Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk boxer VS ballenknijper



Pagina's : [1] 2

02-06-2008, 23:42
Heb ff een vraagje voor jullie allen hier... zoals jullie weten hebben alle vaders vroeger in ballenknijpers rondgelopen, voor diegene die niet weten wat een ballenknijper is, voilá:



Maar opeens won de boxershort in de jaren 90 de zielen van de jonge generatie en dragen steeds meer mensen een boxershort tegenwoordig (al dan niet gesproken over de mannelijke string uhmmmm). Soms wel uitstekend uit de broek van de achterkant (belachelijk)...

Ik ben nog iemand, die zo veel mogelijk een ballenknijper aantrekt. Ik weet 't, je ballen worden helemaal dichtgeperst waardoor je later geen of kinderen krijgt die iets mankeren... maar dan heb ik zoiets van: Waarom heeft de oude generatie hier dan geen last van gehad??

Mijn stelling is dan ook: ''wie geen ballenknijper aantrekt word nooit een echte man''

Op het begin is het even wennen, het lijkt vooral tijdens het slapen of je ballen geen lucht krijgen,,, maar uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat het na enige tijd went...

Voor de Ladies: wat vinden jullie mannelijker >>> een ballenknijper of een boxer?

Laat de ballenknijper blijven bestaan door ze nog massaal aan te trekken

02-06-2008, 23:46


Are you freakin' kidding me

03-06-2008, 00:29
slecht voor je sperma productie, ze moeten er losjes bijhangen

03-06-2008, 00:39

Citaat door MRraCER:
slecht voor je sperma productie, ze moeten er losjes bijhangen


Kijkkkkkkkkkk aan zo'n reactie heb ik wat, maar aan de giegelende dames hier boven helemaal nixx

Daarom wissel ik ook af, wanneer het warm is >> boxer, wanneer de winter weer aankomt >> de ballenknijper weer vaker aan om alles lekker warm bij elkaar te houden

03-06-2008, 09:36


Die ballenknijpers doen niet man!! Kapot lelijk!!!!

03-06-2008, 13:19
Boxer , a sahbi, BOXERR..

03-06-2008, 15:37
Man in slipje.

03-06-2008, 15:52
ieuww dat is echt geen gezicht

03-06-2008, 16:19
String
























































:kots:

03-06-2008, 16:50

Citaat door samiratjee:
String
:kots:

Dat is heel erg sexy bij mannen hoor

03-06-2008, 17:15
Ik pleit hier gewoon voor de ballenknijper, een boxer dat kan toch niet.... Tenzij je een puber bent, jeans hebt tot aan je knieën en je perse wilt showen met je roze Bjorn Borg boxertje....

03-06-2008, 17:29

Citaat door Mr.Egg:
Ik pleit hier gewoon voor de ballenknijper, een boxer dat kan toch niet.... Tenzij je een puber bent, jeans hebt tot aan je knieën en je perse wilt showen met je roze Bjorn Borg boxertje....



OMG!!!

03-06-2008, 18:00



Citaat door Mr.Egg:
Kijkkkkkkkkkk aan zo'n reactie heb ik wat, maar aan de giegelende dames hier boven helemaal nixx

Daarom wissel ik ook af, wanneer het warm is >> boxer, wanneer de winter weer aankomt >> de ballenknijper weer vaker aan om alles lekker warm bij elkaar te houden



je kunt ze beter koel bewaren

warmte is slecht voor je zaad

03-06-2008, 18:31
als je nou een string aan trekt? dan zit je zaakie nog dichter en warmer bij elkaar..

plus..

je hebt geen last van die lelijke onderbroek randen in je nette broeken


!

03-06-2008, 18:43

Citaat door Mr.Egg:
Ik pleit hier gewoon voor de ballenknijper, een boxer dat kan toch niet.... Tenzij je een puber bent, jeans hebt tot aan je knieën en je perse wilt showen met je roze Bjorn Borg boxertje....




Ik denk niet dat je je doelgroep bereikt in deze rubriek. Of moeten vrouwen ook massaal ballenknijpers aan gaan trekken? Awkward!

Pagina's : [1] 2