Bekijk volle/desktop versie : Sprookjeshuwelijk voor de meiden!!



02-01-2004, 23:37
Goed werken en geld sparen elke cent besparen kun je een ooooooooh zo mooie,grote,dure feest geven met alles erop en eraan het moet als een sprookje zijn zoals Romeo en Jullia.
Je krijgt alle aandacht op het feest en je moet schitteren en iedereen moet fun hebben en alles moet perfect zijn tot in de details.
En na het feest valt alle aandacht weg en gaat iedereen zijn eigen gang.De vrouw is dan teleurgeteld want moet huishouden doen,was,strijken,koken,werken,... en nee dan beseft ze dat het geen sprookje is en valt alles in diggelen.Dit is niet het huwelijk dat ze heeft verwacht en na een ruzie met haar man wilt ze al scheiden ( voor de minste willen de meeste al scheiden) en ja de geld? Was allemaal geldverspilling en dan zijn ze blut eigen shuld dikke bult!!

02-01-2004, 23:44


hAHAHAHa ik ga echt geen dure bruiloft doen hoor!
Geldverspilling...ga dan liever op een uitgebreide lange luxe huwelijksreis!
Gewoon een simpel gezellig feest, genoeg eten,geen gek gedoe en nie overdreven veel jurken..
Zonde van je geld!

en ik weet wel wat mij te w88 staat hoor...dus ik zal ni snel teleurgesteld raken!

03-01-2004, 00:10
bij een sprookjeshuwelijk hoort een sprookjesman tot zijn ware aard tevoorschein komt hahaha fatoe.

Nee ik hou niet van dat overdreven gedoe. Ik ga zelf zelden naar bruiloften. Ik ga het insha Allah gewoon volgens de islaam doen.

Geen FRATSEN dat scheelt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

03-01-2004, 21:22
Moenier,

Je moet niet alle meiden over een kam scheren!!

Er zijn inderdaad meiden die een droomidee hebben over getrouwd zijn, dat zijn vaak de hele jonge meiden. Daarom is het ook beter als je niet te jong trouwt.

04-01-2004, 13:05



Citaat:
Origineel gepost door Sabra1976
Moenier,

Je moet niet alle meiden over een kam scheren!!

Er zijn inderdaad meiden die een droomidee hebben over getrouwd zijn, dat zijn vaak de hele jonge meiden. Daarom is het ook beter als je niet te jong trouwt.
IK VIND DAT JONG TROUWEN ER NIKS MEE TEMAKEN HEEFT HOOR!!
HET GAAT EROM OF JE ER KLAAR VOOR BENT OM TET ROUWEN!

05-01-2004, 12:27
op mijn bruiloft alleen koffie en een plakje cake

en de kado's mogen ze eerst inleveren

05-01-2004, 12:41
Hahahahhahahahahahahah

05-01-2004, 13:05
Wie zegt dat wij vrouwen verwachten dat alles zo mooi en lief en leuk en aardig is als op onze huwelijksfeest??Het blijft bij die ene dag, daarom moet alles pefect zijn en goed geregeld zijn, voor die DAG!....Verwacht wel de nodige aandacht van mijn man,net als hij dat van mij verwacht, na het feest...Onze leventje na die Grote Dag...Daar draait het uiteindelijk om..

Je gaat je best doen om wat moois van je huwelijk te maken,Want je gaat ervanuit dat het een verbintenis is van Levenslang en dan maak je er het beste van... Tuurlijk is het huwelijk geen sprookjes.Het is geven en nemen, verantwoordelijkheid voor zowel man als vrouw.Je hebt Ups en Downs, de ene keer meer downs maar dat is het leven....Kijk maar naar onze ouders, ze zijn niet perfect, zijn botsingen vooral als er kinderen in het spel zijn, maar ze leven in harmonie met elkaar...Dat is Mooi...

Dus niet generaliseren (moenier), tuurlijk mag je je mening geven...Doe ik nu ook..Maar jij brengt het op een verkeerde manier en daar moest ik op reageren, kon het niet laten.

Groetjes

02-03-2004, 08:56

Citaat:
Origineel gepost door zinne79
Kijk maar naar onze ouders, ze zijn niet perfect, zijn botsingen vooral als er kinderen in het spel zijn, maar ze leven in harmonie met elkaar...Dat is Mooi...

Dus niet generaliseren (moenier), tuurlijk mag je je mening geven...Doe ik nu ook..Maar jij brengt het op een verkeerde manier en daar moest ik op reageren, kon het niet laten.

Kijk naar deze generatie véle echtscheidingen met vooraf een zoooooo grote,dure,overdreven bruiloft! Jullie moesten jullie schamen jullie ouders hebben hard gewerkt voor een cent en nu strooien jullie met geld alsof jullie te veel hebben.
En is het in de islam toegestaan? Ik sta gewoon versteld een band,dj,zelf met een orkest erbij! Jullie meiden willen alles op alles maar vergeten dat Allah zo'n huwelijk misgunt en hassanaat die krijgen jullie niet op zo'n trouwfeest.Sajatien is er aanwezig ...
Werk je maar hard nu elke cent besparen en alles beter willen dan een ander een vriendin van kijk zie wat een mooie bruiloft zie wat ik allemaal heb uitgegeven!!

02-03-2004, 08:58

Citaat:
Origineel gepost door Sabra1976
Moenier,

Je moet niet alle meiden over een kam scheren!!

Er zijn inderdaad meiden die een droomidee hebben over getrouwd zijn, dat zijn vaak de hele jonge meiden. Daarom is het ook beter als je niet te jong trouwt.
Dit geld niet voor jonge meiden ook voor wat volwassenen meiden boven de 20 jaar Wat heeft de leeftijd er nou mee te maken? Alsof oudere mensen niet scheiden iedere mens is volwassenen op zijn leeftijd.