Bekijk volle/desktop versie : El Ahmadi en Dirar niet tegen Maurentanië



05-06-2008, 22:04
Karim El Ahmadi en Nabil Dirar doen niet mee in de aankomende interland van Marokko tegen Maurentanië. Beide spelers zijn geblesseerd. Voormalig AZ'er Tarik Sektioui is een twijfelgeval bij de Marokkanen.

Beide spelers, die voor het eerst bij het nationale a-team zaten, vliegen vanavond niet mee naar Maurentanië. Nabil Dirar is nog altijd niet fit om mee te doen, terwijl Feyenoorder El Ahmadi last heeft van zijn neus.

Ook Tarik Sektioui zal mogelijk niet meedoen tegen Maurentanië. "Tarik Sektioui herstelt momenteel van zijn blessure en ik hoop dat hij eind deze week fit is zodat hij mee kan doen aanstaande zaterdag tegen Maurentanië", aldus interim-bondscoach Jamal Fathi.

De Marokkanen begonnen vorige week zaterdag aan de WK/Afrika Cup-kwalificatie en wonnen de eerste wedstrijd met 3-0 van Ethiopië. Marokko speelde echter een matige wedstrijd en Jamal Fathi wilt die wedstrijd zo snel mogelijk vergeten. Ook Houcine Kharja vond de wedstrijd tegen Ethiopië geen goede wedstrijd.

"De wedstrijd tegen Ethiopië moeten we niet als voorbeeld nemen, na de vroege 2-0 zakten we in en wonnen de wedstrijd uiteindelijk, omdat de tegenstander niet wilde voetballen. Verder moeten we niet vergeten dat we met een jong team speelde die weinig ervaring heeft."

Kharja werd samen met zijn ploeggenoot Safri door Jamal Fathi aanbevolen om de jonge spelers te begeleiden om zo later de moeilijke wedstrijden tegen Rwanda en Maurentanie goed af te sluiten. "Het klopt dat wij een leidende rol hebben tegenover de jonge spelers. Wij hebben moeilijke wedstrijden te spelen en het is aan ons om goede resultaten te halen", aldus Kharja tegenover Le Matin.

Voetbalprimeur.nl

05-06-2008, 22:09


Maak niet uit

We winnen wel

Een Mauritanese voetballer is net als een Marokkaanse schaatser

05-06-2008, 23:27
jammer, ik had me verheugd op het debuut van el Ahmadi.

Sektioui is wel weer fit, Boussoufa is volgens mij ook licht geblesseerd. Gelukkig heeft Marokko dit keer gelijkwaardige spelers op de bank en hoeven we het niet te doen met Aboub en Lembarki, Zerka, Madihi enzo

06-06-2008, 08:39
wie gaan er allemaal mee.?

06-06-2008, 11:48



Citaat:
terwijl Feyenoorder El Ahmadi last heeft van zijn neus.
marokaans voetbal

06-06-2008, 11:50
sla met je vuist in een deeg

06-06-2008, 16:18
El ahmadi en dirar doen ook niet mee tegen rwanda...