Bekijk volle/desktop versie : Meisje sex voor het huwlijk

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12

04-01-2004, 14:29
Salaam alaykoum wa rahmatullah,

Allah Ta'ala zegt:

"En nader het overspel niet. Waarlijk, het is een zedeloosheid (iets dat de grenzen overtreedt; en grote zonde) en een kwade weg (die naar de hel leidt, tenzij Allah vergeeft." (Qur'an 17:32)

"En degenen die geen andere god naast Allah aanroepen, noch dat leven doden dat Allah verboden heeft, behalve voor een gerechtelijke zaak, noch onwettige seksuele gemeenschap begaan - en iedereen die dit doet zal een bestraffing ontvangen!" Qur'an 25:66

"De vrouw en de man die schuldig zijn aan onwettige seksuele gemeenschap moeten ieder met honderd zweepslagen geslagen worden. Laat geen medelijden jullie daarvan weerhouden in hun zaak..." Qur'aan 24:2

xopmerking: VROUW en MAN

Ahadith:

"De overspelige is op het moment dat hij de onwettige seksuele gemeenschap begaat, geen ware gelovige; en een moslim is ten tijde van het drinken van alcohol geen ware gelovige, en een dief is op het moment dat hij steelt ook geen ware gelovige." (Boechari)

De profeet zei ook:

"Wie onwettige seksuele gemeenschap heeft of alcohol drinkt, Allah neemt het geloof van hem weg zoals iemand zijn hemd uittrekt."

Mijn zuster in islaam,

ik oordeel niet, want dat is in de handen van Allah swt. Ik raad je aan te stoppen met je voorhuwelijkse seksuele activiteiten en berouw te tonen. Berouw tonen bevat ook een aantal eigenschappen: het staken van je activiteiten, oprecht spijt tonen, je zonden niet meer herhalen, ...

Ik zal voor je bidden,

Salaam alaykoum wa rahmatullah,

K.

04-01-2004, 16:12

Citaat:
Origineel gepost door Me_Thalia
HALLO IK WIL ALLE MAROKANEN EVEN VRAGEN WAT ZIJ ERVAN VINDEN WANNEER EEN MAROKAANSEMEISJE SEX HEEFT VOOR HET HUWLIJK. Ik BEN ZELF MAROKAANSE EN BEN 18 JAAR. IK HEB EEN HELE LIEFE VRIEND EN HEB DAN OOK AL SEX MET HEM. IK HEB ME ALTIJD GEPROBEERD IN TE HOUDEN MAAR HET LUKTE OP EEN GEGEVEN MOMENT NIET MEER. IK WAS BIJ MIJN VRIEND THUIS EN ZIJN OUDERS WAREN ER NIET NA EEN BEETJE KUSSEN HEBBEN WE HET MET ELKAAR GEDAAN. HET VOELDE ERG GOED EN VERTROUWD. SINDS DIEN DOEN WE HET VAAK OVER. NOU IS HIJ BIJ MIJN OUDERS GEWEEST EN HEEFT HIJ OM MIJN HAND GEVRAAGD EN GAAN WE AANKOMENDE ZOMER INSALLAH TROUWEN. KIJK IK BID EN BEN EEN ECHTE MOSLIM. ALLEEN AAN HET MAAGD BLIJVEN VOOR HET HUWLIJK HEB IK NIET KUNNEN VOLDAAN. UITEINDELIJK MAAKT HET TOCH NIET UIT WANT IK GA MET MIJN VERLOOFDE TROUWEN. IK DENK DAT HET TOCH MOEILIJK BLIJFT VOOR MOSLIMS OM MAAGD TE BLIJVEN TOT AAN JE HUWLIJK, JE KOMT IMMERS LEUKE EN LIEFE MENSEN TEGEN IN JE LEVEN. NOU IS MIJN VRAAG DUS WAT VINDEN JULLIE HIERVAN?
Salaam o2laykom zuster,

Soebhanallah...meid..dit wat je hebt gedaan is iets wat allah swt niet leuk vind....en als je het wist dan is het helemaal niet goed!
Vind je het gek dat allah swt zegt dat je geen relatie mag hebben voor het huwelijk...tja door dit wat jij hebt gedaan....

het gaat er niet om...of je met je verloofde gaat trouwen terwijl je nog niet met hem bent getrouwd..maar je moet allah vrezen....en hij heeft zelf gezegd dat zina een van de erisgte zaak is..wat er kan gebeuren bij de mens

Meid...het is nu gebeurd en je moet nu berouw tonen..dat is als eerst wat je moet doen...en kijk niet hier hoe het gaat op de wereld maar kijk ook wat er gaat gebeuren met je in de hiernamaals...

