Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Tattoo



05-06-2008, 19:35
Al heel erg lang liep ik met een groot probleem.
Nu ben ik eindelijk zover dat ik er over durf te praten.
Een paar jaar geleden dacht ik dat mijn sproeten het grootste probleem waren. Die heb ik toen laten verwijderen en ben ik erg blij mee.

Het probleem waar ik nog veel meer mee zat, mijn tattoo, die onder dwang was gezet heb ik nu eindelijk ook weg kunnen laten halen, doordat de persoon in kwestie is overleden.
Eindelijk begint er een nieuw leven voor mij.
Bedankt, Studio EsthetiquE!! en natuurlijk de lieve hulp die ik erbij kreeg van mijn allerbeste vriendin Beyza!
XXX

05-06-2008, 19:45



Citaat door Liwy:
Al heel erg lang liep ik met een groot probleem.
Nu ben ik eindelijk zover dat ik er over durf te praten.
Een paar jaar geleden dacht ik dat mijn sproeten het grootste probleem waren. Die heb ik toen laten verwijderen en ben ik erg blij mee.

Het probleem waar ik nog veel meer mee zat, mijn tattoo, die onder dwang was gezet heb ik nu eindelijk ook weg kunnen laten halen, doordat de persoon in kwestie is overleden.
Eindelijk begint er een nieuw leven voor mij.
Bedankt, Studio EsthetiquE!! en natuurlijk de lieve hulp die ik erbij kreeg van mijn allerbeste vriendin Beyza!
XXX



Hey lieverd,

Allereerst gecondoleerd schat. Ik vind het echt dapper van jou, petje af. Je durft erover te praten en dat helpt je juist om het achter je te laten. Ik vind het echt moedig van je meid

Ik ben blij om te horen dat het goed met je gaat

En je vriendin is pas echt je vriendin, dat kun jij alleen weten door de steun die je van haar hebt gekregen tijdens je moeilijke periode. (dat lees ik uit je verhaaltje).

X Miriam

Meid geniet van je leven en haal het beste ervan uit

05-06-2008, 19:50
Tattoo onder dwang?




Gelukkig kan je nu genieten van het leven zonder je "zorgen" te maken.
Ben blij voor je .