Bekijk volle/desktop versie : Getrouwde Stellen Tegenwoordig



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

03-06-2008, 20:44
Ik was net aan het werk en we waren zo aan het klagen dat er geen bussen waren etc.

Zegt zo n Marokkaanse collega een vrouw, ik wil jullie anders wel best op station afzetten.

WIJ RELAX maar er was ook zo n boy bij en ik dacht ze zet hem echt niet af..

Wij op station zet ze ons af, komt ze haar man TOEVALLIG tegen. Ik dacht safie bonje gozer bij haar in de auto wij stappen uit. Zegt haar man haar gedag op een normale manier en stapt bij haar in de auto omdat ze allebei nog niet gegeten hadden zouden buiten wat eten.


IK WAS GESHOCKEERDDDDD

Welke mannen zouden dit accepteren??

03-06-2008, 20:46



Citaat door saraGLOSSY:
Ik was net aan het werk en we waren zo aan het klagen dat er geen bussen waren etc.

Zegt zo n Marokkaanse collega een vrouw, ik wil jullie anders wel best op station afzetten.

WIJ RELAX maar er was ook zo n boy bij en ik dacht ze zet hem echt niet af..

Wij op station zet ze ons af, komt ze haar man TOEVALLIG tegen. Ik dacht safie bonje gozer bij haar in de auto wij stappen uit. Zegt haar man haar gedag op een normale manier en stapt bij haar in de auto omdat ze allebei nog niet gegeten hadden zouden buiten wat eten.


IK WAS GESHOCKEERDDDDD

Welke mannen zouden dit accepteren??



jij wilt oook wel so een man yek of niet zeker wil jij ook so een smeetah

03-06-2008, 20:47
Ze hebben vertrouwen in mekaar..

03-06-2008, 20:47
ik geloof zelf niet dat een man dat zal accepteren, misschien zat er wel wat achter..niet snel conclusies trekken!

03-06-2008, 20:48



Citaat door beffer:
jij wilt oook wel so een man yek of niet zeker wil jij ook so een smeetah



Ik ben dat niet gewend, al zou mijn broer mij zien zou die mij afmaken, maar bij haar is dat zogenaamd heel normaal. Ik had haar net gebeld en gevraagd of er geen problemen waren, zij lachen en vraagt serieus HOEZO? Ik zit toch ook de hele dag met hem op kantoor, ik kan hem moeilijk laten lopen:s. En toen vroeg ik wat zei je man, en toen zei zij wat moet hij zeggen, ik doe toch niets verkeerd



03-06-2008, 20:49

Citaat door Selsabiel:
Ze hebben vertrouwen in mekaar..



Inderdaad, en zo hoort het ook .

Citaat door Sexyy_Tangaouia:
Als ze thuis aankomen krijgt ze wel een pak slaag denk ik...


Dat betwijfel ik. Das tegenwoordig heel normaal hoor.


Citaat door saraGLOSSY:
Nee niet jaloers, geshockeerd. Ze zijn heel leuk samen, maar het is soms echt alsof het een nl stel zijn


Een gelukkig stel, hoef niet persé een Hollands stelletje te zijn, om zo gelukkig te zijn met mekaar. Of zo vrij met mekaar om te gaan.

03-06-2008, 20:49
Als ze thuis aankomen krijgt ze wel een pak slaag denk ik...

03-06-2008, 20:49

Citaat door ExVanNajib:
Op wat ben je nou precies jaloers?

Dat ze buiten de deur een hapje gingen eten?
Of dat ze geen debiele man heeft?



Nee niet jaloers, geshockeerd. Ze zijn heel leuk samen, maar het is soms echt alsof het een nl stel zijn

03-06-2008, 20:50

Citaat door Selsabiel:
Ze hebben vertrouwen in mekaar..



Ja dat sowiezo, ze laat hem weleens alleen op vakantie gaan zij gaat naar werkfeesten etc soms gaat die mee soms niet. Ik vind dat echt apart, dat zulke marokkanen bestaan.

03-06-2008, 20:51

Citaat door Sexyy_Tangaouia:
Als ze thuis aankomen krijgt ze wel een pak slaag denk ik...



Nee heb al gebeld, niets aan de hand.

03-06-2008, 20:52
Haar man vertrouwt haar! is een goede zaak

03-06-2008, 20:52

Citaat door miss_krulleboll:
ik geloof zelf niet dat een man dat zal accepteren, misschien zat er wel wat achter..niet snel conclusies trekken!



Ja waarschijnlijk omdat het een collega was en 3 andere meiden ook in de auto zaten, en ze deed niet moeilijk hij liep haar kant op en ze zei oh trouwens dit zijn mijn collega s en ze ging hem aan een paar voostellen die hij nooit eerder had gezien. Hij ging nog een kort praatje met hem doen



03-06-2008, 20:52


Ja ik ben dat soort dingen ook niet gewend!
Maar tegenwoordig heb je ook jongens die van alles normaal vinden, ik zie het ook bij 1 broer van mij die is echt zo chill hij doet niet moeilijk over kleding enzo. Maar ik vind dat juist niet kunnen, ik heb liever dat hij er wel wat van zegt dan dat hij alles oké vind.

03-06-2008, 20:52

Citaat door saraGLOSSY:
Ja dat sowiezo, ze laat hem weleens alleen op vakantie gaan zij gaat naar werkfeesten etc soms gaat die mee soms niet. Ik vind dat echt apart, dat zulke marokkanen bestaan.



Je loopt dan echt achter, kom je net uit het platteland ofzo..

03-06-2008, 20:53
Als haar man het geweest was die een vrouw zou afzetten zou het zeker heel normaal geweest zijn voor jou?!

Ik zie dit vaak gebeuren, moet geen probleem zijn

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12