Bekijk volle/desktop versie : Meisje sex voor het huwlijk



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12

10-01-2004, 23:20
Meisje ik begrijp ten eerste niet waarom je dit geplaatst hebt.


Heel veel succes met alles en toon vooral veel berouw.

Ik zou maar kappen met de se'ks tot na de bruiloft want je weet maar nooit wat er in de tussentijd gebeurt. Je bent dan wel op papier getrouwd maar je zal toch heel erg veel spijt hebt als hij je straks niet meer wil. Wie wilt er dan nog met je trouwen? Ik hooop dat je bruiloft gewoon door gaat en dat Allas je vergeeft. Voor de rest wens ik je veel geluk.

11-01-2004, 00:31


Citaat:
Origineel gepost door LoVeLy_HaNaN
Je moet nooit vergete..wanneer een jonge en een meisje alleen in een kamer zijn...shitan de derde persoon is..
juistem , maar ze weet heus wel dat ze fout zat toen ze met hem ging nakke , dusz laat haar zelf dan maar der eigen leven verzieken, als ze dat wilt, we zullen wel zien hoe lang hun huwelijk volhoud voor de rest kon je beter deze sjit voor je houde, want je krijgt alleen maar negatief commentaar..en dat weet je best..tis gewoon HARAM, wie zegt dat jij nu niet meerdere jongens nakt..

11-01-2004, 01:37
Waarom zoveel haat DAMN! Tssss ...dit is de reden waarom ik de meeste Marokkanen niet moet. Zoveel afgunst en haat en zbel, bemoeizieke mensen!

11-01-2004, 02:39
Salaam alaikum,

Ik ben echt met verbazing de reacties hier aant lezen, verbazingwekkend dat iedereen zo goed voor Allah kan spelen....ik keur het niet goed wat de dame in kwestie heeft gedaan...maar ieder voor zich en God voor allen.....Allah weet wat in de harten is...
Ik wet niet wat erger is: mensen beoordelen en bepalen of iemand een echte moslim is of hetgeen zij heeft gedaan? Allah oe 3alm
Ik hoop dat de bruiloft door gaat en dat je heel gelukkig gaat worden met je man...inshallah..


Thallah!

11-01-2004, 09:26


Citaat:
Origineel gepost door miss_ainzohra
He maar op dat moment dacht ze niet ze kan namelijk niet denken ik denk dat ze blond is
Sorry..??

11-01-2004, 12:54
ik vind het dom wat je gedaan hebt stel je voor je schoonmoeder gelooft niet dat je nog maagd was je hebt geen bewijzen om te zeggen van wel,of stel je voor julie hebbe een keer ruzie nu is hij nog verliefd enzo en denkt hij meschien dat hij de eerste was hij kan nog altijd van gedachte veranderen je bent erg dom gewest als julie toch bijna gingen trouwen kon je gewoon effe wahten dan had je je eer nog

11-01-2004, 13:50
wat ik zo stom vind is dat veel meisjes wel in trappen

11-01-2004, 14:15
Je noemt jezelf een goede moslima ..

Als je een goede moslima bent, weet je wat Allah van je vraagt en van je verwacht als Moslim-zijnde !

Jij hebt het inmiddels goed voor elkaar gekregen om de jongen te huwen die jou tevens heeft ontmaagd. Das mazzel voor jou momenteel op dit aardse leven. Maar absoluut geen mazzel voor het echte leven in het hiernamaals.

Je zult je moeten verantwoorden voor je daden en aangezien er aan jou niet te merken is dat je er spijt van hebt zal ook Allah niet genadig met je zijn.
In plaats van je spijt te betuigen tegenover Allah, vertel je ons dat je het nog vaak overdoet.

Ik heb geen woorden voor jou, maar wie ben ik om jou te oordelen. Ik ben gewoon iemand die jou wil laten realiseren dat hetgeen waar je mee bezig bent fout is.

