Bekijk volle/desktop versie : Een bruid mag nooit alleen zijn op haar trouwdag.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

02-01-2004, 19:16
Ik heb gehoord dat een bruid nooit alleen mag zijn op haar trouwdag want anders gaat de shitan ervoor zorgen dat ze gaat twijfelen of dat ze domme dingen gaat doen.

Is dat waar?

02-01-2004, 19:23


Ik zou het niet weten, maar wil het graag weten

02-01-2004, 19:29
En wat ik mij ook afvraag is waarom ze een appel doen in water die je meepakt onderweg bij de stoet.

02-01-2004, 19:30
Je hebt heel veel andere dingetjes die ze doen, Bijv een sleutel in melk of zo deppen en aan likken en dingetjes zeggen ja dat snap ik ook allamaal niet, maar ik denk dat het allemaal met tradieties te maken heeft

02-01-2004, 19:31



Citaat:
Origineel gepost door Lampjuh
Ik zou het niet weten, maar wil het graag weten
Zelfs als de bruid gaat douchen dan nog mag ze niet alleen zijn!

02-01-2004, 19:32

Citaat:
Origineel gepost door AbaHoeCh
Zelfs als de bruid gaat douchen dan nog mag ze niet alleen zijn!
Dat is dus bullshit, vrouwen mogen niet eens naakt bij elkaar zijn, je ziet bijv een bruid die met een groep gaat naar hamam terwijl hamam eigenlijk haram is ik las het ergens in een hadith was hier op marokko.nl door een van de leden geplaatst

02-01-2004, 19:35

Citaat:
Origineel gepost door Lampjuh
Je hebt heel veel andere dingetjes die ze doen, Bijv een sleutel in melk of zo deppen en aan likken en dingetjes zeggen ja dat snap ik ook allamaal niet, maar ik denk dat het allemaal met tradieties te maken heeft
sleutel in melk ? :watte?:

02-01-2004, 19:36

Citaat:
Origineel gepost door Lampjuh
Dat is dus bullshit, vrouwen mogen niet eens naakt bij elkaar zijn, je ziet bijv een bruid die met een groep gaat naar hamam terwijl hamam eigenlijk haram is ik las het ergens in een hadith was hier op marokko.nl door een van de leden geplaatst
oké ik ga ff een domme vraag stellen


wat is hamam?

02-01-2004, 19:39

Citaat:
Origineel gepost door AbaHoeCh
sleutel in melk ? :watte?:
Ja mensen kunnen vager zijn, dan denk je waar is dat allemaal voor, maar het kan ook haram zijn allahoe a3lam

02-01-2004, 19:39
Ja klopt ik heb ook veel van die dingen gehoord dat ze niet alleen mag zijn en niet alleen douchen. ff een vraagje aan lampjuh hoe gaat dat van het melk wat is de gedachte zehma achter? ik heb iets van het melk meegemaakt en wil het graag weten wat de gedachte achter ligt.

02-01-2004, 19:41
En als het bruidspaar aankomt bij hun huis na de stoet, waarom moet dan de bruid over een bord met suiker stappen?

02-01-2004, 19:42
hamam= turkse badhuis wat je ook in marokko hebt rhemem

02-01-2004, 19:43



Citaat:
Origineel gepost door marhaba
hamam= turkse badhuis wat je ook in marokko hebt rhemem
ahzo..

02-01-2004, 19:44

Citaat:
Origineel gepost door marhaba
Ja klopt ik heb ook veel van die dingen gehoord dat ze niet alleen mag zijn en niet alleen douchen. ff een vraagje aan lampjuh hoe gaat dat van het melk wat is de gedachte zehma achter? ik heb iets van het melk meegemaakt en wil het graag weten wat de gedachte achter ligt.
Ik heb jaren geleden aan me oma gevraagd waar dat voor was, ze zei zodat het huwelijk gezegend wordt... maar ik zal aan me moeeedr vragen of ze wat over weet

02-01-2004, 19:47
graag, ik wil het echt weten

Pagina's : [1] 2 3 4 5