Bekijk volle/desktop versie : effe een vraagje betreft woningnet (inkomen....)



02-06-2008, 09:39
sabah elgir dametjes (mevr is ze3ma vroeg wakker vandaag)

maar goed ik ga dus vandaag een huis bezichtigen waar ik zo een maandje geleden op had gereageerd...nu is het zo dat ik vanaf deze maand niet meer dat inkomen heb, wat ik had ingevuld op die site....moet ik dit nu vanaf deze maand aanpassen, kunnen ze moeilijk gaan doen omdat mijn inkomen nu is verminderd? telt het inkomen van echtgenoot ook mee?

hoop dat iemand antwoorden voor me heeft,

gr.

02-06-2008, 09:49


Het inkomen van je partner telt ook mee. Je moet beide mocht je in aanmerking komen salarisstroken inleveren.

02-06-2008, 09:57

Citaat door Bjurk:
Het inkomen van je partner telt ook mee. Je moet beide mocht je in aanmerking komen salarisstroken inleveren.


ja maar mijn vraag is meer, kan de woningbouwvereniging moeilijk gaan doen, i.v.m. dat huis omdat mijn inkomen is veranderd?

02-06-2008, 09:59
waarom bel je de woningbouw niet op?
eventueel gewoon met geheimnummer, en zeg je je naam niet
dan weet je het zeker

02-06-2008, 10:10


Nou bij mij deden ze totaal niet moeilijk, want het was bij ons ook het geval dat de inkomen niet klopte...

02-06-2008, 10:18

Citaat door chahidaatje:
Nou bij mij deden ze totaal niet moeilijk, want het was bij ons ook het geval dat de inkomen niet klopte...


oke meid, dan laat ik het ook voor wat het is


02-06-2008, 10:19

Citaat door OemMimoun:
waarom bel je de woningbouw niet op?
eventueel gewoon met geheimnummer, en zeg je je naam niet
dan weet je het zeker


had ze net nog aan de tel. maar weer voor wat anders...heb geen zin weer terug te bellen aangezien het een ramp is rochdale aan de telefoon te krijgen....

02-06-2008, 10:21
Je vult zoiezo een schatting in. Want je gaat het heus niet ieder keer veranderen. En van je man moet je ook meerekenen. Dus als huurhuis goedkoop is en jullie verdienen wel goed dan kunnen ze wel moeilijk doen. Maar als jullie gewoon normaal verdienen en de huur is ook bijpassend dan is het oke.

02-06-2008, 10:23
als ze moeilijk doen, kan je altijd je loonstrook van toen inleveren

02-06-2008, 10:24

Citaat door Ommo_Amin:
oke meid, dan laat ik het ook voor wat het is




02-06-2008, 10:24
ooh bedankt dames, maar het is nu nog afwachten aangezien ik niet de 1ste kandidaat ben, spaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannend wil zo graag uit dit huisje weg