Bekijk volle/desktop versie : In plaats van



02-06-2008, 00:43
te leren voor tentamen morgenvroeg zit ik gewoon op m.nl

Mijn man moest eens weten

02-06-2008, 00:45


Hier ook! Ik moet mijn koffer nog inpakken! En ik loop 'm te stressen hier. Dat 1 uurtje meer, heeft ons echt in de war gemaakt!

02-06-2008, 00:48

Citaat door mokaltum:
Je man? Je geweten!

Studeren doe je niet voor je man of voor wie anders, maar voor jezelf. Jallah ga studeren! Of ga slapen! Maar ga geen tijd verdoen hier op m.nl! Kom nou!



Studeren doe ik ook voor mezelf. Maar hij zei al: Ga je echt leren dan moet je opblijven, ga je lopen niks dan kun je beter nu mee.

Je hebt gelijk, ik ga maar slapen. Leren komt er toch niet meer van Ben zo teleurgesteld in mezelf. Morgen is al en herkansing

02-06-2008, 00:49

Citaat door MarokkoComunity:
Hier ook! Ik moet mijn koffer nog inpakken! En ik loop 'm te stressen hier. Dat 1 uurtje meer, heeft ons echt in de war gemaakt!


Ik pakte ook koffie altijd echt pas in als het bijna te laat was. Zo idioot eigenlijk

02-06-2008, 00:51



Citaat door chamal:
Ik pakte ook koffie altijd echt pas in als het bijna te laat was. Zo idioot eigenlijk



Koffie.

02-06-2008, 00:51

Citaat door mokaltum:
Oke, wat is het voor vak?


Pedagogiek. Ik heb niet eens de aantekeningen en boeken bij elkaar gezocht
En ik word moeder

Ik ga proberen morgen eerder op te staan

02-06-2008, 00:52

Citaat door MarokkoComunity:
Koffie.



Koffer. Zie je, ik moet echt nodig naar bed en jij moet je koffer in gaan pakken

02-06-2008, 00:56

Citaat door chamal:

Koffer. Zie je, ik moet echt nodig naar bed en jij moet je koffer in gaan pakken



Hahaha, ik lees het ja. Nou meid, ik ga mijn koffer inpakken dan ga jij leren en slapen! Allah i3awnek! Tsab7i 3ala geer!

02-06-2008, 00:58

Citaat door mokaltum:
Hmm, oke, probeer in de ochtend dan alleen de belangrijke punten door te nemen, en herhaal die ook! Ga niet alles proberen te leren, dat red je toch niet. Het is efficienter om dan maar een gedeelte erg goed te leren en inshaAllah daarmee te slagen. En nu hop slapen, dat babytje in je buik heeft ook zn rust nodig!

Veel succes en Allah ie3auwnek.



Insa'Allah. Shoekran. Ik ga idd richting bed. Als ik het niet haal dan is het mijn eigen schuld.

Veel forumplezier nog en alvast slaap lekker voor straks.




@MC, fijne reis!

02-06-2008, 01:01
Waarom slapen jullie eigenlijk nog niet?

02-06-2008, 01:07
Moet ik ook weer eens doen. Welke heb je?

02-06-2008, 01:13
Denk dat ik woensdag ook maar weer een maskertje neem. Ik ga lekker slapen. Beslamma