Bekijk volle/desktop versie : moderator tzzzzzzzzzzzzz hlik



05-06-2008, 14:50
sorry dames voor mijn taalgebruik, maar wordt langzamerhand een beetje moe van die moderator die het op mij gemunt heeft.

Iedere keer wordt mijn topic verplaatst, what the fuck is this?

laatst had ik een topic geopend met de vraag over reizen met een peuter en wat denk je, werd mijn topic verplaatst naar onzinhoekje!!!

alsof die kleuters die daar online zijn wat afweten van kinderen.

i.p.v. topics te verwijderen van uit het oog verloren waar mensen elkaar uitschelden, bedreigen en waar foto's van andere worden vertoont, wordt mijn topic verwijderd.

Ben echt woedend en eis uitleg

05-06-2008, 14:52


vind ik ook
sommige dingen wil je alleen met vrouwen delen of hun mening over horen en dan verplaatsen het naar onzin hoekje, net als mijn topic over dames die in marokko wonen

05-06-2008, 14:53
Ach m.nl is een en al vriendjes politiek en dat iemand zo'n topic verplaatst naar onzin hoekje zegt al genoeg, zijn genoeg topic hierover geweest die niet verplaatst werden.

05-06-2008, 14:55
Ja van sommigen worden eensgerichte topics niet eens verwijderd, terwijl van een ander die niet in de vriendjeskring zit de meest hier thuishorende onderwerpen verwijderd of verplaatst worden.

05-06-2008, 14:58


sorry maar ik vindt het onzin. Ik bedoel ik open een topic hier en niet bij onzinhoekje, omdat ik een vraag heb aan de moeders over kinderen en dan wordt mijn topic verwijderd? Is toch onzin?

jallah we gaan een klacht indienen

welke moderator heeft de ballen om zich hier te melden?

stelletje vriendjespolitiek

weet zeker dat deze topic ook weer verwijderd gaat worden of ik krijg een ban, tzzzzzzzzzzz

05-06-2008, 15:05

Vind ik nu ook, hoezo topic over reizen met kind hoort hier toch thuis?

Van daarjuist ook al, toen is je topic ook naar onzinhoekje verplaatst


05-06-2008, 15:11
ik vindt dat wij met z'n allen wat ervan moeten zeggen, dit is een hoekje van de marokkaanse vrouw en als vrouwen onder mekaar mogen wij wel advies geven aan mekaar wat betreft kinderen, huishouden etc.

jallah wie kan een goede tekst verzinnen, want als ik wat ga typen ga ik schelden, ben echt boos

05-06-2008, 15:12

Citaat door Rhianna:
ik vindt dat wij met z'n allen wat ervan moeten zeggen, dit is een hoekje van de marokkaanse vrouw en als vrouwen onder mekaar mogen wij wel advies geven aan mekaar wat betreft kinderen, huishouden etc.

jallah wie kan een goede tekst verzinnen, want als ik wat ga typen ga ik schelden, ben echt boos




En dit vraag je aan nina?


05-06-2008, 15:16
hahahahah ja aan Nina met haar grote smoel hahahha

jallah zidi

05-06-2008, 15:19

Citaat door Rhianna:
hahahahah ja aan Nina met haar grote smoel hahahha

jallah zidi




05-06-2008, 15:37
ik hou niet van vriendjes politiek, maar daar zijn Marokkanen goed in.

Die moderators zijn allemaal 1 big familie

die mimi_tangaouia is getrouwd met die tetouani_79
en volgens mij had je nog 2 koppeltjes,
vindt je het gek

05-06-2008, 15:53

Citaat door Meidina:
vind ik ook
sommige dingen wil je alleen met vrouwen delen of hun mening over horen en dan verplaatsen het naar onzin hoekje, net als mijn topic over dames die in marokko wonen



wat heeft jou topic dan in een onzinhoekje te zoeken?
ik vindt dit echt vaag

05-06-2008, 15:56



Citaat door Rhianna:
ik hou niet van vriendjes politiek, maar daar zijn Marokkanen goed in.

Die moderators zijn allemaal 1 big familie

die mimi_tangaouia is getrouwd met die tetouani_79
en volgens mij had je nog 2 koppeltjes,
vindt je het gek



wel grappig


05-06-2008, 15:57
Héél erg irritant inderdaad! Je ziet vaak dat topics van "bekende/beruchte" leden blijven staan ook al is het in strijd met de forumregels!

05-06-2008, 15:58
momenteel zit er ook een topic van iemand; help ik kan niet koken, waarom wordt die topic niet verplaatst naar cuisine?