Bekijk volle/desktop versie : Figurante



Pagina's : [1] 2

01-06-2008, 14:23
Heb een zuperleuk weekend gehad de afgelopen twee dagen. Ben zelf op visite geweest en daar was weer veel visite gekomen, kortom: fun! Ik heb toen veel lopen kletsen met een kennisje. Ze is professioneel buikdanseres (http://www.ji-dance.com) en heeft zichzelf op verschillende castingbureau’s ingeschreven als figurante en model. Zo is ze al een paar keer op televisie verschenen in leuke commercials!

Dit zijn enkele spotjes waar zij in te zien is:

http://nl.youtube.com/watch?v=SvRiu78lQYU (in het begin meteen te zien)

http://nl.youtube.com/watch?v=6VZCx1qwD80 (bij 0.19 seconden te zien)

Ik ga me ook aanmelden bij een online-castingbureau als figurante voor reclames, lijkt me zuperfun!

Ik heb al wat rondgekeken bij castingbureau’s en er zitten echt een hoop Marokkaanse meisjes bij. Vroeg me af.. of iemand daarvan lid was van m.nl ?

01-06-2008, 14:28


Met jou looks,zal het zeker lukken.

01-06-2008, 14:37

Citaat door chadia79:
Met jou looks,zal het zeker lukken.


Gek .

Ik heb toch meer kans als figurante dan model helaas . Maar OOK dat is leuk!

Lijkt niemand dat fun?

01-06-2008, 14:46
Ewaywa jij lijkt echt een goede type voor een shampoo reclame

01-06-2008, 14:47


Moet je doen, leuk!!
Een vriend van me is ook regelematig figurant bij verschillende reclames en heb tot nu toe alleen maar positieve verhalen gehoord.

01-06-2008, 15:33
ooo zeker leuk!! wilde ik altijd al heeel graag maar mijn ouders hadden me opgehangen

01-06-2008, 15:38
Leuk joh

01-06-2008, 15:39
Leek mij altijd ook leuk, maar nooit van gekomen. Aangezien ik niet in de randstad woon en hier geen castingbureau's zijn.

01-06-2008, 15:40
Ewaywaa je hebt groot gelijk, de rol van mislukte acteur zou zeker bij je passen!

01-06-2008, 15:42
wat schuift het

01-06-2008, 15:44

Citaat door noona:
ooo zeker leuk!! wilde ik altijd al heeel graag maar mijn ouders hadden me opgehangen

Die van mij ook

Een paar maanden geleden was m'n pa domino aan het spelen in het koffiehuis met z'n vrienden. Een van die vrienden had een flyer bij zen Utrecht met een Marokkaanse acteergroep, die binnenkort zouden optreden bij de stadschouwburg in Utrecht. Er waren 2 vrouwen en 4 maanden afgebeeld. Mijn vader kreeg zowat een hartverzakking,hapte naar adem, werd groen, geel en vervolgens lijkwit. Hij stond direct op en ging richting huis. Wat bleek nou: hij was ervan overtuigd dat m'n oudste zus 1 van die 2 meiden was op die flyer. Razen en tieren wat ie deed..
Ja en wat is dat nou voor schaamteloos gedrag..onze familie te schande zetten en optreden met mannen en al m'n vrienden hebben die flyers gezien en iedereen zal weten dat het mijn dochter is en balbalaa...
Toen ik die flyer zag, zei ik..hellooooo take it easy mister! Ze lijkt inderdaad heel erg op haar, maar geloof me..dat is ze niet! En hij helemaal oude foto's erbij pakken en hele tijd vergelijken, tegen het licht aanhouden balbala..alle gezinsleden gevraagd wie het meisje op die flyer was en of dat niet onze oudste zus is..
Ik belde dr natuurlijk direct op om het haar te vertellen en ze schoot in de lach. De dag erna had m'n pa door dat ze het echt niet was en hij is er nog wekenlang door uitgelachen door iedereen. Hij zei alleen..pff tjah, kweet niet,..ze lijkt echt veel op haar en m'n ogen zijn niet meer zo goed als dat ze waren..dat was zijn verdediging

Meneer had het zo zwaar omdat iedereen haar nu op een flyer zou zien en dat er mensen zullen zijn die ''haar'' dan ook gaan zien achteren en zingen..laat staan een reclame spotje wat heel Nederland kan zien.
Ik denk dat ie van zn stokje zal gaan
Want o wee wat zullen de buren zeggen

01-06-2008, 15:44
Nichtje van me doet het.

