Bekijk volle/desktop versie : Mannen kan het minder ouderwets



Pagina's : [1] 2 3 4

03-01-2004, 23:00
Meiden

Ik open deze topic om jullie vooral aan te moedigen, jullie meming kenbaar te maken. Heb echt het idee dat door vele mannen in deze forum zwaar geprobeerd wordt om vrouwen monddood te maken. Ze openen se.xsistische topics, zo van vrouwen moeten hen mond houden. want niemand wil een vrouw die te veel praatjes hebben. Hebben jullie nooit overwogen om een huishoudster en voor de nachtelijke uurtjes een xxxx in te huren. Want zo een vrouw willen jullie. Een vrouw die in dienst van jullie is.

Neem een voor beeld aan onze lieve profeet (vzmh) die allemaal zelfstandige vrouwen huwden. Moet ik jullie eraan herinneren dat Aicha een heel leger leiden en zijn eerste vrouw een succesvolle zaken vrouw was. Of gebruiken jullie alleen de koran om dingen uit te pikken die in jullie voordeel zijn.

Ik irriteer me dat in deze forum vrouwen worden afgeschilderd worden als voorbaat slechte vrouwen totdat ze het tegendeel bewezen. Ze moeten gevolgd worden, want vrouwen zijn zwak. Trappen in praatjes van mannen en als ze niet onder controle worden gehouden gaan ze zich sletterig gedragen. Vrouwen zijn niet te vertrouwen. En het allerergst is dat vrouwen er soms in mee gaan. Gelukkig zijn er altijd hele bijdehande , slimme kordate vrouwen (zoals Sneakynawal, jij bent echt voor geen gat te vangen en geen man kan jou aan). Die echt niks aantrekken van zo'n vent. Een vrouw die met zo'n egocentrische man trouwt die bang is voor vrouwen moet wel im.potent zijn.

Dus vrouwen laat wat van je horen. We gaan demonstreren in dit forum. Laat horen wat jullie van deze mannen denken. Dit keer gaan wij mannen bannen. Voor ons geen ouderwetse se.xsistische losers. Die hoeven wij niet.

Wij willen iemand die man genoeg is om een independent woman aan te kunnen. Die man genoeg is om ons aan te kunnen en geen zielig ventje.

03-01-2004, 23:02


ze3ma demonstreren

03-01-2004, 23:04

Citaat:
Origineel gepost door THe__SlauGHteR
Weer een vrouw dat teveel praat!

wallahiela

03-01-2004, 23:05
zolang mijn man maar niet ouderwets is en
hij eerlijk is in alles

03-01-2004, 23:06



Citaat:
Origineel gepost door THe__SlauGHteR
wullahila!

Waar zijn die spanborden met independent woman!

Nog ff en ze gaan die 3 negerinnen met die beyonce nadoen!

03-01-2004, 23:08
Tww mannen die zich aangesproken voelen. Zo komen we verder. Kunnen we de kaf van de koren scheiden. De echte mannen van de mannen die zich bedreigd voelen door vrouwen.

Maak je geen zorgen. Ik doe niks. Bijt niet. Heb een mening. En nu niet achter julle computer verschuilen. Zie jullie wel, maak je geen zorgen. ja, ik kan jullie inhoudelijk met gemak aan. maar ik ben een lady, he. Bijten doe ik niet..........

03-01-2004, 23:11

Citaat:
Origineel gepost door THe__SlauGHteR
1 verschil! bij de marokkaanse wijffen zie je alleen die buiken op en neer gaan
:melig:

03-01-2004, 23:13

Citaat:
Origineel gepost door studentikoosje
Tww mannen die zich aangesproken voelen. Zo komen we verder. Kunnen we de kaf van de koren scheiden. De echte mannen van de mannen die zich bedreigd voelen door vrouwen.

Maak je geen zorgen. Ik doe niks. Bijt niet. Heb een mening. En nu niet achter julle computer verschuilen. Zie jullie wel, maak je geen zorgen. ja, ik kan jullie inhoudelijk met gemak aan. maar ik ben een lady, he. Bijten doe ik niet..........
Meiden Ga Ramen Zemen Ofzo

03-01-2004, 23:13

Citaat:
Origineel gepost door THe__SlauGHteR
Weer een vrouw dat teveel praat!

Ooh je stelt me teleur...

Een vrouw DIE te veel praat ....
Maar toch houd ik van je!!!

