Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk laseren



03-06-2008, 19:48
dag dames

Wie van jullie heeft ervaring met laserbehandelingen, ik wil het heel graag doen bij mijn kin en gezicht, maar ik ben bang om het te doen. De reden dat ik bang ben is dat je tussen tijds moet scheren, ik ben bang dat ik straks met een baard, stoppels loop. Ik weet dat je tussen tijds mag scheren maar dan groeit het heel snel en dan krijg je zon lelijke huid van (donker/)

Willen jullie mij aub, door jullie ervaringen met mij tedelen, zodat ik na al die jaren eindelijk een stap kan zetten. Ik voel mij hierdoor heel lelijk en schaam mij ervoor, ik ben er vaak mee bezig, ik ben het zat.


Alvast bedankt meiden, en moge alah jullie belonnen voor jullie moeite

salaaam

03-06-2008, 19:51


Erg voor je meid ik heb daar geen ervaring maar harsen is ook een hele goeie tip..
of doe je het al...??

03-06-2008, 19:56

Citaat door Qwerty:
Erg voor je meid ik heb daar geen ervaring maar harsen is ook een hele goeie tip..
of doe je het al...??



nee, durf ik ook niet straks krijg ik van die ingegroeide haren, ik trek mij haren nu uit met een pincet en krijg daar ook ingegroeide haartjes door.

03-06-2008, 20:28

Citaat door kelikel:
nee, durf ik ook niet straks krijg ik van die ingegroeide haren, ik trek mij haren nu uit met een pincet en krijg daar ook ingegroeide haartjes door.

salam zuster,
nou ik ik een tijd geleden ook moeten lezeren ( kin en boven lip) ik ben wel heel tevreden en heb geen ingegroeide haartjes aan over gehouden. ik hoefde me ook niet tussen door te scheren en donker huid heb ik ook geen last van . dus laat je van je probleen leseren

03-06-2008, 20:30



Citaat door salam:
salam zuster,
nou ik ik een tijd geleden ook moeten lezeren ( kin en boven lip) ik ben wel heel tevreden en heb geen ingegroeide haartjes aan over gehouden. ik hoefde me ook niet tussen door te scheren en donker huid heb ik ook geen last van . dus laat je van je probleen leseren



salaam