Bekijk volle/desktop versie : Hoe vergeet je iemand..........?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

05-06-2008, 01:17
Die je niet vergeten kan

05-06-2008, 01:24


Gaat het om een ex? Heb er zelf geen ervaring mee maar heb wel vriendinnen die dan gewoon zichzelf gaan aanpraten dat hij degene is die verlies lijdt. Dat zij beter is en dat hij een fout is begaan en zij beter af is zonder hem en dat hij zichzelf nog wel tegen komt. En zij wel veel beter zal krijgen. The usual!

Nee, echt hoor. Het had gewoon niet zo moeten zijn en dat moet je in je achterhoofd houden er is gewoon een ander plan voor jou gemaakt.

Ghair inshallah!

05-06-2008, 01:34

Citaat door rose_girl:
Gaat het om een ex? Heb er zelf geen ervaring mee maar heb wel vriendinnen die dan gewoon zichzelf gaan aanpraten dat hij degene is die verlies lijdt. Dat zij beter is en dat hij een fout is begaan en zij beter af is zonder hem en dat hij zichzelf nog wel tegen komt. En zij wel veel beter zal krijgen. The usual!

Nee, echt hoor. Het had gewoon niet zo moeten zijn en dat moet je in je achterhoofd houden er is gewoon een ander plan voor jou gemaakt.

Ghair inshallah!


dat is het nou juist, hij heeft niets verkeerds gedaan, het komt door mij, ik ben erg fout geweest, ik heb hem de deur van mijn hart aangewezen om weg te gaan door de vieze mensen om me heen

misschien heb je gelijk, en is er iets anders in petto voor mij

maar ghair inshallah

05-06-2008, 01:38
Het zou mischien helpen om met diegene weer contact te hebben Just as normal friends, maybe that will help.

05-06-2008, 01:45



Citaat door simo007:
Het zou mischien helpen om met diegene weer contact te hebben Just as normal friends, meaby that will help.


hij gaat tegen zijn wil in de zomer verloven in marokko zogenaamd, alleen maar om mij terug te pakken, en niet wetend dat die keus zijn leven gaat bepalen

maar hij zegt dat hij mij haat en mij nooit wil zien, ik heb zelfs voorgesteld om alles uit te praten en weer gewoon vrienden te zijn, maar hij wil het niet

05-06-2008, 01:46
Wasn't ment to be, mensen vergeten dat als iets geen mkteb is, dat t ook niet NOOIT zal komen/gebeuren, al komt de hemel op aarde. En als iets wel mkteb is, hoe dan ook zal komen/gebeuren.


Dus let it go

05-06-2008, 01:47
is heel moeilijk geloof me

05-06-2008, 01:47

Citaat door simo007:
Het zou mischien helpen om met diegene weer contact te hebben Just as normal friends, meaby that will help.

Wache ben je psychisch ofzo. Vrienden met je ex blijven waar je nog zielsveel van houdt terwijl hij zich gaat verloven over 1 maand hihi: WAH.

Dat is gewoon fysieke zelfmoord.

05-06-2008, 01:49

Citaat door kittyy:
Wasn't ment to be, mensen vergeten dat als iets geen mkteb is, dat t ook niet NOOIT zal komen/gebeuren, al komt de hemel op aarde. En als iets wel mkteb is, hoe dan ook zal komen/gebeuren.


Dus let it go


heb het ook gedaan, ben hem alleen nog niet vergeten en ik wil het heel graag

05-06-2008, 01:50

Citaat door simo007:
Het zou mischien helpen om met diegene weer contact te hebben Just as normal friends, meaby that will help.




HELL no dat dat helpt!!

je maakt jezelf gekker!!
veeeeeeeeeel en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gekker!!

05-06-2008, 01:50

Citaat door halfmarokaan__:
is heel moeilijk geloof me


weet er alles van dat het erg moeilijk is

05-06-2008, 01:51
geef het tijd.. als jullie echt niet voor elkaar bestemd zijn..
ga je hem toch wel vergeten..
niet binnnen een week, of 2 weken, maar zeker wel over een tijdje!!

05-06-2008, 01:52



Citaat door pretty_eyes18:
hij gaat tegen zijn wil in de zomer verloven in marokko zogenaamd, alleen maar om mij terug te pakken, en niet wetend dat die keus zijn leven gaat bepalen

maar hij zegt dat hij mij haat en mij nooit wil zien, ik heb zelfs voorgesteld om alles uit te praten en weer gewoon vrienden te zijn, maar hij wil het niet


Ja sommige mensen kunnen koppig zijn weten niet wat een ander voelt, maar ja zou zeggen ga opzoek naar een andere mischien dat je een beetje afleiding kan gebruiken to forget the other one !

05-06-2008, 01:52

Citaat door moOie_mOker:
Wache ben je psychisch ofzo. Vrienden met je ex blijven waar je nog zielsveel van houdt terwijl hij zich gaat verloven over 1 maand hihi: WAH.

Dat is gewoon fysieke zelfmoord.


ben het ook niet van plan om te doen, zodra hij echt verloofd is, wil ik zijn smoel noooooooooooit zien, niet leuk tegen over mijn aanstaande en zeker niet leuk voor mijn zelfrespect

05-06-2008, 01:52

Citaat door pretty_eyes18:
weet er alles van dat het erg moeilijk is

ik had het 2 jaar lang egt verrot

maar je raakt er aan gewend zegmaar, dus na een tijdje boeit het je niet meer

Pagina's : [1] 2 3 4 5