Bekijk volle/desktop versie : waarom alleen een marokaan



Pagina's : [1] 2

04-06-2008, 13:22
beste lezers ik zit met een probleem



ik kan niet meer verliefd worden op marokaanse meisjes, vroeger waren ze nog zo speciaal, maar nu niet meer ze staan bekend om kont sex en dat vind ik een grotere schande dan ontmaagd zijn.
wanneer ik met een niet marokaans meisje op straat loop dan hoor je die opmerkingen over van alles en nog wat!!!!!!!!!!
waarom, ze leigen ze zetten maagdevlies hangen heel de dag op lijnbaan en dan als ik 3 woorden met ze heb gesproken moet ik hun hand komen vragen bij hun vader
waar gaat de wereld naar toe??????
en natuurlijk respecteer ik mijn eigen cultuur, maar volgens mij heeft zelfs een negerin of een hollander deze tijd nog meer respect voor haar eigen lichaam, mijn zusje mag echt niet op m.nl, ben je gek zij hoeft niks te zoeken zij moet gezocht worden waar is de waarde van de vrouwen ??????
sorry dit is nederland en dit is mijn mening geef maar maar een oprechte niet marokaanse, en voor de mocro lovers:
je hoeft geen moslima te worden om met een marokaanse jongen te gaan, maak ons geloof niet tot schande, want wanneer hij je laat ben je weer wat je was , dat kan niet, geen grap met geloof!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

04-06-2008, 13:30


Jongeman niet iedereen over 1 kam scheren..

04-06-2008, 13:34
Selaam,

Ik vind het jammer dat er zo snel geoordeeld word. En dat er in deze tijd veel dames het ''verpesten'' voor een grote groep. Tuurlijk ontmoet jij niet het goede en oprechte meisje dat de hele dag op de lijnbaan hangt.

Soort zoekt soort zegt men. Geduld tonen en dan komt er zeker wel een dame die jou en ook andersom waard is!

M3a Selama.

04-06-2008, 13:37
you damn right!

04-06-2008, 13:38



Citaat door MNG:
Selaam,

Ik vind het jammer dat er zo snel geoordeeld word. En dat er in deze tijd veel dames het ''verpesten'' voor een grote groep. Tuurlijk ontmoet jij niet het goede en oprechte meisje dat de hele dag op de lijnbaan hangt.

Soort zoekt soort zegt men. Geduld tonen en dan komt er zeker wel een dame die jou en ook andersom waard is!

M3a Selama.





op de lijnbaan shop ik in moskee vind ik niet 1 jong meisje
ze duiken in me auto omdat die nieuw is??????
gold diggers ik wordt moe ervan

04-06-2008, 13:39

Citaat door cedeliah:
you damn right!















bedankt voor je begrip

04-06-2008, 13:50
Het is Haram! om iedereen te beoordelen!
Niemand kent ons beter dan diegene die ons heeft geschapen Allah
Voor hem leven we. niet iedereen is het zelfde, hoe weet jij dat een meisje maagd of ontmaagd is? Allahoe a3lam.
Wat heeft marokko.nl hier mee te maken? niets!
Als jou zusje er niet op mag wat zoek jij hier dan geld die regel vast voor jou. of mag een jongen volgens jou meer?

04-06-2008, 13:56

Citaat door aymen21:
op de lijnbaan shop ik in moskee vind ik niet 1 jong meisje
ze duiken in me auto omdat die nieuw is??????
gold diggers ik wordt moe ervan



Dat is inderdaad wel minder.
Weiger gelijk als ze willen instappen, als hun het verkeerd doen, volg dan niet.

M3a Selama.

04-06-2008, 14:00

Citaat door Princesjee__is:
Het is Haram! om iedereen te beoordelen!
Niemand kent ons beter dan diegene die ons heeft geschapen Allah
Voor hem leven we. niet iedereen is het zelfde, hoe weet jij dat een meisje maagd of ontmaagd is? Allahoe a3lam.
Wat heeft marokko.nl hier mee te maken? niets!
Als jou zusje er niet op mag wat zoek jij hier dan geld die regel vast voor jou. of mag een jongen volgens jou meer?








ik raak hier me ei kwijt mijn zusje kan dat bij dr moeder doen
het is toch raar dat je er tegenwoordig niet meer vanuit kunt gaan dat ze maagd is of wel????????/
alles kan en aales mag zeker wordt je vader boos loop je weg nederlandse cultuur helpt je wel ga toch weg man !!!!!!!!
haram en niet haram wat praat jij met mij haram

04-06-2008, 14:02

Citaat door MNG:
Dat is inderdaad wel minder.
Weiger gelijk als ze willen instappen, als hun het verkeerd doen, volg dan niet.

