Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk heb jullei hulp nodig, spoed! kliniek in het buitenland!



30-05-2008, 11:23
Lieve mensen,

Mijn zwager is heel erg ziek, en de doktoren willen nu nisk meer voor hem doen, eigenlijk hebben ze vanaf het begin weinig gedaan. Hij is nog erg jong, 23 jaar....

We zijn ten einde raad, mijn schoonzusjes en schoonmoeder, Allah ie3tiehoem sbar.


Koelsie almaktab, wij geloven in shifea men allah!

Nu willen we hem naar het buitenland brengen, want in dit shitland, doen ze niks voor je, en is een mensenleven niet belangrijker dan hun financiele belangen...


Weten jullie klinieken in het buitenland?

frankrijk of belgie?

Ik heb gehoord dat er in zwitserland goeie klinieken zijn.

wie weet hier meer van, en wil ons fissabillah helpen, een telefoonnummer of een adres.

moge allah jullie belonen, en moge allah hem genezen en al die ziek zijn insallah.

30-05-2008, 11:30


kanker, ostesarcoom

30-05-2008, 11:55
Botkanker,heeft hij het in zn benen?Ik kon iemand die het in zn kaak had en dat zaaide uit naar zn hele lichaam en die is er op zeer jonge leeftijd aan overleden.Allah jarhemoe.Ik heb geen ervaring met ziekenhuizen in buitenland.Maar als ik al iemand daar zou laten behandelen dan zou ik voor frankrijk of belgie kiezen.Heel veel sterkte ermee !!

30-05-2008, 12:11

Citaat door aroeterdemzuid:
Deze vorm van kanker komt vaak voor op jeugdige leeftijd..

Hoe hebben ze het ontdenkt dat hij het in zijn kaak had, lijkt me wel moeilijk

het ergste is dat ze er altijd zo laat achter komen


Het begon met last hebben van zijn kies,er zat een gat in maar de tandarts had zoiets van we hoeven em niet eruit te trekken we vullen hem gewoon.Die kies bleef pijn doen en toen hebben ze em na een tijdje eruit gehaald en toen begon zn tandvlees pijn te doen.Zo zijn ze na maanden erachter gekomen dat het niet goed zat en pas na zn hele kaak verwijderd te hebben waren ze erachter dat het uitgezaaid was en na een jaar ongeveer is hij overleden.Op 13 jarige leeftijd.

30-05-2008, 12:38


Probeer het ziekenhuis hier in Gent (Belgie). iemand die we kennen heeft ook botkanker en die is goed geholpen geweest ( chemotherapie, operatie, etc...).
Moge ALLAH swt hem genezen inshALLAH !!!!!! en de familie veel sbar geven, het zou je een smoeten overkomen.

Het adres van het ziekenhuis is :
Universitair Ziekenhuis Gent

De Pintelaan 185,
9000 Gent

Telefoon: 00329 332 21 11

Fax: 00329 332 38 00

info@uzgent.be

http://www.uzgent.be

30-05-2008, 13:05
Ik weet dat de klinieken in Frankrijk ook veel doen voor kankerpatienten, vele volgen daar de behandelingen.