ouders, vraagt je waar je naar toe wil op huwelijksreis,
hoeveel kinderen je wil, welke namen heb je in gedachte, komt heel gelovig over, zegt dat hij bid, gebuikt veel woorden zoals Allah swt dit en dat, beweerd veel van de Islam te weten en dat zegt iemand die mensen oplicht en dan zou hij moeten weten wat hem te wachten staat.
Allah swt is getuige van zijn daden hmdl.

Hij beweerd ook suikerpatiënt te zijn alleen om heel zielig over te komen, van dat kan hij heel goed zielig doen. Je bent in zijn ogen de wereld vrouw zijn Hbiba, die hem steunt zoals het hoort en hem liefde geeft, genegenheid, tederheid in jou ziet hij alles en is blij dat Allah swt jou in zijn leven heeft gebracht. Dit zijn allemaal praatjes om jou helemaal gek en verliefd te maken. Hij weet precies hoe die jou moet inpakken, heeft overal een antwoord op.



Kortom te mooi om waar te zijn
Veel meiden zijn hier slachtoffer van geworden, hij gaat heel ver
en stopt niet elke meid ziet hij als KASSA!!!!!
Ik wil geen namen noemen omdat mijn topic dan wordt verwijderd, het wordt
gezien als zwartmakerij en dat is het absoluut niet.
Dit is een waarschuwing trap er niet in!!!!!!


Kenmerken van deze oplichter zijn:

Rotterdam/ Capelle aan de Ijssel
Oujda
Rond 29/ 30 jaar
1.88 lang
Kort opgeschoren kapsel
Breed postuur

06-06-2008, 14:46


hamdoelileh ben ik getrouwd en heb toch geen rode cent....................hi hi

moge allah hem straffen voor zn daden..........

06-06-2008, 14:57
------

06-06-2008, 15:02

Citaat door maysa84:


geschrokken..??

06-06-2008, 15:08


raar zeg...hij zegt dus eigenlijk zelf dat hij gefraudeerd heeft ofso en nu ze3ma om hulp vraagt..?

06-06-2008, 15:09

Citaat door nadia2007:

geschrokken..??



ja man.. hoe gek kunnen mensen zijn....

Maar ik praat zo ie zo niet met onbekende op straat


Moge Allah ons beschermen tegen het kwade

06-06-2008, 15:10
Je zou toch wel achterlijk zijn als je hier in zou trappen en voor hem een lening gaat nemen

06-06-2008, 15:27
Hij kan toch zijn lichaam verkopen om aan geld te komen, is vast niet zo erg als de redenen waardoor hij zo in de shit zit...

06-06-2008, 15:57

Citaat door Maroc_Meissie:
Hij kan toch zijn lichaam verkopen om aan geld te komen, is vast niet zo erg als de redenen waardoor hij zo in de shit zit...

Kdenk niet dat ie daar aan gedacht heeft.

06-06-2008, 16:17
Je kan in plaats van moge allah hem straffen zeggen, allah yehdieh! INC ALLAH voorkomen we dan veel!

06-06-2008, 16:20

Citaat door schatje26:
Je zou toch wel achterlijk zijn als je hier in zou trappen en voor hem een lening gaat nemen



Ja precies

06-06-2008, 16:26

Citaat door alhoceima_queen:
Beste Dames,


Hierbij wil ik jullie aandacht voor het volgende.
Op deze aardbol loopt er een jongeman rond, waar zijn leven alleen uit leugens
bestaat ( web van leugens) Hij beweerd dat hij een auto garage ( Antwerpen) heeft en dat er
inval is gedaan door de belastingdienst en dat de hele boekhouding is meegenomen, hij wordt beschuldigd van fraude en valsheid in geschrifte zijn boekhouder is plotseling nergens te bekennen.

Hij krijgt nu een boete rond een bedrag van 100 duizenden euro’s zijn advocaat Jan gaat het een en ander proberen te regelen voor hem uitstel van betaling enz..
Hij maakt je wijs dat hij naar marokko gaat om zijn bezittingen te verkopen, mensen uit
zijn directe omgeving ( zussen) proberen leningen voor hem af te sluiten om hem te helpen.

Dit verhaal gebruikt hij bij de dames zodat ze hem financieel kunnen bij staan
Hij beloofd je met je te trouwen en je de gelukkigste vrouw te maken
van heel de wereld. Daarnaast doet hij er alles aan om je hiervan te overtuigen
voorbeelden: wil je voorstellen aan z’n zussen, zijn moeder, jij moet het zelf
ook kenbaar maken bij je ouders, vraagt je waar je naar toe wil op huwelijksreis,
hoeveel kinderen je wil, welke namen heb je in gedachte, komt heel gelovig over, zegt dat hij bid, gebuikt veel woorden zoals Allah swt dit en dat, beweerd veel van de Islam te weten en dat zegt iemand die mensen oplicht en dan zou hij moeten weten wat hem te wachten staat.
Allah swt is getuige van zijn daden hmdl.

Hij beweerd ook suikerpatiënt te zijn alleen om heel zielig over te komen, van dat kan hij heel goed zielig doen. Je bent in zijn ogen de wereld vrouw zijn Hbiba, die hem steunt zoals het hoort en hem liefde geeft, genegenheid, tederheid in jou ziet hij alles en is blij dat Allah swt jou in zijn leven heeft gebracht. Dit zijn allemaal praatjes om jou helemaal gek en verliefd te maken. Hij weet precies hoe die jou moet inpakken, heeft overal een antwoord op.



Kortom te mooi om waar te zijn
Veel meiden zijn hier slachtoffer van geworden, hij gaat heel ver
en stopt niet elke meid ziet hij als KASSA!!!!!
Ik wil geen namen noemen omdat mijn topic dan wordt verwijderd, het wordt
gezien als zwartmakerij en dat is het absoluut niet.
Dit is een waarschuwing trap er niet in!!!!!!


Kenmerken van deze oplichter zijn:

Rotterdam/ Capelle aan de Ijssel
Oujda
Rond 29/ 30 jaar
1.88 lang
Kort opgeschoren kapsel
Breed postuur

`

HOE DOM MOET JE ZIJN OM HIER IN TE TRAPPEN??
wie gaat er nou een halfgare marokkaan financieel steunen????????

06-06-2008, 16:27


zielig heeeeeeel zielig. ik zou er niet in trappen

06-06-2008, 16:45
Dames ik heb nergens gelezen dat het MIJ is overkomen???

06-06-2008, 16:45

Citaat door blossom:
Je kan in plaats van moge allah hem straffen zeggen, allah yehdieh! INC ALLAH voorkomen we dan veel!