03-01-2004, 23:15

Citaat:
Origineel gepost door studentikoosje
Meiden

Ik open deze topic om jullie vooral aan te moedigen, jullie meming kenbaar te maken. Heb echt het idee dat door vele mannen in deze forum zwaar geprobeerd wordt om vrouwen monddood te maken. Ze openen se.xsistische topics, zo van vrouwen moeten hen mond houden. want niemand wil een vrouw die te veel praatjes hebben. Hebben jullie nooit overwogen om een huishoudster en voor de nachtelijke uurtjes een xxxx in te huren. Want zo een vrouw willen jullie. Een vrouw die in dienst van jullie is.

Neem een voor beeld aan onze lieve profeet (vzmh) die allemaal zelfstandige vrouwen huwden. Moet ik jullie eraan herinneren dat Aicha een heel leger leiden en zijn eerste vrouw een succesvolle zaken vrouw was. Of gebruiken jullie alleen de koran om dingen uit te pikken die in jullie voordeel zijn.

Ik irriteer me dat in deze forum vrouwen worden afgeschilderd worden als voorbaat slechte vrouwen totdat ze het tegendeel bewezen. Ze moeten gevolgd worden, want vrouwen zijn zwak. Trappen in praatjes van mannen en als ze niet onder controle worden gehouden gaan ze zich sletterig gedragen. Vrouwen zijn niet te vertrouwen. En het allerergst is dat vrouwen er soms in mee gaan. Gelukkig zijn er altijd hele bijdehande , slimme kordate vrouwen (zoals Sneakynawal, jij bent echt voor geen gat te vangen en geen man kan jou aan). Die echt niks aantrekken van zo'n vent. Een vrouw die met zo'n egocentrische man trouwt die bang is voor vrouwen moet wel im.potent zijn.

Dus vrouwen laat wat van je horen. We gaan demonstreren in dit forum. Laat horen wat jullie van deze mannen denken. Dit keer gaan wij mannen bannen. Voor ons geen ouderwetse se.xsistische losers. Die hoeven wij niet.

Wij willen iemand die man genoeg is om een independent woman aan te kunnen. Die man genoeg is om ons aan te kunnen en geen zielig ventje.
ik vraag me af ; waarom altijd zo extreem ??
als je gewoon respect hebt voor elkaar dat vind ik het belangrijkste
al de rest is bull shit dus ik wil inderdaad niet een vrouw die hele tijd loopt te zeveren en baas "probeert "te spelen heb ik geen zin in nee
maar ik ga dat ook zelf niet doen
dus doe gewoon normaal en heb nu respect voor elkaar
beter dan ik of jij de baas

shit man ik ben ff serieus bezig

:maf3:

03-01-2004, 23:18
Ik zie dat je niet voor niks the Slaughter heet. Moet ik nou bang zijn en hoe jij hier praat maakt op mij geen indruk. Trouwens waar jullie op reagren dat slaat nergens op. Het is maar weer een feit dat mannen uitpikken datgene wat hen hersens aankunnen.

heb jullie trouwens niet horen reageren op de lieve vrouwen van onze profeet (vzmh). Wat vinden jullie van deze vrouwen, hebben zij geen voorbeeldfunctie.

helaas hebben jullie geen respect voor vrouwen. Het getuigt maar weer hoe onrespectloos jullie bepaalde dingen hier zeggen. Je zou je moeten schamen. Bne je niet goed opgevoed!

03-01-2004, 23:19
Trek je er niks van aan meid.. je weet blaffende honden bijten niet... en als ze bijten weten wij meestal wel DE oplossing!!!

03-01-2004, 23:20



Citaat:
Origineel gepost door tjsalout
Jullie kunnen demonstreren door 5 minuten niks te zeggen op marokko.nl. Maar ja , jullie zullen wel op duracell batterijen lopen, de hele dag door bla bla bla bla.
Neeh, wat jullie hier allemaal beweren behoort niet tot de categorie 'bla' ..

03-01-2004, 23:24

Citaat:
Origineel gepost door THe__SlauGHteR
En je vond jezelf dom!
Blijf je nog steeds aardig vinden
Weet jij waar mijn schatke uithangt...

Ik heb m al een tijdje niet gesproken

03-01-2004, 23:25

Citaat:
Origineel gepost door sneakynawal
[B]Neeh, wat jullie hier allemaal beweren behoort niet tot de categorie 'bla' .. [/B]
Jullie

Pagina's : [1] 2 3 4