Bekijk volle/desktop versie : Voor verloofde



Pagina's : [1] 2

02-06-2008, 22:27
Salaam alaikom,

ik heb een vraag.. wat is nou leuk om als kadootje voor je verloofde te kopen.. Alle leuke ideeen zijn welkom!!!

Beslama

02-06-2008, 22:28


UHMMM.....



verjaardag? --> regel een luchtballontochtje ofzo glaasje wijn erbij+ zonsondergang that's cool.

02-06-2008, 22:29

Citaat door khama:
Salaam alaikom,

ik heb een vraag.. wat is nou leuk om als kadootje voor je verloofde te kopen.. Alle leuke ideeen zijn welkom!!!

Beslama




je kan een leuke nette blousje halen?

althans dat deed ik een keertje hij vond het helemaal geweldig haha

02-06-2008, 22:29
gewoon altijd apart mogelijk doen, niet van die standaard dingen because die dingen kan iedereen doen, doe en geef dingen die een betekenis hebben of iets wat je ergens aan herinnert wat jullie samen hebben meegemaakt

02-06-2008, 22:33



Citaat door miss_fashion:
gewoon altijd apart mogelijk doen, niet van die standaard dingen because die dingen kan iedereen doen, doe en geef dingen die een betekenis hebben of iets wat je ergens aan herinnert wat jullie samen hebben meegemaakt


Noem eens een voorbeeld van iets wat ons aan elkaar zou kunnen herinneren.. een ring?? Hij houd niet zo van sieraden dus een ketting of armband zal niet slagen. Pff ik weet het echt niet

02-06-2008, 22:33

Citaat door roosje_sweety:
je kan een leuke nette blousje halen?

althans dat deed ik een keertje hij vond het helemaal geweldig haha


Dat is wel een apart ideetje, soekran!!

02-06-2008, 22:33

Citaat door miss_fashion:
UHMMM.....



verjaardag? --> regel een luchtballontochtje ofzo glaasje wijn erbij+ zonsondergang that's cool.



das idd heeeel mooi, zonder de wijn dan....

02-06-2008, 23:05
Zijn er geen meerdere ideeen????

02-06-2008, 23:09
mooi horloge

03-06-2008, 23:02
Mensen is dit het enige????????????????????????

03-06-2008, 23:05
Denk dat hij het leuk zou vinden als je het zelf zou verzinnen en het niet zou zien als verplichting

03-06-2008, 23:18

Citaat door Lala_Oumaima:
Denk dat hij het leuk zou vinden als je het zelf zou verzinnen en het niet zou zien als verplichting


Ik zie het absoluut niet als een verplichting... Denk dat je het verkeerd hebt begrepen... Ik wil hem iets aparts geven, maar ik heb gewoon geen idee wat nou leuk en apart is... Ik vraag om jullie ideeen zodat ik zelf kan beoordelen wat ik nou apart en leuk vind...

03-06-2008, 23:22



Citaat door khama:
Ik zie het absoluut niet als een verplichting... Denk dat je het verkeerd hebt begrepen... Ik wil hem iets aparts geven, maar ik heb gewoon geen idee wat nou leuk en apart is... Ik vraag om jullie ideeen zodat ik zelf kan beoordelen wat ik nou apart en leuk vind...

Ik zou hem iets cadeau doen, wat hij niet gauw zou vergeten...

Denk aan bungee jumpen, paragliden, vliegen, ferari rijden (mannen zijn auto's gek)... Dat soort activiteiten...

Of gewoon iets waarvan je weet dat hij dat super graag wilt hebben....

03-06-2008, 23:25
Geef hem zo'n armband met jullie beide namen erop en eventueel jullie trouwdatum of iets dergelijks?

03-06-2008, 23:26

Citaat door Lala_Oumaima:
Ik zou hem iets cadeau doen, wat hij niet gauw zou vergeten...

Denk aan bungee jumpen, paragliden, vliegen, ferari rijden (mannen zijn auto's gek)... Dat soort activiteiten...
Of gewoon iets waarvan je weet dat hij dat super graag wilt hebben....


Dit is inderdaad apart!!!!!! Zou hier absoluut niet één, twee, drie op komen!! Hier ga ik wat mee doen, thaaanx

Pagina's : [1] 2