Bekijk volle/desktop versie : Liefde voor je moeder.. Zie hier!



Pagina's : [1] 2 3

01-06-2008, 14:10
Dag beste mensen,

Zie de volgende clip, ik kwam adem te kort, het raakte mij wel..
Vergeet je ouders niet.. En je moeder al helemaal niet..

http://www.youtube.com/watch?v=vu6Yfq5fOK4

01-06-2008, 14:12


ik zie geen clip, maar goed allah je smehna min wellidien

01-06-2008, 14:20
welke clip

01-06-2008, 16:10
Mijn excuus beste mensen, ik heb nu net de juiste link geplaats.

Bekijk het eens..

01-06-2008, 16:11



Citaat door Bent_Ness20:
ik zie geen clip, maar goed allah je smehna min wellidien


Amien amien amien

01-06-2008, 16:22
Ook hartklopping aan over gehouden?

01-06-2008, 16:33
zo iets heb ik eerder gezien deze is echt erg ik moest er drie keer van slikken maar alhamdoelilah heb ik een goeie band met me moeder en hoop ook jullie en vooral de jongens..!!!

01-06-2008, 16:33

Citaat door Push-It:
K heb het niet eens gezien, maar als het over moeders gaat zal het goed zijn

Das jammer!

01-06-2008, 16:34

Citaat door Push-It:
K heb het niet eens gezien, maar als het over moeders gaat zal het goed zijn

goeie band metje moeder??

01-06-2008, 16:39

Citaat door Miss_islam:
zo iets heb ik eerder gezien deze is echt erg ik moest er drie keer van slikken maar alhamdoelilah heb ik een goeie band met me moeder en hoop ook jullie en vooral de jongens..!!!


Ik heb het vandaag voor het eerst gezien en het deed me wat!

Soms is het voor een dame moeilijker dan voor een heer om de juiste vriendschap te hebben met hun moeder.

Het varieerd zo.

Ik kan Alhamdoulillah zeggen dat ik een goede band heb met me mama..

01-06-2008, 16:48
Erg mooi anasheed en ontroerende clip. Heb altijd al een hele goede band met mijn moeder. Maar het raakt je wel als je verplaatst in de situatie van de acteur. Toen ze die doek over haar hadden gedaan in het ziekenhuis kreeg ik wel een enorme brok in me keel.
Bedankt voor het plaatsen.

01-06-2008, 16:52

Citaat door Push-It:





k heb een hele goeie band met me moeder ze staat altijd voor me klaar ookal doe ik soms slechte dingen, bij haar kan ik altijd terecht en mee praten
K zou me leven ervoor geven als het moest


Tbarkellah 3lik! Nou insAllah zal jij van je fouten leren en je moeder altijd te vreden houden

01-06-2008, 16:55



Citaat door Contadino:
Erg mooi anasheed en ontroerende clip. Heb altijd al een hele goede band met mijn moeder. Maar het raakt je wel als je verplaatst in de situatie van de acteur. Toen ze die doek over haar hadden gedaan in het ziekenhuis kreeg ik wel een enorme brok in me keel.
Bedankt voor het plaatsen.


Nou dat dus, SoubhanAllah, je begrijpt mij.. Dat deed me ook wel wat.
Jammer dat er enkele tussen ons zitten die pas veel later aan hun ouders denken, dan is het te laat.. Wat kan je er op dat moment aan doen!

InsAllah zal god ons vergeven voor onze fouten, Amien.

01-06-2008, 17:00

Citaat door Machi_Hs0ma:
Nou dat dus, SoubhanAllah, je begrijpt mij.. Dat deed me ook wel wat.
Jammer dat er enkele tussen ons zitten die pas veel later aan hun ouders denken, dan is het te laat.. Wat kan je er op dat moment aan doen!

InsAllah zal god ons vergeven voor onze fouten, Amien.



Ja dat moet iedereen wel wat gedaan hebben. Het gaat hier om de meest dierbare persoon in je leven. Geen enkele persoon kan haar plaats in/overnemen. Tuurlijk doen we wel eens koppig tegen onze moeder, maar InshaAllah worden onze fouten vergeven inderaad, Ameen.

01-06-2008, 17:07

Citaat door Machi_Hs0ma:
Dag beste mensen,

Zie de volgende clip, ik kwam adem te kort, het raakte mij wel..
Vergeet je ouders niet.. En je moeder al helemaal niet..

http://www.youtube.com/watch?v=vu6Yfq5fOK4



ElHamdoelilah ik heb een hele goeie band met mijn ouders, vooral met mijn moeder, omdat ik haar enige dochter ben. Zij kent mijn leven van a tot z, al mijn geheimen weet zij ervan. Wij steunen elkaar in de down periode. Zij is mijn beste vriendin. Zonder haar bestaan zou ik niet verder willen/kunnen leven..

Nu ga ik haar doodknuffelen !!

Pagina's : [1] 2 3