01-06-2008, 15:53



Citaat door LoveBaby20:
Die van mij ook

Een paar maanden geleden was m'n pa domino aan het spelen in het koffiehuis met z'n vrienden. Een van die vrienden had een flyer bij zen Utrecht met een Marokkaanse acteergroep, die binnenkort zouden optreden bij de stadschouwburg in Utrecht. Er waren 2 vrouwen en 4 maanden afgebeeld. Mijn vader kreeg zowat een hartverzakking,hapte naar adem, werd groen, geel en vervolgens lijkwit. Hij stond direct op en ging richting huis. Wat bleek nou: hij was ervan overtuigd dat m'n oudste zus 1 van die 2 meiden was op die flyer. Razen en tieren wat ie deed..
Ja en wat is dat nou voor schaamteloos gedrag..onze familie te schande zetten en optreden met mannen en al m'n vrienden hebben die flyers gezien en iedereen zal weten dat het mijn dochter is en balbalaa...
Toen ik die flyer zag, zei ik..hellooooo take it easy mister! Ze lijkt inderdaad heel erg op haar, maar geloof me..dat is ze niet! En hij helemaal oude foto's erbij pakken en hele tijd vergelijken, tegen het licht aanhouden balbala..alle gezinsleden gevraagd wie het meisje op die flyer was en of dat niet onze oudste zus is..
Ik belde dr natuurlijk direct op om het haar te vertellen en ze schoot in de lach. De dag erna had m'n pa door dat ze het echt niet was en hij is er nog wekenlang door uitgelachen door iedereen. Hij zei alleen..pff tjah, kweet niet,..ze lijkt echt veel op haar en m'n ogen zijn niet meer zo goed als dat ze waren..dat was zijn verdediging

Meneer had het zo zwaar omdat iedereen haar nu op een flyer zou zien en dat er mensen zullen zijn die ''haar'' dan ook gaan zien achteren en zingen..laat staan een reclame spotje wat heel Nederland kan zien.
Ik denk dat ie van zn stokje zal gaan
Want o wee wat zullen de buren zeggen

!

geweeeeldig!!! meskien!!! ewa zo zou mijn vader ook reageren

01-06-2008, 15:55

Citaat door noona:
!

geweeeeldig!!! meskien!!! ewa zo zou mijn vader ook reageren


Denk dat heel veel vaders zo zullen reageren, inclusief de mijne

01-06-2008, 21:49

Citaat door salwa23:
Ewaywa jij lijkt echt een goede type voor een shampoo reclame


M'n krullen zo naar achteren gooien? Haha ég nie.

Ik wil wel duidelijk in beeld anders lijkt het me niks. Dus het moet wel een belangrijke figurantenrol zijn. Zoals dat er tegen je aan gelopen word of iets dergelijks. Lach me niet uit haha.


Citaat door LoveBaby20:
Moet je doen, leuk!!
Een vriend van me is ook regelematig figurant bij verschillende reclames en heb tot nu toe alleen maar positieve verhalen gehoord.


Via welke castingbureau is dat?

Lol @ jouw pappa!


Citaat door sol_y_mar:
Leek mij altijd ook leuk, maar nooit van gekomen. Aangezien ik niet in de randstad woon en hier geen castingbureau's zijn.


Where's here? En het maakt toch niet uit waar deze castingbureau zich bevindt. Het gaat erom dat je ergens in het bestand zit.

Ik mail je trouwens zo nog ff de foto's. Wassut vergeten .


Citaat door RENTMEESTER:
Ewaywaa je hebt groot gelijk, de rol van mislukte acteur zou zeker bij je passen!


Dag schizo.. druk bezig met camoufleren zie ik.


Citaat door noä:
wat schuift het


Niets (jij betaald vaak zelfs voor een lidmaatschap). Je houdt er een leuke dag aan over. Enough .

Pagina's : [1] 2