Bekijk volle/desktop versie : Sex And The City-film verbreekt records



01-06-2008, 13:24
Sex And The City-film verbreekt records
Uitgegeven: 1 juni 2008 08:24

HOLLYWOOD - De Sex And The City-film is een groot succes. In één dag heeft de film, die volgt op de roemruchte televisieserie over vier Newyorkse vrouwen, 26,9 miljoen dollar opgebracht.

Het is volgens het Amerikaanse entertainmentblad Variety zelfs het beste startresultaat voor een romantische komedie ooit.



Sex And The City bracht dit weekend in Amerika zelfs meer geld op dan de nieuwe Indiana Jones-film. De meer dan 3000 Amerikaanse zalen waar Sex And The City is te zien, zaten de afgelopen dagen vooral afgeladen met vrouwelijke fans.

Ook in Nederland is de film al bij voorbaat een succes. Bijna alle voorvertoningen zijn twee weken voor de officiële première al uitverkocht. De film is vanaf 12 juni in de Nederlandse bioscopen te zien.

http://www.nu.nl/news/1592497/71/Sex_And_The_City-film_verbreekt_records.html

01-06-2008, 13:25


Ik ga ook.

01-06-2008, 13:37
Toen bekend werd dat Amerikanen SJP zo lelijk vonden, vond ik het sterk overdreven. Maar nu ik de foto's heb gezien begrijp ik waarom. Nou zullen de fotografen om het te bevestigen juist van haar oncharmante kant laten zien maar toch. Ze is te dun waardoor haar gezicht zo rimpelig en groot lijkt. Maar zoals een brave Amerikaanse betaamt zal ze bij de kritiek gelijk denken: Ik ben toch niet te dik?!

01-06-2008, 13:46

Citaat door Fhamator:
Toen bekend werd dat Amerikanen SJP zo lelijk vonden, vond ik het sterk overdreven. Maar nu ik de foto's heb gezien begrijp ik waarom. Nou zullen de fotografen om het te bevestigen juist van haar oncharmante kant laten zien maar toch. Ze is te dun waardoor haar gezicht zo rimpelig en groot lijkt. Maar zoals een brave Amerikaanse betaamt zal ze bij de kritiek gelijk denken: Ik ben toch niet te dik?!


Als ze haar haar steil heeft is ze idd eng, maar als ze gekruld haar heeft dan heeft ze wel wat.

Ze is gewoon een klassieke schoonheid.

01-06-2008, 13:49



Citaat door lap_doek:
Als ze haar haar steil heeft is ze idd eng, maar als ze gekruld haar heeft dan heeft ze wel wat.

Ze is gewoon een klassieke schoonheid.




01-06-2008, 13:52

Citaat door Atropa:


ja, dat paardegezicht was toch hip back in the day?

01-06-2008, 13:55

Citaat door lap_doek:
ja, dat paardegezicht was toch hip back in the day?


deze vrouw heeft een hartvormig gezicht, bruine ogen, dik haar, een kleine, volle mond, een rechte neus, een slanke hals en kleine oren. een klassieke schoonheid.

01-06-2008, 14:01

Citaat door lap_doek:
Als ze haar haar steil heeft is ze idd eng, maar als ze gekruld haar heeft dan heeft ze wel wat.

Ze is gewoon een klassieke schoonheid.

Oke sorry je kan haar geen klassieke schoonheid noemen, het is gewoon een heks.. Maar daarom is ze nog wel leuk

01-06-2008, 14:06

Citaat door Lady__b:
Oke sorry je kan haar geen klassieke schoonheid noemen, het is gewoon een heks.. Maar daarom is ze nog wel leuk


ze heeft charme. dat is heel wat meer waard dan schoonheid. schoonheid vergaat, charme blijft.

01-06-2008, 15:31

Citaat door lap_doek:
Als ze haar haar steil heeft is ze idd eng, maar als ze gekruld haar heeft dan heeft ze wel wat.

Ze is gewoon een klassieke schoonheid.


Ze is niet lang en te dun zodat haar gezicht en armen in verhouden groot lijken.

01-06-2008, 15:34
Kijken dus