Bekijk volle/desktop versie : Onbekende jongemannen..



02-06-2008, 14:37
Die om je hand komen vragen. Is er een mogelijkheid dat jij ja zegt.. als hij een goede indruk op je maakt? Of is het geen mogelijkheid, en wil je hem van te voren hebben gekend?

Ik merk dat veel meiden tegenwoordig niks moeten weten van deze manier. Ze willen al een relatie gehad hebben en deze gene goed kenne, alvorens ze in het huwelijksbootje stappen. Hoe zit het met jullie?

Ik zou het zelf eng vinden om ja te zeggen tegen een onbekende jongen, een jongen kan zich al anders voordoen tijdens een relatie, laat staan tijdens de momenten dat je elkaar telefonisch spreekt na het hand vragen.

Moeilijke kwestie denk ik.. waar veel meiden mee kampen.. Relatie kan niet, maar een onbekende die je hand vraagt kan eigenlijk ook niet.. voor velen. Hoe staan jullie hier tegenover?

02-06-2008, 14:39


alles kan .. zolang je op Allah vertrouwt

02-06-2008, 14:42
Als 'ie echt een verpletterende indruk maakt ja dan kan je er best op in gaan why not.

Hij moet alleen niet denken dat 't feest dan over 2 weken zal zijn ofso... beetje tijd rekken en natuurlijk jezelf het recht geven om alles op elk gewenst moment te beeindigen zolang je nog niets getekend hebt

02-06-2008, 14:42
ik zou het niet kunnen

02-06-2008, 14:49



Citaat door JaKweenie:
Als 'ie echt een verpletterende indruk maakt ja dan kan je er best op in gaan why not.

Hij moet alleen niet denken dat 't feest dan over 2 weken zal zijn ofso... beetje tijd rekken en natuurlijk jezelf het recht geven om alles op elk gewenst moment te beeindigen zolang je nog niets getekend hebt


Hell no. Huwelijk is geen spelletje. Dat is wel de man waar je de rest van je leven mee moet slijten.

02-06-2008, 14:50

Citaat door Horny_woman:
ik zou het niet kunnen


En waarom niet? Voor welke manier ga jij?

02-06-2008, 14:53

Citaat door HalfSurinaamse:
En waarom niet? Voor welke manier ga jij?



ik wil eerst een proefrit.