Bekijk volle/desktop versie : Motorrijders zijn mietjes



01-06-2008, 13:52
Deze man is openlijk mushrik en majoosi.

http://frietmetstoofvlees.blogspot.com/2008/05/motorrijders-zijn-mietjes-geef.html

Motorrijders zijn mietjes – Geef pedofielen de genadedood
Vanochtend voerden een honderdtal motorrijders actie voor het justitiepaleis in Luik. Op vraag van de vader van Stacey, een van de meisjes die door, vermoedelijk, Ait Oud werden ontvoerd en vermoord, kwamen ze daar met enig motorengebrul eisen dat pedofielen onsamendrukbare straffen zouden krijgen. De motorrijders willen met andere woorden dat er voor pedofielen geen strafvermindering mogelijk is.

Wel, ik vind dat belachelijk.

Niet dat ik voor samendrukbare straffen voor pedofielen ben, neen, ik ben tegen samendrukbare straffen voor wie dan ook. Wie een straf krijgt, moet die uitzitten. Niet een deel ervan, maar volledig.

Maar pedofielen moeten vooral nóóit meer vrijkomen. Ook niet na het volledig uitzitten van hun “straf”. Ze moeten gewoon niet beschouwd worden als criminelen, maar als gevaarlijke gekken. Gekken die je nooit of te nooit weer mag loslaten op de samenleving. Gekken die niét genezen kunnen worden. Gekken die dus levenslang moeten opgesloten worden, als ze niet kiezen voor de genadedood.

Helaas is dat niet wat Thierry Lemmens eist. Hij “pleit niet voor de doodstraf”, aldus Het Laatste Nieuws. Een gemiste kans, als je 't mij vraagt.
Labels: pedofilie


Geschreven door Björn Roose at 30.5.08 Thuispagina