Bekijk volle/desktop versie : Stom computerprobleem,



30-05-2008, 13:29
Zoals je kunt lezen zit ik met een probleem waar ik niet uit kom.
De laatste dagen doet mijn pc heel raar,ik hoor gefluit en wel eens iemand wat zeggen(wat ik niet versta).Dan is er ook nog dit,als ik mijn computer afsluit hoor ik niet het gebruikelijke geluid dat erbij hoort,maar een heel ander muziekje.
Verder zijn een paar symbolen veranderd;

Kan iemand mij misschien uitleggen wat dit allemaal betekent?een virus?

Alvast bedankt.

30-05-2008, 13:43



Citaat door Classy.:
Zoals je kunt lezen zit ik met een probleem waar ik niet uit kom.
De laatste dagen doet mijn pc heel raar,ik hoor gefluit en wel eens iemand wat zeggen(wat ik niet versta).Dan is er ook nog dit,als ik mijn computer afsluit hoor ik niet het gebruikelijke geluid dat erbij hoort,maar een heel ander muziekje.
Verder zijn een paar symbolen veranderd;

Kan iemand mij misschien uitleggen wat dit allemaal betekent?een virus?

Alvast bedankt.


Lijken wel icoontjes van The Sims
Of er zit ineens een ander thema op je pc... of dit komt door een virus waardoor alles ineens zo is. Toch ff nagaan wat je allemaal hebt gedaan met je pc afgelopen dagen. Probeer anders ff systeemherstel....

30-05-2008, 13:52

Citaat door ILI_Amazigh:
Lijken wel icoontjes van The Sims
Of er zit ineens een ander thema op je pc... of dit komt door een virus waardoor alles ineens zo is. Toch ff nagaan wat je allemaal hebt gedaan met je pc afgelopen dagen. Probeer anders ff systeemherstel....


Haha ik zou ´t niet weten.
Ik weet het echt niet wat ik zou kunnen hebben gedaan met de pc,ik ben bovendien niet de enige die gebruik maakt van deze pc.
Misschien heb ik nog niet erbij vermeld dat ik weinig weet over computers,wat is systeemherstel?

30-05-2008, 14:18

Citaat door Jabir_A:
Doe het volgende Start (linksonder)>Alle programma's> Bureau accessoires> Systeemwerkset> Systeemherstal. De rest spreekt voor zich.


Hey bedankt voor je reactie.
Alleen ben ik er niet veel verder meegekomen.

30-05-2008, 14:30



Citaat door Jabir_A:
Wees duidelijker. Waar haak je? Wat gaat niet goed? Krijg je een foutmelding?

Wat voor windows heb je trouwens? 98 of xp?



Een Xp.
Ik heb die systeemherstel dus gedaan,maar het heeft niets geholpen.
Je moet dus op een vetgedrukte datum klikken en dan gaat ie opnieuw starten om te kijken of er wat mis is.