Bekijk volle/desktop versie : Hitte/harrara



Pagina's : [1] 2

06-06-2008, 00:25


Salaam mensen heb net de film hitte/harrara gekeken en vond het zo'n prachtig film alleeen liet soms beelden zien waarvan je echt denkt dat is echt overdreven maar verder vond het echt mooi en zielig voor die jongen iedereen hier moest huilen dat dit soort dingen gebeuren joh layster



wat vonden jullie van de film?????????????

06-06-2008, 00:27


Nog nooit gezien!

06-06-2008, 00:28
op nederland 2 was hij een uur geleden te zien met je nog nooit gehoord..

06-06-2008, 00:30
gaat het wel goed met jouw? ik neem aan van niet

06-06-2008, 00:31



Citaat door ouassiima:
op nederland 2 was hij een uur geleden te zien met je nog nooit gehoord..

Nog nooit gehoord? Ik zeg toch dat ik hem nog nooit gezien heb

06-06-2008, 00:33

Citaat door Noa_:
Nog nooit gehoord? Ik zeg toch dat ik hem nog nooit gezien heb


AAP JE je begrijpt wat ik bedoel in ieder geval JEZUS maak niet van een vlieg een olifant meid.

06-06-2008, 00:35

Citaat door ouassiima:
AAP JE je begrijpt wat ik bedoel in ieder geval JEZUS maak niet van een vlieg een olifant meid.


Waar heb jij last van?

Dan moet je het goed typen! Gehoord en gezien is een heel verschil hoor, ik kan toch niet ruiken wat jij bedoel!

06-06-2008, 00:41
Wauw gelijk bitchfight hierzo; , maar voor de rest was het een leuke film alleen beetje voorspelbaar allemaal.

06-06-2008, 00:44

Citaat door BETBOTA__:
Wauw gelijk bitchfight hierzo; , maar voor de rest was het een leuke film alleen beetje voorspelbaar allemaal.

Bitchfight is een beetje overdreven

06-06-2008, 00:49

Citaat door ouassiima:


Salaam mensen heb net de film hitte/harrara gekeken en vond het zo'n prachtig film alleeen liet soms beelden zien waarvan je echt denkt dat is echt overdreven maar verder vond het echt mooi en zielig voor die jongen iedereen hier moest huilen dat dit soort dingen gebeuren joh layster



wat vonden jullie van de film?????????????



ja wallah ik heb gesien trouwens was op ned3
maar as wel een toffe film hoor en klopt was heel voorspelbaar wat die andere meisje zei

06-06-2008, 00:55

Citaat door ouassiima:


Salaam mensen heb net de film hitte/harrara gekeken en vond het zo'n prachtig film alleeen liet soms beelden zien waarvan je echt denkt dat is echt overdreven maar verder vond het echt mooi en zielig voor die jongen iedereen hier moest huilen dat dit soort dingen gebeuren joh layster



wat vonden jullie van de film?????????????



Ik heb ook hem gekeken

Die jongen is overleden is echt gebeurt erg he

Woelah ik vond het wel zelilg ja

06-06-2008, 00:58
Prachtige film?
waar heb je het over..

Heb hem niet helemaal gezien, maar bij sommige beelden dacht ik echt van: kijk wat ze laten zien.. een dode ezel langs de kant van de weg..
Hebben ze nou echt een ezel gedood voor zo'n onzin film...

06-06-2008, 01:02



Citaat door Rachid_adam:
Prachtige film?
waar heb je het over..

Heb hem niet helemaal gezien, maar bij sommige beelden dacht ik echt van: kijk wat ze laten zien.. een dode ezel langs de kant van de weg..
Hebben ze nou echt een ezel gedood voor zo'n onzin film...



ja is allmeaal nep en rouwens was een hond

06-06-2008, 01:03

Citaat door mahir_mocro:
ja is allmeaal nep en rouwens was een hond


Was een ezel, en het was gewoon echt..

06-06-2008, 01:11
Zie je, had ik toch gelijk..

Pagina's : [1] 2