Bekijk volle/desktop versie : wat het meest romantische voor jullie meiden overkomt



Pagina's : [1] 2 3 4

03-01-2004, 21:08
Is en blijft onder het viaduct de tijd doorbrengen! Ik heb er veel succes meegekend :jeweetog:



P.s onder het bruggetje doet het ook goed!

03-01-2004, 21:17


heb nog nooit wat echt romantisch meegemaakt

03-01-2004, 21:21

Citaat:
Origineel gepost door maghrebgirl20
heb nog nooit wat echt romantisch meegemaakt
Ewa dan moetje zoals mijn advies gaat, langs het waterkant met je vriendje lopen en dan onder een bruggetje even stoppen!

03-01-2004, 21:24

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Ewa dan moetje zoals mijn advies gaat, langs het waterkant met je vriendje lopen en dan onder een bruggetje even stoppen!
ZOOooooooo das Romantich, orgineel hoor

03-01-2004, 21:28



Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Ewa dan moetje zoals mijn advies gaat, langs het waterkant met je vriendje lopen en dan onder een bruggetje even stoppen!
jij bent echt dirty maar ik heb geen vriendje.............. gelukkig anders wil hij ook met mij een keer naar een bruggetje

03-01-2004, 21:32

Citaat:
Origineel gepost door Salaama
ZOOooooooo das Romantich, orgineel hoor
Midden in de stad, een donkere omgeving...veel geluid van auto's die boven je hoofd langs sezen! En dan de geur van het kanaalwater wat niet te houden is

Ja dat is wat jullie meiden romantisch vinden

03-01-2004, 21:32
ewa heb nog nooit n roos gekregen laat staan iets romantisch

03-01-2004, 21:36

Citaat:
Origineel gepost door maghrebgirl20
jij bent echt dirty maar ik heb geen vriendje.............. gelukkig anders wil hij ook met mij een keer naar een bruggetje
haha dan wil ik jou wel het bruggetje laten zien.. ik bedoel aanwijzen

03-01-2004, 21:38

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Midden in de stad, een donkere omgeving...veel geluid van auto's die boven je hoofd langs sezen! En dan de geur van het kanaalwater wat niet te houden is

Ja dat is wat jullie meiden romantisch vinden
(Ewhjewedie hekkk)

Wat loop je nou te generaliseren..Jij denkt dat je alles over meiden/vrouwen weet, Jij weet 0,00 over vrouwen.

Ten eerste ik heb nooit een vriend gehad (hemdoeleh) zoals vele meiden denk ik, en zo wil ik het houden, dus Romantiche gedoe is ver uit mijn bed show..Dus ook geen Mening..

Doeggg

03-01-2004, 21:38

Citaat:
Origineel gepost door fat2
ewa heb nog nooit n roos gekregen laat staan iets romantisch
Ik weet zeker dat jij speciaal bent, als ik over de macht en de gave beschikte dan overhandigde ik jou nu een roos..!

03-01-2004, 21:43
Onder een brug

03-01-2004, 21:46
'Romantisch' komt niet in de woordenlijst van leeghoofden voor....

03-01-2004, 21:49


volgens mij moet het komen
toch meiden

03-01-2004, 21:49

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
haha dan wil ik jou wel het bruggetje laten zien.. ik bedoel aanwijzen
laat me raden, het liefst als het donker is

03-01-2004, 21:52

Citaat:
Origineel gepost door Salaama
(Ewhjewedie hekkk)

Wat loop je nou te generaliseren..Jij denkt dat je alles over meiden/vrouwen weet, Jij weet 0,00 over vrouwen.

Ten eerste ik heb nooit een vriend gehad (hemdoeleh) zoals vele meiden denk ik, en zo wil ik het houden, dus Romantiche gedoe is ver uit mijn bed show..Dus ook geen Mening..

Doeggg
haha je hoeft niet boos te zijn, ik weet niks over vrouwen, daarom wil ik ook jou beter gaan leren kennen dat is al een hele stap in de juiste richting

Pagina's : [1] 2 3 4