Bekijk volle/desktop versie : Wat Mij Is Opgevallen....



Pagina's : [1] 2 3

03-06-2008, 13:28
Wat mij opvalt hier op m.nl over de meeste meiden:

Ze hebben nooit een vriend gehad.(daar doen ze niet aan)
Als ze durven toe te geven dat ze een vriend hebben gehad , dan hebben ze er ze3ma nooit mee gezoend.(daar zijn ze veel te heilig voor)
Ze dragen geen make-up (het zijn natuurlijke schoonheden)
Ze proberen een bescheiden reactie te plaatsen om op te vallen.(wat vaak een haatreactie is tegen de topicstarter/of iemand die zichzelf is)
Ze zijn nooit jaloers op anderen.(ze hebben alles wat hun hartje begeert)
Ze kunnen heel goed iemand aanwijzen dat die slecht is/of bezig is!(want zelf zijn het geboren engeltjes)
En ga zo maar door……triest ,triest en triest.

Kortom de ideale echtgenotes.(schijnheilige trutjes)
Wie houden ze nou voor de gek? Proberen ze op deze manier via m.nl aan de man te komen? Denken ze dat mannen zo dom zijn om erin te trappen? Ik bedoel laten we eerlijk zijn als we op straat lopen dan zie je de meeste Marokkaanse meiden een vriend hebben,zoenen(en verder dan zoenen gaan),make-up op hebben, verre van bescheiden zijn en jaloezie hebben (die een staande palmboom laat vallen).


Een tip voor het leven: wees jezelf , ooit zal toch de waarheid boven water komen!

Kom maar op met jullie schijnheilige en hatelijke reacties!!!




03-06-2008, 13:31


IK BEN HEEL BESCHEIDEN EN IK BEN NOOIT JALOERS

03-06-2008, 13:33

Citaat door delvito:
de meeste marokkaanse meiden zijn ontmaagd. denk 90% zijn ontmaagd ook al lopen ze met nikab


gelijk heb je

03-06-2008, 13:36

Citaat door Assia88:
IK BEN HEEL BESCHEIDEN EN IK BEN NOOIT JALOERS

iemand die zichzelf bescheiden noemt is niet bescheiden..

03-06-2008, 13:36


Ja ze zitten er tussen. Maar ik neem aan dat het niet alleen op m.nl
gebeurt maar ook gewoon in real life heb je van die meiden die zich keurig voordoen maar onder tussen weet ik veel uitspoken.
Stille watere hebben diepe gronden!

03-06-2008, 13:40

Citaat door sjirin23:
iemand die zichzelf bescheiden noemt is niet bescheiden..

meid ik maakte gewoon een grapje

03-06-2008, 13:40

Citaat door HoneyBlossom:
Ja ze zitten er tussen. Maar ik neem aan dat het niet alleen op m.nl
gebeurt maar ook gewoon in real life heb je van die meiden die zich keurig voordoen maar onder tussen weet ik veel uitspoken.
Stille watere hebben diepe gronden!

dat is nou wat mij dwars zit aan ze , kom er gewoon voor uit hoe je bent!!

03-06-2008, 13:41

Citaat door Assia88:
meid ik maakte gewoon een grapje

ok ...

03-06-2008, 13:45
Wat jij buiten ziet gebeuren klopt. Maar wat binnenshuis bij mensen gebeurd zie jij niet. Zo een oordeel hebben over mensen die je niet kent is niet bepaalt slim te noemen.
Daarnaast zijn er veel bescheiden meisjes, maar ook veel die nep zijn. Dit geldt ook voor make-up. er zijn veel die het dragen en veel die het niet doen. Het zou allemaal best eens kunnen. De vraag is alleen, hoe jij kan weten dat de meeste zo zijn?

03-06-2008, 13:47

Citaat door sjirin23:
ok ...

take it easy take a sisi

03-06-2008, 13:48

Citaat door sjirin23:
Wat mij opvalt hier op m.nl over de meeste meiden:

Ze hebben nooit een vriend gehad.(daar doen ze niet aan)
Als ze durven toe te geven dat ze een vriend hebben gehad , dan hebben ze er ze3ma nooit mee gezoend.(daar zijn ze veel te heilig voor)
Ze dragen geen make-up (het zijn natuurlijke schoonheden)
Ze proberen een bescheiden reactie te plaatsen om op te vallen.(wat vaak een haatreactie is tegen de topicstarter/of iemand die zichzelf is)
Ze zijn nooit jaloers op anderen.(ze hebben alles wat hun hartje begeert)
Ze kunnen heel goed iemand aanwijzen dat die slecht is/of bezig is!(want zelf zijn het geboren engeltjes)
En ga zo maar door……triest ,triest en triest.

Kortom de ideale echtgenotes.(schijnheilige trutjes)
Wie houden ze nou voor de gek? Proberen ze op deze manier via m.nl aan de man te komen? Denken ze dat mannen zo dom zijn om erin te trappen? Ik bedoel laten we eerlijk zijn als we op straat lopen dan zie je de meeste Marokkaanse meiden een vriend hebben,zoenen(en verder dan zoenen gaan),make-up op hebben, verre van bescheiden zijn en jaloezie hebben (die een staande palmboom laat vallen).


Een tip voor het leven: wees jezelf , ooit zal toch de waarheid boven water komen!

Kom maar op met jullie schijnheilige en hatelijke reacties!!!






je hebt echt helemaal gelijk meid.....

ik heb 2 relaties gehad allebei niets aangehad, maar ja mijn eer heb ik hamdoellilah nog wel....

make-up draag ik ook waar zouden we zonder zijn

en tja.... kan er ook slecht tegen dat meiden zo scheinheilig zijn..... je wordt tegenwoordig ook niet snel serieus genomen door een jongen....

en idd de waarheid komt altijd boven water hoe dan ook!!!


03-06-2008, 13:49
Kom met iets nieuws wil je!

03-06-2008, 13:50



Citaat door Be_Quiiettttt:
Wat jij buiten ziet gebeuren klopt. Maar wat binnenshuis bij mensen gebeurd zie jij niet. Zo een oordeel hebben over mensen die je niet kent is niet bepaalt slim te noemen.
Daarnaast zijn er veel bescheiden meisjes, maar ook veel die nep zijn. Dit geldt ook voor make-up. er zijn veel die het dragen en veel die het niet doen. Het zou allemaal best eens kunnen. De vraag is alleen, hoe jij kan weten dat de meeste zo zijn?


ik heb het niet over alle meiden. lezen ok. er staat de meeste( betekent niet alle meiden) en ik veroordeel niet het zijn feiten of ben je blind. en tuurlijk zijn ze thuis anders! anders waren het geen scheinheilige meiden!

03-06-2008, 13:51

Citaat door Playster:
Kom met iets nieuws wil je!



je naam zegt al genoeg

03-06-2008, 13:51

Citaat door mocrosweety1986:
je naam zegt al genoeg



Zoiezo!

Pagina's : [1] 2 3