Bekijk volle/desktop versie : Corset onder een bruidsjurk....



02-01-2004, 10:18
Beste Mensen,

Wie weet waar ik zo een corset (onder een bruidsjurk) kan kopen in Utrecht, net als die ze vroeger droegen met veters.

Of wie heeft er 1 te koop, de meeste die je in de winkel kan kopen zijn met belijnen en haakjes die wil ik niet.

alvast bedankt!!

02-01-2004, 11:12


Kun je bestellen bij de wekkamp....

02-01-2004, 12:31
Hoi Rhiezlen,


Ik heb die van mij bij een bruidszaak gekocht, die hebben heel veel soorten en maten en je kan ze daar passen zodat je een idee hebt hoe hij onder je jurk komt. Ik denk dat dat het beste is. Ze zijn niet goedkoop maar als je iets goeds wil hebben dan kun je maar beter daar terecht. En trouwens bij heel veel zaken die gothickleding verkopen hebben heel veel van dat soort corsetten mischien dat je bij hun ook kunt slagen.
Nou succes meid.

Liefs Larisa.

02-01-2004, 13:19
Hoi Larisa,

waar zijn zulke winkels in Utrecht? ik ben bij de oudegracht geweest een bruidswinkel hadden ze niet alleen van die soorten die niet echt stevig zijn.

alvast bedankt voor je tip

02-01-2004, 13:23


Larisa weet jij meer bruidsjurken winkel in Utrecht ik ken er maar 1.

bedankt alvast

02-01-2004, 14:01
Hoi Rhiezlen,


Ik heb een paar adressen voor je waar je kunt kijken.


Covers
Choorstraat 25-31 Utrecht


Shabanou
Choorstraat 2 Utrecht

Megusta
Voorstraat 5 Utrecht


Sposa bella
Stationstraat 6 Hilversum


Dressed bij JIll
Dorpstraat 33 de Bilt


Dressed bij Jill in de Bilt heeft heel veel betaalbare producten, zo hebben ze hele mooie sluiers en tiara's en mooie kroontjes en voor de rest alles wat een bruid nodig heeft. Hier hoef je geen afspraak te maken als je langskomt dat scheelt weer en je kunt op je gemak rondkijken.


Nou succes meid

06-01-2004, 13:10
Mijn Hartelijk dank Larisa, je bent een schat!

06-01-2004, 14:29

Citaat:
Origineel gepost door Larisa

Dressed bij JIll
Dorpstraat 33 de Bilt


Dressed bij Jill in de Bilt heeft heel veel betaalbare producten, zo hebben ze hele mooie sluiers en tiara's en mooie kroontjes en voor de rest alles wat een bruid nodig heeft. Hier hoef je geen afspraak te maken als je langskomt dat scheelt weer en je kunt op je gemak rondkijken.


Nou succes meid
Kijk anders eens op de website: http://www.dressedbyjill.nl en dan bij de online shop kun je lingerie vinden. Ik zelf verkoop het meeste een Torselet, het nadeel van een corset is dat de veters kunnen doordrukken. En een goedpassend Torselet zorgt voor het zelfde effect en heeft bovendien een prettige draagcomfor...

06-01-2004, 21:36
bij larisa en livera zijn ze te koop

24-11-2008, 21:47
dit heb ik ook nodig