Allah heeft je het leven geschonken als moslima. Het wereldse leven bestaat uit genoeg valkuilen en verleidingen maar aan ons, als MOSLIM-ZIJNDE is het onze taak om die verleidigen te weerstaan en te leven hoe Allah wil dat we leven. Wat je hiervoor terugkrijgt is gewoonweg MASHA ALLAH!! Niet in woorden noch daden uit te drukken !!


Wa Yarabi leid alle moslimien naar het pad die ons leidt naar Al Djannah en Yarabi open de ogen van de dwalende onders ons, vul hen harten met meer liefde voor het geloof !!

Yarabi sta ons bij en behoedt u ons van het kwade ..

Ameen !!


Liefs,


S. Nadoria

11-01-2004, 14:16
ik weet dat dit niet magvolgens de islam

11-01-2004, 14:51
het is heel erg en bovendien maak je je zelf hiermee te schande

12-01-2004, 00:39

Citaat:
Origineel gepost door hoeseina20
Hallo mensen,

ik snap niet waarom marokkanen altijd een oordeel klaar moeten hebben. er wordt niet gevraagd om te oordelen maar om julie menigen. en ja het was niet verstandig geweest om met hem voor ht huwelijk de lakens te delen, maar we zijn allemaal mensen die fouten kunnen maken waar we later spijt van krijgen. daarom zijn we uberhaupt ook mensen. dus laat het meisje met rust en geef alleen een mening in plaast van een oordeel. dus jullie lieve mansen willen beweren dan jullie 100% in orde zijn en nooit wat verkeerds hebben gedaan. hmmmmmmmmmmmmmmm dan zijn jullie wel heel speciaal...
laten we goed beginnen en laat het jaar van 2004 vol geluk en liefde zijn.

liefs hoeseina
Salaam alaykoum,

lees mijn bericht, en zeg me waar ik oordeel,

K.

12-01-2004, 01:03

Citaat:
Origineel gepost door re_actie
Food For Thought

Wat zijn jullie voor 'mensen', dat je, zonder iemand ook maar enigszins te kennen, voor heor durft uit te maken. Ik weet dat het bij veel islamieten gebruikelijk is om naar blanke meisjes te kijken, ze te nueken en ze vervolgens voor heor uit te maken en daarna een maagd uit hun thuisland over te laten komen die de plaatselijke taal niet beheerst en haar thuis op te sluiten. Zelfs een doktersbezoek bij ziekte is 'not done'. Omdat dat gewoon niet mag..... simpel.

Zou het misschien tijd zijn dat iedereen voor zichzelf eens gaat nadenken over de normen en waarden waarmee hij/zij zelf graag wordt behandeld, en deze dan toe te passen in het dagelijks leven?

Dan zou iedereen op de vraag die Me_Thalia stelde (of misschien wel een probleem, waar ze mee worstelde??) een normale reactie hebben kunnen geven. Luister naar haar en geef de hulp die ze nodig denkt te hebben. Maar nee, ze is een gelijk de grootste slut...... Ja, want zo leren we het toch?

Precies, tijd dus om voor julliezelf na te denken. Gebruik het internet of je verstand om informatie te vergaren en JEZELF EEN MENING TE VORMEN.

En wat een vreemde gedachte dat wanneer je met iemand naar bed bent geweest, je dan maar gelijk zoveel mogelijk verschillende mensen moet wippen...... Maar ja, ik las hier wel meer rare dingen.

Doe lekker waar je zin in hebt, ALS EEN ANDER ER MAAR GEEN HINDER VAN ONDERVINDT. Dan wordt het op deze wereld misschien toch nog een keer gezellig.

(Wat beheersen jullie (95% van de forum-bezoekers) de Nederlandse taal trouwens waanzinnig slecht, misschien niet zo goed opgelet op school omdat je je teveel met de (blanke) meisjes bezighield?)
Beste re_actie,

wel, ik hoop van harte dat ik tot de overige 5% behoor, anders ga ik moeilijkheden krijgen op mijn werk. En ik heb nochtans zo goed opgelet op school.

