Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk dames heeft iemand van jullie ervaring met laser(ontharen)



Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9

21-01-2009, 00:35

Citaat door nadorroos306:
Apart ik mag het wel gewoon scheren, maar mocht vooral NIET EPILEREN OF HARSEN!!! Want het haarzakje moest erin blijven.. Het groeide vandaag een beetje aan dus ik meteeen bellen wat is dit en het groeit. Ze gaf aan dat ik pas een behandeling heb gehad en dat het daarom nu zo snel terug groeit. Ik ga niet rondlopen met een mannen snor, ik weet niet of jij dat wilt?! Hihi

Nadorroos306


Wat wil je dan doen schat

21-01-2009, 01:11



Citaat door Poppetje22:
Wat wil je dan doen schat



Wat bedoel je?

24-01-2009, 18:35
Damen jullie moeten laserbehandelingen nemen. In plaats van ipl-lichtflits.

Als je met ipl doet dan na 10behandelingen ben je nog niet klaar. Laserbehandelingen ben je binnen 5behandelingen klaar maar is ietsje duurder maar dan heb je zeker resultaat.

27-01-2009, 13:47

Citaat door nadorroos306:
Apart ik mag het wel gewoon scheren, maar mocht vooral NIET EPILEREN OF HARSEN!!! Want het haarzakje moest erin blijven.. Het groeide vandaag een beetje aan dus ik meteeen bellen wat is dit en het groeit. Ze gaf aan dat ik pas een behandeling heb gehad en dat het daarom nu zo snel terug groeit. Ik ga niet rondlopen met een mannen snor, ik weet niet of jij dat wilt?! Hihi

Nadorroos306


Wat vreemd zeg, ze zegt dat het vanzelf wel uitvalt ik heb het nu 2,5 week geleden gedaan en nu pas zie ik een beeeetje valt niet eens op. dus over 4 dagen mag ik het gewoon scheren. Misschien groeit het bij jou sneller ofzo? of is het bij mij er uitgevallen dat ik het niet zie..

27-01-2009, 14:40



Citaat door Nadoriaaa:
he meid,

ik pas 1 behandeling gehad en ik merk al verschil.....bij mijn bovenbenen is het al wat minder......bij mijn bikinilijn zijn heel wat haartjes tijdens het douchen eruit gevallen .........en ik moet bij elke behandeling die bedrag betalen.....maar ik declareer het bij verzekering en dan vermeld ik dat behandeling doe voor gezicht .........


meid dat is fraude wat je doet.

27-01-2009, 15:20
doet het niemand het bij tato bob?
en wat zijn de ervaringen?

27-01-2009, 21:10
Ik Wil Het Ook Laten Doen Ik Heb Erg Last Van Snelle Haargroei Op Mijn Benen.

28-01-2009, 11:24
ik doe het al 2 jaar... ben al voor een groot deel verlos van de hel die het met zich meebrengt....

28-01-2009, 12:21

Citaat door elisha:
ik doe het al 2 jaar... ben al voor een groot deel verlos van de hel die het met zich meebrengt....




wat bedoel je met hel en wat heb je gedaan?

28-01-2009, 14:16
UPP

ZOU HET OOK WEL GRAAG WILLEN DOEN
MAAR BEN ECHT BANG VOOR DE PIJNNNN haha

28-01-2009, 16:03

Citaat door larautrecht:
wat bedoel je met hel en wat heb je gedaan?



al die haartjes zijn een hel ,, moest om de dag scheren.. verschrikkelijk
uitslag, ingegroeide haartjes bultjes echte schit zooi

na laseren echt super!!

28-01-2009, 18:44

Citaat door Dienares18:
Wat vreemd zeg, ze zegt dat het vanzelf wel uitvalt ik heb het nu 2,5 week geleden gedaan en nu pas zie ik een beeeetje valt niet eens op. dus over 4 dagen mag ik het gewoon scheren. Misschien groeit het bij jou sneller ofzo? of is het bij mij er uitgevallen dat ik het niet zie..



DE oksels heb ik daarna niet meer geschoren.. Die zitten toch bedekt! En verder heb ik de hele kleine puntjes haar op mijn bovenlip weggeschoren.. Lijkt met niet echt WOW haartje daar laten groeien.. Het groeit niet sneller bij mij.. Het is miscommunicatie!

Bloemm

29-01-2009, 20:05


up

ik heb mijn eerst behandeling gehad vandaag
viel reuze mee

29-01-2009, 21:22
ze zeggen toch dat je het mag scheren maar dan moet je voor de volgende behandeling je snor laten groeien zodat de laser de haartjes pak
lijkt me niet fijn om met een grotyere snor dan voorheen te lopen......

29-01-2009, 21:52
Salaam meiden help mij eens met een paar goeie adrsen Of Belgia Mechelen Plaes hoelaang duurt het Want ik heb nodig en hoe ik wordt ziek van epeliren en scheren ik ben het zat ik wil van ze af Meiden Geef Me Tips Adrssen Nr's Bruidje Moet Goed Uitzien op haar dag

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9