Bekijk volle/desktop versie : Je wilt trouwen....................en dan?



Pagina's : [1] 2 3

02-06-2008, 19:49
Voor sommige is het een sprookje, voor de ander omdat de rest van haar nichten ook trouwt.


Maar weet je nu echt wat het huwelijk inhoudt?
Wat denk je dat jou rechten & plichten zijn?

Kijken of er slimme dames & Heren onder ons zijn.

02-06-2008, 19:50


Kan erg leuk zijn soms ook koppijn

02-06-2008, 19:53

Citaat door Medinah_2006:
Voor sommige is het een sprookje, voor de ander omdat de rest van haar nichten ook trouwt.


Maar weet je nu echt wat het huwelijk inhoudt?
Wat denk je dat jou rechten & plichten zijn?

Kijken of er slimme dames & Heren onder ons zijn.


Ja meid je hebt echt gelijk. Dat is een gedachte wat ik ook altijd in mijn achter hoofd hou. Vooral als je in je omgeving scheidingen mee maakt die soms echt werkelijk over niks gaan.

02-06-2008, 19:54

Citaat door Matras:
Kan erg leuk zijn soms ook koppijn




Peep...............wrong answer..............try again

02-06-2008, 19:54


Heeft z'n voor en nadelen.

02-06-2008, 19:54
Trouwen is voor mij een nachtmerrie eerlijk

02-06-2008, 19:57
Op RbatiaIkram na denk ik dat de rest het niet begrepen heeft, ik wacht ..........

De vraag is dus: Wat zijn VOLGENS JOU de regels & plichten in het huwelijk, met andere woorden.
Wat houdt het huwelijk in volgens jou?

Kom op zijn er dan geen slimme mensen

02-06-2008, 20:04

Citaat door Medinah_2006:
Peep...............wrong answer..............try again


Tis the waarheid

02-06-2008, 20:09
Het huwelijk is geven en nemen. Goed voor je vrouw/man zorgen. Elkaar vertrouwen, samen beslissingen nemen. Elkaar als gelijke behandelen.


Nou??

02-06-2008, 20:19

Citaat door Medinah_2006:
Voor sommige is het een sprookje, voor de ander omdat de rest van haar nichten ook trouwt.


Maar weet je nu echt wat het huwelijk inhoudt?
Wat denk je dat jou rechten & plichten zijn?

Kijken of er slimme dames & Heren onder ons zijn.

Het huwelijk is niet zo makkelijk als mensen denken. Je moet er elke dag keihard aan werken.

02-06-2008, 20:37
Het huwelijk is een halal relatie die allah SWT heeft gemaakt voor de man en de vrouw. Deze is bedoelt om elkaar te steunen, om elkaar vriend te zijn, om te accpeteren met wie je trouwt en met zijn/haar tekortkomingen. En ten slotte om je geloof door te geven aan je kinderen inshallah.

02-06-2008, 20:45
Ik weet t wel, maar ben moe, en heb geen zin om veel te typen..

02-06-2008, 21:02



Citaat door PieterBaan:
ja toch ofniet

wodt je eerste dag wakker naast een spinnekop

jullie vrouwen is het easy, maar ons mannen is het moeilijker, je weet wel, je vrouw zonder make up mascara en al die shit zien, in de ochtend een poepbek, snot uit de neus hangend, kroeshaar etc etc is geen pretje voor de man




Waouwiie Ik weet niet wat voor soort jij vrouwen mee maak in de ochtend

02-06-2008, 21:04

Citaat door AmazighPearl_:
Ik weet t wel, maar ben moe, en heb geen zin om veel te typen..



Mijn hoop is op jou gevestigd want de rest weet of niet wat ik bedoel, of ze hebben er de ballen verstand van en zien alles toch als een sprookje

02-06-2008, 21:04

Citaat door PieterBaan:
ja toch ofniet

wodt je eerste dag wakker naast een spinnekop

jullie vrouwen is het easy, maar ons mannen is het moeilijker, je weet wel, je vrouw zonder make up mascara en al die shit zien, in de ochtend een poepbek, snot uit de neus hangend, kroeshaar etc etc is geen pretje voor de man



Ja want als jij wakker wordt 's ochtends zie je er áltijd uit alsof je net uit een Calvin Klein reclame bent gelopen toch..?

Pagina's : [1] 2 3