Dat er op dit forum veel sxhit wordt verteld, ga ik niet ontkennen. Ik denk dat het eerder ligt aan een gebrek aan maturiteit en kennis. Ik neem het niemand kwalijk, al zou ik het persoonlijk wel op prijs stellen dat mensen eerst nadenken alvorens bepaalde zaken te zeggen. Ik heb zoiets van, als je niet weet waarover je spreekt, zwijg dan. Ongehoorde taal gebruiken, kan uiteindelijk iedereen, maar vind het persoonlijk een teken van zwakheid. Alles kan ook op een deftige manier worden besproken, maar wie ben ik om hierin verandering te brengen. Uiteindelijk is er nog zoiets als vrije meningsuiting en als je intelligente gesprekken wil voeren, dan weet ik zeker dat je ook wel andere plaatsen kent die meer aan te prijzen zijn dan marokko.nl. Met alle respect voor dit forum en zijn leden, maar het niveau gaat hier van op en neer.

Nu, dat terzijde had ik graag ingepikt op de eerste alinea die je geschreven hebt. Ik hoef die hier niet te herhalen, zie bovenaan. Ik wil graag twee zaken willen verduidelijken om zo een tegenargument te geven wat betreft jou uitlatingen in de eerste alinea.

1. Niet elke turk of marokkaan is een moslim of islamiet.
2. Er is een verschil tussen de islaam en een islamiet.

Het eerste puntje zal meer betrekking hebben op jou woorden.

1. Wie of wat maakt een mens gelovig? Wie zegt daarom dat elke marokkaan een islamiet is?

Wie van zichzelf zegt dat hij moslim is, is inderdaad moslim. Maar het geloof van een moslim herken je aan zijn daden. Zijn daden moeten aldus conform zijn met het geloof. Dat is iets dat aan elkaar hangt. Ok, je bent moslim, dan moet je je geloof ook praktiseren. Wanneer je een ware moslim herkent aan zijn daden, dan hoef ik je ook geen verdere uitleg te geven over het feit dat een ware moslim niet doet wat jij in je eerste passage schrijft.

Als jou antwoord is: ja maar de marokkanen doen het wel dan is mijn tegenargument: zeg dan: de marokkanen nxeuken, maar zeg niet de islamieten en dan hoor je me zeker niet tegenspreken.

2. Het verschil kennen tussen een islamiet en de islaam is ook belangrijk. De islaam is (in mijn ogen natuurlijk) een natuurlijke en perfecte manier van leven. Maar mensen blijven mensen en moslim of niet IEDEREEN maakt fouten. Het is niet omdat een islamiet een fout begaat, dat de waarden en normen van de islaam even slecht zijn.


Ik wilde je dit even meegeven, met alle respect voor jou visie, maar niet alle moslims hebben een gebrek aan een eigen mening en geef nu toe...je kiest ook nogal een forum uit daarover de mensen te berispen.

Groeten,

K.

Ps. moest ik laat reageren op tegenreacties, mijn excuses maar tussen mijn twee jobs en mijn studies vind ik erg weinig tijd om marokko.nl te bezoeken. Maar sooner or later, I'll turn up.

12-01-2004, 01:06


Citaat:
Origineel gepost door Azine_an_arif

12-01-2004, 01:17

Citaat:
Origineel gepost door re_actie
Wat een constructieve bijdrage, echt over nagedacht.....

Ja, want van godvrezendheid wordt je vanzelf een beter mens?

hmmmm, vanwaar dan dat godvrezenden elkaar altijd voor hopen stront uitmaken en in naam van hun eigen god, een ander koud maken.

Nogmaals; leef voor jezelf zonder een ander lastig te vallen, en je zult beloond worden met een betere wereld, waarin mijn en jouw kinderen gezellig naast elkaar leven, zonder neer te kijken op ongelovigen of anderszin (in jullie ogen) afwijkenden (ja ja, homo's zijn ook mensen).

