Bekijk volle/desktop versie : Spoed Stof Gezocht!



03-06-2008, 09:57
Salaaam...

Wie weet waar ik superr mooie stof kan kopen... de prijs speelt voor deze mooie gelegenheid geen rol. (Kom niet met stof waar goudengaren in verwerkt is.. zo rijk ben ik helaas nog niet

Any way om het verhaal kort te maken... een dierbare van mij gaat dit jaar nog in het huwelijksbootje stappen en ik als bekende moet er wel tip top uitzien!

Bling bling sieraden heb ik al aangeschaft.. '' wat een voortuitgang he''!!


Alleen ben ik nog opzoek naar mooi naaldhakjes.. heb ze nog steeds niet kunnen vinden.. wie weet waar ik mooie opvallende naaldhakjes kan vinden? ik hoor het graag.

Nou mijn verhaal is achteraf toch niet zo kort geworden

03-06-2008, 12:07


upppppppppppppppppppp

03-06-2008, 12:14

Citaat door amira00:
Salaaam...

Wie weet waar ik superr mooie stof kan kopen... de prijs speelt voor deze mooie gelegenheid geen rol. (Kom niet met stof waar goudengaren in verwerkt is.. zo rijk ben ik helaas nog niet

Any way om het verhaal kort te maken... een dierbare van mij gaat dit jaar nog in het huwelijksbootje stappen en ik als bekende moet er wel tip top uitzien!

Bling bling sieraden heb ik al aangeschaft.. '' wat een voortuitgang he''!!


Alleen ben ik nog opzoek naar mooi naaldhakjes.. heb ze nog steeds niet kunnen vinden.. wie weet waar ik mooie opvallende naaldhakjes kan vinden? ik hoor het graag.

Nou mijn verhaal is achteraf toch niet zo kort geworden


Silk route op de albert cuyp markt in amsterdam

03-06-2008, 12:17
Hey meid hoe kom ik daar? Ben namelijk een beetje bekend in amsterdam..

03-06-2008, 12:18


ik hoorde ook over de dappermarkt.. klopt het dat je daar ook mooie stoffen hebt?

03-06-2008, 12:41

Citaat door amira00:
Hey meid hoe kom ik daar? Ben namelijk een beetje bekend in amsterdam..



Nee Dappermakrt is niks, geloof mij! Je hebt hooguit 1 stoffenwinkel daar genaamd Ahmed textiel, hij heeft wel wat leuke dingetjes. Weet niet precies wat je zoekt en hoeveel je precies wilt uitgeven, maar bij hem ben je geloof ik voor zijn duurste stof 180 euro kwijt voor 4,5 of 5 meter. Weet niet meer precies. De rest verkoopt op de markt maar dat is echt prul, hoef je niet eens naar te kijken.

Silk route is een wat chiqere stoffenwinkel, prachtige stoffen, exclusief maar ook prijzig

Als je verder op de albertcuyp markt bent kan je meteen ook al die andere stoffenwinkels af, je hebt er geloof ik een stuk of 4 á 5 op de markt.
Markt is te bereiken met tram 3 en 12, uitstappen op de hoek van abn amro. Kijk anders op 92920v.nl

03-06-2008, 12:43
Tanxxxxxxxxxxx meid je hebt mij enorm geholpen ..

03-06-2008, 12:46
Graag gedaan meisie