M3a Selama.











ik rij tegenwoordig met me deuren op slot,
ik vind het jammer en dit geld heus niet voor alle maroc meisjes, maar laten we eerlijk zijn er zijn nog maar weinig eerlijk, en al ben je geen maagd, wees dan eerlijk in plaats van je hele leven je huwelijk te zijn gestart met een leugen,
maagdevlies enzo!!!

04-06-2008, 14:04

Citaat door aymen21:
ik raak hier me ei kwijt mijn zusje kan dat bij dr moeder doen
het is toch raar dat je er tegenwoordig niet meer vanuit kunt gaan dat ze maagd is of wel????????/
alles kan en aales mag zeker wordt je vader boos loop je weg nederlandse cultuur helpt je wel ga toch weg man !!!!!!!!
haram en niet haram wat praat jij met mij haram


Wat ik duidelijk wil maken is.
Bemoei je niet met ander, waar maak jij je eigenlijk druk om, Als jij maar goed op je zusje let. en niet beoordelen.
Waarom ik met jou praat? omdat jij een topic opent over Marokkaanse meiden. er horen tog reachtie's jij wilt antwoord het gaat wel over ons marokkaanse Dame's.

Pleas denk eerst na voor dat jij wat opent.
PS: Ben jij een kind van 13jaar?

04-06-2008, 14:05

Citaat door aymen21:
ik rij tegenwoordig met me deuren op slot,
ik vind het jammer en dit geld heus niet voor alle maroc meisjes, maar laten we eerlijk zijn er zijn nog maar weinig eerlijk, en al ben je geen maagd, wees dan eerlijk in plaats van je hele leven je huwelijk te zijn gestart met een leugen,
maagdevlies enzo!!!



Tuurlijk ben je dan fout bezig, dat je een fout maakt herstel je hem niet door ervoor te liegen. Eerlijkheid duurt het langst. Maar lang niet iedereen start zijn huwelijk met een leugen hmdl. En als jij een goede jongen bent dan tref je wel ooit de juiste inshallah waarvoor je niet de deuren op slot moet zetten of leugens aan zou moeten horen!

04-06-2008, 14:07



Citaat door MNG:
Tuurlijk ben je dan fout bezig, dat je een fout maakt herstel je hem niet door ervoor te liegen. Eerlijkheid duurt het langst. Maar lang niet iedereen start zijn huwelijk met een leugen hmdl. En als jij een goede jongen bent dan tref je wel ooit de juiste inshallah waarvoor je niet de deuren op slot moet zetten of leugens aan zou moeten horen!




04-06-2008, 14:10

Citaat door Princesjee__is:
Wat ik duidelijk wil maken is.
Bemoei je niet met ander, waar maak jij je eigenlijk druk om, Als jij maar goed op je zusje let. en niet beoordelen.
Waarom ik met jou praat? omdat jij een topic opent over Marokkaanse meiden. er horen tog reachtie's jij wilt antwoord het gaat wel over ons marokkaanse Dame's.

Pleas denk eerst na voor dat jij wat opent.
PS: Ben jij een kind van 13jaar?







ooh ja tuurlijk en jij spreekt voor alle maroc dames
ok of jij voelt je gewoon aangesproken
en als ik een kind van 13 was dan ben jij vast 12 dat jij er lekker op in gaat,
heb je honger ofzo?
je hapt namelijk zo

04-06-2008, 14:13

Citaat door aymen21:
ooh ja tuurlijk en jij spreekt voor alle maroc dames
ok of jij voelt je gewoon aangesproken
en als ik een kind van 13 was dan ben jij vast 12 dat jij er lekker op in gaat,
heb je honger ofzo?
je hapt namelijk zo



Kijk eens aan, ik voel mij helemaal niet aangesproken.
Geloof me ik durf te wedden dat ik ouder ben.
jij gedraagt je weer als een kind van 13. ze3ma ik doe de deuren opslot voor die meiden verzin wat beters pleas!

Pagina's : [1] 2