Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk de goedkoopste en de lekkerste broodjes



Pagina's : [1] 2

01-06-2008, 20:04
Salam allen,
Gisteren was toevalig in Sierplein aan het winkelen, ik had zo een honger en besloot om bij een winkel om de hoek iets te gaan nuttigen. voor 1,99 euro kun een heerlijk broodje eten. echt het goedkoopste en het lekkerste broodje die ik ooit had gegeten. Toen besloot ik nog twee extra te gaan nemen. Meneer is een heel aardig Marokkaanse, hij heeft een poelier catering " Benhamadi" winkeltje, en heeft bijna alle broodjes, van tonijnbroodje tot hete kip broodje... kaas, zalm, gehakt, etc.... en alles voor 1,99 euro.... Ik heb hem gevraagd of hij voor bedrijven werkt en hij zei van wel. Je kunt bij hem ook bestellen als je een lunch of vergadering heeft. Het proberen waarde.

01-06-2008, 20:05



Citaat door alexander:
Salam allen,
Gisteren was toevalig in Sierplein aan het winkelen, ik had zo een honger en besloot om bij een winkel om de hoek iets te gaan nuttigen. voor 1,99 euro kun een heerlijke broodje eten. echt de goedkoopste en de lekkerste broodje die ik ooit had gegeten. toen besloot ik nog twee extra te gaan nemen. Meneer is een heel aardig Marokkaanse, hij heeft een poelier catering " Benhamadi" winkeltje, en heeft bijna alle broodjes, van tonijnbroodje tot heet kip broodje... kaas, zalm, gehakt, etc.... en alles voor 1,99 euro.... Ik heb gevraagd of hij voor bedrijven werkt en hij zei van wel. Je kunt bij hem ook bestellen als je een lunch of vergadering heeft. Het proberen waarde.



aahah winkelen in Sierplein?? daar hebben ze alleen dirk appieheijn en wibra..

01-06-2008, 20:06
hmm werk daar in de buurt dus wie weet deze week even een pitstop maken bij meneertje de poelier.

Thanx!

01-06-2008, 20:13
Ja sierplein is een beetje saai, maar ja niets aan te doen. de bewoners willen een markt. wie weet?
Meneer doet ook catering voor dames en heren die straks gaan trouwen.

01-06-2008, 20:22


Even reclame maken

01-06-2008, 20:27

Citaat door Achmed_N:
Even reclame maken

voor zichzelf ja

01-06-2008, 20:34
Precies

01-06-2008, 20:35

Citaat door Studentjeeeee:
voor zichzelf ja



ja dat zeker weten

als ik iets lekkers eet ga ik het echt niet op m.nl plaatsen!

01-06-2008, 22:26
ik was even weg, hoe zo reklame? nou hna mgharba, erg.... dat was voor mij de eerste keer dat ik bij hem binnen liep, een heel aardig heer... en een beetje reclame voor khak 3arbi mag toch?

01-06-2008, 22:39

Citaat door alexander:
ik was even weg, hoe zo reklame? nou hna mgharba, erg.... dat was voor mij de eerste keer dat ik bij hem binnen liep, een heel aardig heer... en een beetje reclame voor khak 3arbi mag toch?



ewa je hebt hier sommige mensen die er gelijk een heel ander verhaal van mkn........

Mohim jij hebt van het broodje genoten

01-06-2008, 22:40

Citaat door riffialady17:
ja dat zeker weten

als ik iets lekkers eet ga ik het echt niet op m.nl plaatsen!


Dan had ik onderhand al 20 topics geopend

01-06-2008, 23:51

Citaat door Achmed_N:
Dan had ik onderhand al 20 topics geopend


ahhahahahaahahahha, nou ik denk wel meer. Ik zie het al helemaal voor me dat ik voor ieder lekker broodje dat ik gegeten heb een topic open en ook nog eens ga vertellen watvoor diensten die gast nog meer aanbiedt.

02-06-2008, 00:17


waar is de Sierplein ( welke stad) heb gelijk honger gekregen na deze topic.

02-06-2008, 00:17
Ik zie het al moet volgens mij Amsterdam zijn

02-06-2008, 12:11
hahah sjeize, ligt in Amsterdam west

Pagina's : [1] 2