Bekijk volle/desktop versie : scheiding is nu echt in de mode waar of niet waar!



Pagina's : [1] 2

01-06-2008, 16:42
reageren en gebruik de poll en geef me groene puntjes!

01-06-2008, 16:43


waarom moet je groene punt krijgen

groene punt moet je verdiene

01-06-2008, 16:47

Citaat door verdwaalde:
waarom moet je groene punt krijgen

groene punt moet je verdiene
hahahhaha ewa die verdien ik ook gezien dat het een goede leuke stelling is he begin jij maar te reageren wat je van deze stelling vind

01-06-2008, 16:49
Komt omdat iedereen zo snel trouwt en ze elkaar pas egt leren kenne als ze onder 1 dak wonen

01-06-2008, 16:50


Het heeft niks met mode te maken


De mensen worden steeds onafhankelijker
dus als je het met elkaar niet even kan vinden, dan maar scheiden
er wordt te makkelijk over gedaan!

maar de mensen weten de waarde van een huwelijk ook niet
dus voordat je instapt, moet je veel er over leren en denken!

01-06-2008, 16:50

Citaat door RIFFI_POWER:
reageren en gebruik de poll en geef me groene puntjes!



reageer Gedaan poll gedaan en en puntje gedaann..

Uhmm niet waar k denk da er pas scheiding te pas komt als et echt nie meer gaat tussen die twee..

01-06-2008, 16:54

Citaat door Ik_Deug_Nie:
Komt omdat iedereen zo snel trouwt en ze elkaar pas egt leren kenne als ze onder 1 dak wonen
je zegt het fout je leert elkaar pas kennen als je onder 1 dak woont juist dat ze dan getrouwd zijn en je woont onder 1 dak dan deel de bed met zen 2 en over jaartje zijn ze uit elkaar dan denk ik in me zelf het moet tussen bijde liggen niet altijd ja de man of vrouw zit fout! het is zo wel de man als de vrouw moet de granzen kennen als je getrouwd bent en aan de regels houden maar ja iedereen doet maar waar die zin in heeft aghodobillah het word steeds meer hier onder onze mgharba aleen maar scheidingen

01-06-2008, 16:58

Citaat door verdwaalde:
Het heeft niks met mode te maken


De mensen worden steeds onafhankelijker
dus als je het met elkaar niet even kan vinden, dan maar scheiden
er wordt te makkelijk over gedaan!

maar de mensen weten de waarde van een huwelijk ook niet
dus voordat je instapt, moet je veel er over leren en denken!
maar zuster verdwaalde in de islam ze zeggen ze toch relatie voor het huwelijk is haram toch ok maar wat als een jongen een meid wilt leren kennen of een meid een jongen en je kent haarof hem niet moet je dan meteen bij ouders aan kloppen je weet maar nooit wat voor meid je voor je hebt scheve neus bril wratten 1 kilo make up zo dikkkkkkkkkk als air bag tja dan ren ik weg!

01-06-2008, 16:59

Citaat door RIFFI_POWER:
je zegt het fout je leert elkaar pas kennen als je onder 1 dak woont juist dat ze dan getrouwd zijn en je woont onder 1 dak dan deel de bed met zen 2 en over jaartje zijn ze uit elkaar dan denk ik in me zelf het moet tussen bijde liggen niet altijd ja de man of vrouw zit fout! het is zo wel de man als de vrouw moet de granzen kennen als je getrouwd bent en aan de regels houden maar ja iedereen doet maar waar die zin in heeft aghodobillah het word steeds meer hier onder onze mgharba aleen maar scheidingen



klopt.! maar goed iedereen denkt er hawed anders over

01-06-2008, 17:01

Citaat door Sonnetjuh:
reageer Gedaan poll gedaan en en puntje gedaann..

Uhmm niet waar k denk da er pas scheiding te pas komt als et echt nie meer gaat tussen die twee..
ja ok dat is wel goed van je maar het word steeds meer nu als mode scheidingen is nu echt veel! daarom wat is de beste oplossing de man en vrouw moeten elkaar vertrouwen en elkaar de regels aan passen of is het leer elkaar maar eers heel goed en dan trouw je

01-06-2008, 17:02

Citaat door Ik_Deug_Nie:
klopt.! maar goed iedereen denkt er hawed anders over
hoe denk jij der over dan ik heb het al geformuleerd wat ik er van vind? je vind het terug in mijn reactie

01-06-2008, 17:03

Citaat door RIFFI_POWER:
maar zuster verdwaalde in de islam ze zeggen ze toch relatie voor het huwelijk is haram toch ok maar wat als een jongen een meid wilt leren kennen of een meid een jongen en je kent haarof hem niet moet je dan meteen bij ouders aan kloppen je weet maar nooit wat voor meid je voor je hebt scheve neus bril wratten 1 kilo make up zo dikkkkkkkkkk als air bag tja dan ren ik weg!



je kent de beroemde vast ook

wie goed doet, goed ontmoet

Als je langs de ouders gaat van een meid, dan hoef jeniet gelijk vast te binden aan haar. je gaat haar dan leren kennen en als het niet bevalt dan klaar.! maar dan gebeurt dat wel in toestemming van ouders

ik vind dat beste manier.
plus je gaat niet zomaar langs een meisje, je ziet haar eerst ergens of wat dan ook en uit interesse ga je om haar hand vragen

01-06-2008, 17:04



Citaat door RIFFI_POWER:
ou hoe denk jijder over dan ik heb het al geformuleerd wat ik er van vind je vind het terug in mijn reactie



jajajaja je maakt me duizelig

01-06-2008, 17:09

Citaat door verdwaalde:
je kent de beroemde vast ook

wie goed doet, goed ontmoet

Als je langs de ouders gaat van een meid, dan hoef jeniet gelijk vast te binden aan haar. je gaat haar dan leren kennen en als het niet bevalt dan klaar.! maar dan gebeurt dat wel in toestemming van ouders

ik vind dat beste manier.
plus je gaat niet zomaar langs een meisje, je ziet haar eerst ergens of wat dan ook en uit interesse ga je om haar hand vragen
was dat maar zo makelijk wallah kijk je ziet een meid ok je volgt haar stiekem waar ze woont je onthoud haar huis ok volgende dag sta j met je ouders daar ewa wat denk je wat die eerste reactie is van een meid a laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mama wa ik ga nog lang niet met een wilt vreemde trouwen hahahahahaha

01-06-2008, 17:10

Citaat door Ik_Deug_Nie:
jajajaja je maakt me duizelig
hahahah gekkie ik maak je klaar wakker en niet duizelig

Pagina's : [1] 2