Bekijk volle/desktop versie : Alloudi: "Ik mag weg bij Al Ain"



30-05-2008, 08:30
De Marokkaanse aanvaller Sofiane Alloudi heeft toestemming gekregen om met andere clubs te praten. De Marokkaan wordt al weken begeerd door diverse Europe clubs. Olympique Marseille zou de grootste kanshebber zijn. Ook Lyon en Fulham hebben interesse.

De 24-jarige Marokkaan, die bij de afgelopen Afrika Cup opviel met een hattrick, zou al in onderhandeling zijn met Olympique Marseille. De Franse club haalde eerder deze week landgenoot Amine Rbati binnen.

"Ik heb toestemming gekregen van Al Ain om te onderhandelen met Olympique Marseille en ik mag van de eigenaar zelf bepalen of ik bij Al Ain blijf of niet", aldus Sofiane Alloudi tegenover de Marokkaanse sportzender Arriaddia.

Volgens diverse Franse media zou niet alleen Olympique Marseille interesse hebben in de aanvaller. Werder Bremen, Fulham, Lille, Saint-Etienne, Paris Saint-Germain en Olympique Lyon zouden de aanvaller tevens nauwlettend in de gaten houden.

Een delegatie van Olympique Marseille en Lyon wordt aankomende zaterdag in het stadion verwacht bij de wedstrijd van Marokko tegen Ethiopie. Eerder werd Alloudi al in verband gebracht met PSV en Ajax.


30-05-2008, 09:12


Lekker zn contract opengebroken .. k hoop dat ze dat gare Lyon van de troon stoten volgend seizoen.

30-05-2008, 10:55
Dat laatste klopt niet, Alloudi is nooit in verband gebracht met Ajax en PSV, wel met Feyenoord en AZ.

30-05-2008, 12:10
Ik had laatst gehoord dat er een braziliaan naar al ain gaat. Maar kan ff niet op die naam komen.

30-05-2008, 12:31



Citaat door rette117:
Pedrinho

Perderinho

30-05-2008, 13:26
Hopen dat hij niet naar Fulham gaat...

30-05-2008, 13:57
ofnie fullham is dit seizoen net niet gedegradeerd ik hoop lyon maar of hij daar voldoende speeltijd krijg betwijfel ik

30-05-2008, 16:46

Citaat door marocfaycal:
ofnie fullham is dit seizoen net niet gedegradeerd ik hoop lyon maar of hij daar voldoende speeltijd krijg betwijfel ik


Kan zomaar. Alloudi vindt ik geen speciale speler maar hij heeft wel iets speciaals wat veel clubs zoeken bij een speler en dat is snelheid!
Dus het zou me niets verbazen als hij veel speeltijd gaat krijgen.

30-05-2008, 17:40
hier bevestigt hij(alloudi) dat:

http://www.youtube.com/watch?v=YxQgVw1Lwi0

30-05-2008, 17:49
Alloudi moet naar Feyenoord komen dat zou de beste keuze zijn voor hem haha

30-05-2008, 17:50

Citaat door souhaila_nador:
Alloudi moet naar Feyenoord komen dat zou de beste keuze zijn voor hem haha

Voor hem of voor jou

30-05-2008, 17:53

Citaat door Y86:
Voor hem of voor jou


voor ons beiden