Bekijk volle/desktop versie : Trouwen in Tanger



Pagina's : [1] 2

02-06-2008, 12:21
Wie trouwt er deze zomer in Tanger en wat hebben jullie allemaal geregeld?

welke negaffa is goed?
fotografe?
Dj? band?
zaal?

02-06-2008, 12:49


Ik raad je aan bij volgende negaffa's te kijken:
Rhimou
Miri
Victoria
Gardenia
Kariema
Is lang geleden dat ik hun werk gezien heb dus kan je niet specifiek een adviseren behalve dan Rhimou. En als fotograaf rachid dfouf een hele bekende fotograaf in Tanger.

In de buurt van rue de fes heb je een hele leuke winkel die aparte bedankjes verkoopt en benodigheden voor de bonbons etc...

Succes met de voorbereidingen. Ik ben helaas mijn adressenboekje kwijt, heb helaas geen gevens meer, behalve van de fotograaf mocht je daar interesse voor hebben.

Veel liefs van mij,

Passion4decoration

02-06-2008, 12:51
ksar diyafa ze hebben ook heerlijke eten. Richting Tanger Belia.

02-06-2008, 12:52
Rhimou is wel goed ja, heeft me zus ook gedaan.. Prachtige resultaat

02-06-2008, 12:56


Ik ben dol op Rhimou werk. Zij mag er echt wezen als negaffa. Ze heeft ook exclusieve spullen. Ze brengt de bruid niet zelf naar binnen daar heeft ze een medewerker voor. Je zus zal vast prachtig uitgezien hebben?

Veel liefs van mij,

Passion4decoration

02-06-2008, 15:13

Citaat door passion4d82:
Ik raad je aan bij volgende negaffa's te kijken:
Rhimou
Miri
Victoria
Gardenia
Kariema
Is lang geleden dat ik hun werk gezien heb dus kan je niet specifiek een adviseren behalve dan Rhimou. En als fotograaf rachid dfouf een hele bekende fotograaf in Tanger.

In de buurt van rue de fes heb je een hele leuke winkel die aparte bedankjes verkoopt en benodigheden voor de bonbons etc...

Succes met de voorbereidingen. Ik ben helaas mijn adressenboekje kwijt, heb helaas geen gevens meer, behalve van de fotograaf mocht je daar interesse voor hebben.

Veel liefs van mij,

Passion4decoration



Dankjewel schat
Ik ga meteen navragen..

02-06-2008, 15:14
bedankt voor de reacties dames..

Upp

02-06-2008, 15:33

Citaat door passion4d82:
Ik raad je aan bij volgende negaffa's te kijken:
Rhimou
Miri
Victoria
Gardenia
Kariema
Is lang geleden dat ik hun werk gezien heb dus kan je niet specifiek een adviseren behalve dan Rhimou. En als fotograaf rachid dfouf een hele bekende fotograaf in Tanger.

In de buurt van rue de fes heb je een hele leuke winkel die aparte bedankjes verkoopt en benodigheden voor de bonbons etc...

Succes met de voorbereidingen. Ik ben helaas mijn adressenboekje kwijt, heb helaas geen gevens meer, behalve van de fotograaf mocht je daar interesse voor hebben.

Veel liefs van mij,

Passion4decoration



wou ik net ook zeggen subhana allah
zelfde smaak meid tbarkellah 3lik
victoria was klasgenootje van me mama vroeger in tanger hahahaha


Groetjes van mij chaimooa

02-06-2008, 16:21
Graag gedaan ghair inshallah.

Heel veel liefs van mij,

Passion4decoration

04-06-2008, 13:19

Citaat door passion4d82:
Ik ben dol op Rhimou werk. Zij mag er echt wezen als negaffa. Ze heeft ook exclusieve spullen. Ze brengt de bruid niet zelf naar binnen daar heeft ze een medewerker voor. Je zus zal vast prachtig uitgezien hebben?

Veel liefs van mij,

Passion4decoration



Ja echt practig gewoon.. Mooie jurken en goede en mooie make-up..

Gewoon MOOI

04-06-2008, 14:34
Wist je dat zij een gezichtscreme heeft die oneffenheden laat verdwijnen. De make-up mooi uitkomt. Ze doet het in een flesje zonder tekst haar geheimpje. Tbarkallah een negaffa die haar vak goed verstaat.

Veel liefs van mij,

Passion4decoration

04-06-2008, 19:13

Citaat door passion4d82:
Wist je dat zij een gezichtscreme heeft die oneffenheden laat verdwijnen. De make-up mooi uitkomt. Ze doet het in een flesje zonder tekst haar geheimpje. Tbarkallah een negaffa die haar vak goed verstaat.

Veel liefs van mij,

Passion4decoration




Nee wist ik niet, kan best
Ze is wel duur..

Heb je haar ook meegemaakt

04-06-2008, 19:15


Wat is duur? Wat kost een lebsa bij haar?

04-06-2008, 19:24

Citaat door zaitounaaa:
Wat is duur? Wat kost een lebsa bij haar?



Al schiet je me dood

04-06-2008, 19:26

Citaat door Lella_shebakia:
Al schiet je me dood


Oh

Pagina's : [1] 2