Bekijk volle/desktop versie : Hulppp gevraagdd zo snel mogelijk!!!!



02-06-2008, 20:39
Hallo allemaal,,

ik zat op mijn msn als ik opeens een melding binne krijg dat ik op een andere computer ben aangemeld,, daarna klikte ik weer op aanmelden en kon ik er in,, nadat ik er in kwam ging ik snel mijn wachtwoord veranderen,, nadat ik het heb veranderd ,, kwam de melding alweer dat ik op een andere computer ben aangemeld,, daarna melde ik me weer aan,, en opeens kreeg ik een mailtje binnen van een hacker ofzo iets en daar stond in:

I kill u hahahah lol

en nog een paar rare regels erbij,, hoe kan dit dat die gene als nog erin is gekomen nadat ik me wachtwoord heb gewijzigd..

02-06-2008, 21:53


mss kent hij uw geheime vraag , verander die ook maar eens

03-06-2008, 00:04

Citaat door Dirkan:
mss kent hij uw geheime vraag , verander die ook maar eens



Bedankt, maar ik weet al wat het is.. hij heeft me ip-adres achterhaald en zit nu daarop te klooien en verbinding te stelen. ik heb me ip veranderd

ps: ben nassofa_17!

03-06-2008, 00:20
je kan je ip niet zomaar veranderen...

03-06-2008, 00:29



Citaat door Narutard:
je kan je ip niet zomaar veranderen...


]


jawel met Hideip kan je het verbergen/"veranderen".

03-06-2008, 01:43
ip kan je niet veranderen alleen je provider kan dat

03-06-2008, 09:20

Citaat door Narutard:
ip kan je niet veranderen alleen je provider kan dat

je kan em wel verbergen..

03-06-2008, 11:41

Citaat door gmail:
je kan em wel verbergen..



dat probeer ik dus uit te leggen.!

03-06-2008, 11:48
um, bij mijn weten heb je zowel statische als dynamische ip's; hangt wel af van welk ISP en pakket je hebt.

04-06-2008, 21:23

Citaat door gmail:
je kan em wel verbergen..


hoe verbergen????
wat bedoel je daar mee, kan je beetje uitleggen...

En wat moet nou die gene met jouw ip adres.... daar heeft die echt niets aan hoor.

En jah als je wilt weten wie jouw account is binnen gegaan en alles heeft veranerd dan kan je beter microsoft helpdesk bellen.

04-06-2008, 21:56

Citaat door rj45:
hoe verbergen????
wat bedoel je daar mee, kan je beetje uitleggen...

En wat moet nou die gene met jouw ip adres.... daar heeft die echt niets aan hoor.

En jah als je wilt weten wie jouw account is binnen gegaan en alles heeft veranerd dan kan je beter microsoft helpdesk bellen.



je kan het verbergen met een programma nou hij heeft er wel veel aan,, want diegene is wel in mijn hotmail geweest en zat op mijn internet verbinding