toon berouw sis....en moge Allah swt je hier voor vergeven Inchallah.....

wasalaam

04-01-2004, 16:36
ik hoop voor je dat je zogenaamde verloofde de verloving beeindigd
dan ga je zien wat er bij komt kijken dame die niet bang is voor god maar liever de mening wil horen van wat de andere mensen ervan vinden

04-01-2004, 16:42

Citaat:
Origineel gepost door TheJackel
ik hoop voor je dat je zogenaamde verloofde de verloving beeindigd
dan ga je zien wat er bij komt kijken dame die niet bang is voor god maar liever de mening wil horen van wat de andere mensen ervan vinden

Ze heeft een fout gemaakt! Maar je moet niet gaan hopen, dat het erger gaat worden...... maar juist hopen dat ze godvrezend wordt.

04-01-2004, 17:13

Citaat:
Origineel gepost door re_actie
Wat een constructieve bijdrage, echt over nagedacht.....

Ja, want van godvrezendheid wordt je vanzelf een beter mens?

hmmmm, vanwaar dan dat godvrezenden elkaar altijd voor hopen stront uitmaken en in naam van hun eigen god, een ander koud maken.

Nogmaals; leef voor jezelf zonder een ander lastig te vallen, en je zult beloond worden met een betere wereld, waarin mijn en jouw kinderen gezellig naast elkaar leven, zonder neer te kijken op ongelovigen of anderszin (in jullie ogen) afwijkenden (ja ja, homo's zijn ook mensen).

I'm off, LIVING MY LIFE, instead of ranting on someone else's

Had ik het tegen jou

04-01-2004, 17:31

Citaat:
Food For Thought

Wat zijn jullie voor 'mensen', dat je, zonder iemand ook maar enigszins te kennen, voor heor durft uit te maken. Ik weet dat het bij veel islamieten gebruikelijk is om naar blanke meisjes te kijken, ze te nueken en ze vervolgens voor heor uit te maken en daarna een maagd uit hun thuisland over te laten komen die de plaatselijke taal niet beheerst en haar thuis op te sluiten. Zelfs een doktersbezoek bij ziekte is 'not done'. Omdat dat gewoon niet mag..... simpel.

(Wat beheersen jullie (95% van de forum-bezoekers) de Nederlandse taal trouwens waanzinnig slecht, misschien niet zo goed opgelet op school omdat je je teveel met de (blanke) meisjes bezighield?)
Neej, jij bent lekker constructief. Een moslim mag van een meisje dat met haar vriendje naar bed gaat geen heor maken, maar jij mag wel van een islamiet een hoerenlopende-vrouwenonderdrukker maken?

Dat er hier puberaal wordt gereageerd is één ding, jouw reactie is weer van een heel ander kaliber. Grappig dat je het enerzijds over n droomwereld hebt waar iedereen gezellig naast elkaar leeft, maar anderzijds zelf neerkijkt op culturele verschillen.
Wat betreft t neerkijken, we leven in Nederland, we learn from the best .

04-01-2004, 18:58
tazzzzzzzzzzz tfoeeeeee meid als jij dood gaat
dan kom jij echt wat te zien
duhhhhh jij bent ONTMAAGD tfoeeee
ik zal echt erg bang zijn
die jonge gaat je bezijken man
ze3ma we gaan trouwen kom je niet w8ten tot je dan ging trouwen
tazzzzzzzzzzzzzzzzz

07-01-2004, 08:09

Citaat:
Oh ja,
Nog een weetje: het is een vaststaand feit dat één op de drie meisjes, op vroege of latere leeftijd, te maken krijgt met sexuele intimidatie, ook bij islamitische bevolkingsgroepen. Waar iemand wordt geintimideerd, is er ook een intimidator. Wie zou deze zijn, als alle islamieten zichzelf een voorbeeldig personage vinden?

Ik bedoel, deze problemen worden onder stoelen en banken geveegd, terwijl een meisje dat vrijwillig seks heeft, genadeloos wordt afgerekend. Zelfs als ze te kennen geeft er geen spijt van te hebben en van deze persoon houdt. Volgens mij moeten jullie juist van deze meid leren hoe het is om te leven zonder vress voor wat dan ook.

Dus Me_Thalia, gewoon jezelf blijven en vooral.... trouw aan jezelf blijven. Dan kan Allah over jou geen slecht oordeel vellen, al zegt iedereen te weten dat Allah voor jouw nog wel een nare verrassing in petto zal hebben.
inderdaad..Allah (SWT) is DE alwetende!!