I'm off, LIVING MY LIFE, instead of ranting on someone else's
Beste re_actie,

wie godsvrezend is, wordt in mijn ogen inderdaad vanzelf een beter mens. Iedereen heeft een eigen mening natuurlijk, maar ik ga het je proberen uit te leggen, en probeer eventjes mijn redenering te volgen. Kijk, als moslim beleef je je geloof heel erg intens. De liefde voor God zorgt ervoor dat je hem graag tevredensteld. Je grootste vrees is om hem dan ongenoegen te bezorgen. Daarom probeer je een zo goed mens te zijn. Daarenboven hou je niet alleen van God, maar leef je bewust in de veronderstelling (lees: zekerheid) dat hij je ziet bij alles wat je doet. Je vreest er dan voor slechte daden te begaan want hij kan alles zien en je gelooft dat je later wordt geconfronteerd met de daden die je hebt gepleegd. Vanuit deze godsvrees wil je voorkomen dat je slechte dingen doet. Wat er dan onrechtstreeks voor zorgt dat je je slechte daden opzij laat liggen. (Of toch zoveel mogelijk, of je doet ten minste moeite). En zo kan godsvrees je inderdaad een beter mens maken. Maar dit is natuurlijk de visie van een moslim en zoals ik al eerder zij, ieder zijn mening.

Ook, daar geef je weer die opmerking dat godsvrezenden elkaar voor hopen uitmaken. Nogmaals, wie zegt dat deze mensen godsvrezend zijn? Alleen god kan daarover oordelen door te kijken in de harten van de mensen. Is het omdat je zegt dat je slim bent, dat je ook effectief slim bent? Nee, dat merk je aan wat je doet of hoe je dingen doet en zegt.

Is het omdat je zegt dat je moslim bent of godsvrezend bent dat je dat ook effectief bent? Nee, dat merk je aan wat je doet of hoe je dingen doet en zegt.

Groetjes,

K.

Ps. Een moslim mag geen ander lastig vallen, omdat het indruist tegen zijn geloof. Just so you know.

12-01-2004, 01:23

Citaat:
Origineel gepost door re_actie
Oh ja,
Nog een weetje: het is een vaststaand feit dat één op de drie meisjes, op vroege of latere leeftijd, te maken krijgt met sexuele intimidatie, ook bij islamitische bevolkingsgroepen. Waar iemand wordt geintimideerd, is er ook een intimidator. Wie zou deze zijn, als alle islamieten zichzelf een voorbeeldig personage vinden?

Ik bedoel, deze problemen worden onder stoelen en banken geveegd, terwijl een meisje dat vrijwillig seks heeft, genadeloos wordt afgerekend. Zelfs als ze te kennen geeft er geen spijt van te hebben en van deze persoon houdt. Volgens mij moeten jullie juist van deze meid leren hoe het is om te leven zonder vress voor wat dan ook.

Dus Me_Thalia, gewoon jezelf blijven en vooral.... trouw aan jezelf blijven. Dan kan Allah over jou geen slecht oordeel vellen, al zegt iedereen te weten dat Allah voor jouw nog wel een nare verrassing in petto zal hebben.
Beste re_actie,

over welke "islamitische" bevolkingsgroepen hebben we het dan? De marokkaanse? De turkse? De Afgaanse?

Zie mijn eerste bericht aan jou: niet elke marokkaan is moslim.
Zie mijn tweede bericht aan jou: is het omdat iemand zegt dat die moslim is, dat die het ook daadwerkelijk is. Mooie woordspeling he: DAADwerkelijk.

Nou, als iemand iets is, omdat die het zegt of omdat die zo'n stempel krijgt dan ben ik naar eigen zegge de knapste, slimste en liefste meid die er is. Alhoewel mijn vriendinnen me de stempel geven: grof manwijf. Tja, welke ben ik nu? Isn't that something to think about as well?

Groetjes,

K.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12