Bekijk volle/desktop versie : Racisten

Pagina's : [1] 2

24-09-2002, 21:08
Waarom zijn er zoveel racisten in ons land,mensen wat is er toch aan de hand.Er stroomt bloed in me aderen net als bij jouw,nu snap ik niet waarom je mij haten zou.Wat hebben wij v erkeert gedaan,waarom we in jullie zwarte lijst staan.Waarom worden we altijd aangekeken,wat is het verschil met mij vergeleken.Waarom worden wij altijd slecht behandelt door de politie,en nooit serieus genomen door de justitie.De mensen die ons haten en die ons niet met rust willen laten,ze blijven door gaan met hun discriminatie.Als we iets doen,worden we gepakt door de f_ucking politie,we staan er allemaal alleen voor,we moeten voor elkaar klaar staan voor goed en voor tegenspoed.Deze hollanders zijn nep,ze hebben kaas in hun broek.Als ze ons zien houden ze hun tas goed vast ,of ze zeggen hee buitenlander je bent hier te gast.We hebben de moet opgegeven om naar een Multiculturele wereld te streven,maar 1ding dat jullie niet weten,en dat jullie het steeds vergeten we hebben hetszelfde bloed,jaah beste maat je hoord het goed.Je hoort heel vaak dat een marokkaan een vrouwtje heeft berooft,je bent echt dom als je in die onzin gelooft.Wat is er toch met jullie aan de hand,waarom worden wij zoveel gehaat in dit land,het is een groot probleem mensen wat gaat er door jullie heen denk je nou echt dat god dit wou.Dat jullie ons erg haten zou,het is een feit dat raak je niet kwijt.Je moest eens weten hoe ik hieronder lijd.De goede moet onder de kwaade lijden ,maar daar zullen al die nederlanders later spijt van krijgen.veel mensen willen dat wij terug keren naar onze eigen land,maar als dat gebeurt loopt het hier erg uit de hand.Economie zou erg omlaag gaan,veel bedrijfen zouden einden komen aan hun bestaan.Het is allemaal echt waar ik zeg dit niet zomaar,je denkt nu misschien wel jah ik heb scheit,maar het is de waarheid de realiteit.een groot feit.Hee laat je niet neppe door deze slechte mensen
PEACE

26-09-2002, 01:13

Bob Ross rules!! Leuke avatar!! En maak je niet al te druk om die gasten joh gewoon trots zijn op jezelf.

26-09-2002, 01:50

Citaat:
Origineel gepost door el_qaida
ik ben blij dat er racisten zijn want als ze er niet waren wie moeten we dan mishandelen
Mijn werkgever, ik snak naar opslag

26-09-2002, 10:24

Citaat:
Origineel gepost door el_qaida
ik ben blij dat er racisten zijn want als ze er niet waren wie moeten we dan mishandelen
Typisch een opmerking weer van jouw!!!!

Was jij niet rastisch bezig met het duscussie Marokkaanse meisjes met Negers???

27-09-2002, 12:48

GOED GESCHREVEN kARIM7!!!!

Ik ga helemaal akkoord met u en soms vraag ik me dit alles ook af.

Maar een antwoord heb ik niet....

27-09-2002, 16:02
hee pim beter begin je niet

13-07-2014, 20:37
Sow ey, een topic van 2002

13-07-2014, 21:15

Citaat door ElGuccia:
Sow ey, een topic van 2002
waarom reageer jij dan???

13-07-2014, 21:22

Citaat door muhandiz:
waarom reageer jij dan???

Sinds wanneer is er een regel dat ik niet mag reageren in oude topics?

13-07-2014, 21:30

Citaat door ElGuccia:
Sinds wanneer is er een regel dat ik niet mag reageren in oude topics?
hahahahaha daar ga ik niet eens op in,
kdacht ik begin gesprek maar iemand voelt zich zwaaaaaar aangevallen.
dus laat maar zitten reageer in topics van 1997 als je het niet laten kan

13-07-2014, 21:43

Citaat door muhandiz:
hahahahaha daar ga ik niet eens op in,
kdacht ik begin gesprek maar iemand voelt zich zwaaaaaar aangevallen.
dus laat maar zitten reageer in topics van 1997 als je het niet laten kan
Sorry hoor, maar die twee vraagtekens waren intimiderend

13-07-2014, 21:45

Citaat door ElGuccia:
Sorry hoor, maar die twee vraagtekens waren intimiderend
ik had er 3 gebruikt en intimidatie is toch pas bij een uitroepteken?

13-07-2014, 21:49

Citaat door muhandiz:
ik had er 3 gebruikt en intimidatie is toch pas bij een uitroepteken?
Ja 2 vraagtekens teveel. Nou nee het leek net alsof ik iets fouts deed

13-07-2014, 21:51

Citaat door ElGuccia:
Ja 2 vraagtekens teveel. Nou nee het leek net alsof ik iets fouts deed
je deed absoluut niks verkeerds,
alleen wat deed je dan goed?

13-07-2014, 22:03

Citaat door muhandiz:
je deed absoluut niks verkeerds,
alleen wat deed je dan goed?

Ik deed niks goeds en niks slechts

Pagina's : [1] 2