Groet Rita..

07-01-2004, 08:11

Citaat:
Food For Thought

Wat zijn jullie voor 'mensen', dat je, zonder iemand ook maar enigszins te kennen, voor heor durft uit te maken. de (blanke) meisjes bezighield ?)
Blank zijn en islamitisch kan zeker niet samen..
(rare tekst.btw...)

07-01-2004, 11:37

Citaat:
Origineel gepost door EI_fouad
dr is volgens mij een nieuwe geloof in de wereld

ik ga nu dronken worden
en morgen toon ik berouw

dan ga ik bank beroven

morgen toon ik berouw

dan ga ik me buurman terroriseren door hele nacht keiharde muziek op te zetten

dag later toon ik wel berouw

ik maak nu alvast 4 kinderen

ja maar ik ga volgend jaar met haar trouwen dus wat maakt t uit
t is binnekort halal dus zal ik wel niet voor gestraft worden
Dat bedoel ik

07-01-2004, 11:42

Citaat:
HALLO IK WIL ALLE MAROKANEN EVEN VRAGEN WAT ZIJ ERVAN VINDEN WANNEER EEN MAROKAANSEMEISJE SEX HEEFT VOOR HET HUWLIJK. Ik BEN ZELF MAROKAANSE EN BEN 18 JAAR. IK HEB EEN HELE LIEFE VRIEND EN HEB DAN OOK AL SEX MET HEM. IK HEB ME ALTIJD GEPROBEERD IN TE HOUDEN MAAR HET LUKTE OP EEN GEGEVEN MOMENT NIET MEER. IK WAS BIJ MIJN VRIEND THUIS EN ZIJN OUDERS WAREN ER NIET NA EEN BEETJE KUSSEN HEBBEN WE HET MET ELKAAR GEDAAN. HET VOELDE ERG GOED EN VERTROUWD. SINDS DIEN DOEN WE HET VAAK OVER. NOU IS HIJ BIJ MIJN OUDERS GEWEEST EN HEEFT HIJ OM MIJN HAND GEVRAAGD EN GAAN WE AANKOMENDE ZOMER INSALLAH TROUWEN. KIJK IK BID EN BEN EEN ECHTE MOSLIM. ALLEEN AAN HET MAAGD BLIJVEN VOOR HET HUWLIJK HEB IK NIET KUNNEN VOLDAAN. UITEINDELIJK MAAKT HET TOCH NIET UIT WANT IK GA MET MIJN VERLOOFDE TROUWEN. IK DENK DAT HET TOCH MOEILIJK BLIJFT VOOR MOSLIMS OM MAAGD TE BLIJVEN TOT AAN JE HUWLIJK, JE KOMT IMMERS LEUKE EN LIEFE MENSEN TEGEN IN JE LEVEN. NOU IS MIJN VRAAG DUS WAT VINDEN JULLIE HIERVAN?
ik begrijp niet je zo laag kunt zinken,maar das jouw probleem

07-01-2004, 11:50
ik zeg jouw maar een ding jij bent een xxxx, en dat is nog zachtgedrukt maar wallah als ik een jongen was en jouw broer dan had een busje gepakt mercedes busje en had ik je overreden ik zou je aanrijden en dan naar achteren en dan naar voren en zo een aantal keren tot dat je helemaal plat bent dan ga ik maar de bak in

07-01-2004, 11:53

Citaat:
Origineel gepost door miss_ainzohra
ik zeg jouw maar een ding jij bent een xxxx, en dat is nog zachtgedrukt maar wallah als ik een jongen was en jouw broer dan had een busje gepakt mercedes busje en had ik je overreden ik zou je aanrijden en dan naar achteren en dan naar voren en zo een aantal keren tot dat je helemaal plat bent dan ga ik maar de bak in
wajoowwwwwwwwwwww hahahahah neeeee doe normaal zeg hahahahha gekke mensen hiero...
Ben het wel met je eens daar niet van, walakin ja pas op voordat ze je opmerken hiero, en je als dochter van benladen zien hihihiih

07-01-2004, 11:59

Citaat:
Origineel gepost door miss_ainzohra
alatiefffffffffff

mag ik dan na jou ook een keer naar voren en naar achteren rijden

07-01-2004, 12:03

Citaat:
Samhajie....maar als je een echte moslima was, zou je zoiets niet doen!
Want je weet niet zeker of je met hem gaat trouwen... alles is maktab!
Want hy kan ook gewoon ineens een ander hebben!!!
Kussen enzo is oke maar dat je het zo ver hebt laten komen................................

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12