Bekijk volle/desktop versie : I had a dream, with your help it will not stay a dream but become reality ..



18-09-2002, 12:13
Het doet mij pijn in het hart als ik dagelijks voet zet in de hedendaagse maatschappij. Zoveel onrecht aan de menselijke factoren in een abstracte samenleving, doen mij sidderen voor de toekomst. Niet omdat ik angstig ben voor wat gaat komen, maar meer om wat wij zouden moeten doen.

Het is gek om in een wereld te leven, ---onderstaande stukje gelieve zorgvuldig te lezen omdat ze niet oproepen tot haat, antisemitisme, rascisme of enig vergelijkbare strafrechtelijk vervolgbare delict--- waarin een kale rasistische homo met luid gejuich werd ontvangen door het volk als de nieuwe premier en uiteindelijk voor zijn xxxxxxx is geschoten, waarin alle moslimmannen deel uitmaken van het Al-Qaida netwerk alleen maar omdat ze een baard of Craig David Bakkeringbaardsnor hebben (sommige werden vervolgd alleen maar omdat ze een stevige baardgroei hadden en vergeten zijn een dag niet te scheren), waarin de volksvertegenwoordiging zich schaart achter de terreurbeweging Bush, waarin de Joden het voor het zeggen hebben en tenslotte een samenleving waarin wij onze geloof moeten gaan verdedigen (zie Big Borther, onze Moussie werd bekritiseerd alleen maar omdat hij bijvoorbeeld niet zou willen uitleggen (het is hem niet eens gevraagd) waarom "het varkentje" haram is, tevens kun je denken aan onze imams Hazelnoot en El Moumni, niet te vergeten 10 voor 10 ofzoiets).

Gisteren heb ik een droom gehad en die droom vinden jullie hieronder beschreven ... voorafgegaan door een oproep.

Oproep ---) mensen ga studeren, richt politieke partijen op en ga ook stemmen .. als de tijd daar is dan stichten we onze eigen staat, Bourkerdouch zal dan de naam zijn.

In Bourkerdouch gaan we kern-, biologische-, en chemische wapens produceren (dus als je gaat studeren vooral voor scheikunde en biologie kiezen o ja en natuurlijk voor de luchtvaart, we moeten wel een paar miljoen F16's gaan maken). Als wij onze milliataire macht hebben verheven tot het beste van de wereld, dan gaan we ook milliaire interventies uitvoeren. Te beginnen met de VS, als er een verdachte de doodstraf krijgt dan zullen we resoluties gaan vormen om hen plat te gooien. Zoiezo gaan we het duivelse regime Bush en consorten omverwerpen, omdat zij de duurzame vrede in de weg staan. Palestina zal ook worden bevrijd, we gooien onze biotechnologie ertegenaan. Een biochemische combinatie gasbom onder de werktitel "Joodbuster". Sharon nemen we gevangen (hij zal dan bejaard zijn maar dat geeft niet) en hem gaan we martelen voor informatie. Irak word onze enige bondgenoot en in een verdrag zullen we vaststellen dat zij naar eigen inzicht mogen handelen (hehehe rwouinna).

Maar dat is dus mijn droom en als het onze droom wordt dan blijft het geen droom.


Ps. voor de media, ik heb niets kwaads in de zin
Pss. voor Marokko.nl het is maar een droom uitgewerkt op papier, tssss mag ik niet eens dromen of mijn droom opschrijven zodat anderen weten waar andere leeftijdsgenoten over dromen .. !!!
Psss. Spionnen, ik zal ontkennen totdat ik erbij neerval.

18-09-2002, 12:17


Geachte Heer/Mevrouw van de pers, justitie en CIA, FBI en die hele geheime TOKO...

Ik wil hierbij even meededelen dat ik op geen enkele manier een band met deze man heb. Allah is mijn getuige. Ik ben bereid mee te werken aan een projekt deze man achter tralies te werken, want dit kan natuurlijk niet. Voor de rest wil ik me hierbij graag aanmelden voor greanpeace, save the child, human bullshit etc...

Met vriendelijke Groet, Dank etc,
Karmalita

18-09-2002, 12:21

Citaat:
Origineel gepost door Karmalita
Geachte Heer/Mevrouw van de pers, justitie en CIA, FBI en die hele geheime TOKO...

Ik wil hierbij even meededelen dat ik op geen enkele manier een band met deze man heb. Allah is mijn getuige. Ik ben bereid mee te werken aan een projekt deze man achter tralies te werken, want dit kan natuurlijk niet. Voor de rest wil ik me hierbij graag aanmelden voor greanpeace, save the child, human bullshit etc...

Met vriendelijke Groet, Dank etc,
Karmalita
NSB in da house ...


18-09-2002, 12:23

Citaat:
Origineel gepost door Da_flow


NSB in da house ...

Niet huilen, kom allemaal goed. Ze zeggen dat het achter de tralies best meevalt...


18-09-2002, 12:31



Citaat:
Origineel gepost door Karmalita

Niet huilen, kom allemaal goed. Ze zeggen dat het achter de tralies best meevalt...

Saffie nu weet ik genoeg .. I decline Karmalita as a official traitor (NSB)


Je begrijpt nu wel dat ik je identiteit moet weggeven .. ja dames en heren zij is het brein van Al-Qaida. Ik weet het, het komt natuurlijk als een schok, maar jullie hadden het natuurlijk kunnen verwachten. Geen man op aarde zou zo een domme plan bedacht kunnen hebben. De massale vernietiging van de Twin Towers en andere is uiteraard het werk van een vrouw geweest. Alleen vrouwen zijn zo sneeky en geniepig in het opblazen van iets moois (denk maar aan je vorige relatie). Kijk was ik het geweest dan had ik voor een aantal financiele instellingen gekozen. Het hele economische verkeer ontregelen, vervolg is massale paniek, instortende prijzen, verdwenen geld, de hele maatschappij zou in rep en roer zijn geweest en de gevolgen zouden jaren na data nog steeds merkbaar zijn in de vorm van valuta crisisen etc.

Maar goed omdat dit het werk van een vrouw was, heeft het tot een massale klopjacht geleid.

Karmalita bedankt

18-09-2002, 12:39

Citaat:
Origineel gepost door angel20
OK DA_FLOW, en nu WAKKER worden!!!! je droom is voorbij!!!!!
Voor een engel ben je behoorlijk irritant, krijg je vast vaker te horen ...

18-09-2002, 12:54

Citaat:
Origineel gepost door Timoucha


Maare uhmmm wil je 1 ding terug nemen........... "Maar goed omdat dit het werk van een vrouw was, heeft het tot een massale klopjacht geleid."

Thallouw.......
Thanx en doe ik voor je ...

"Maar goed, omdat dit het werk was van Karmalita, heeft het tot een massale klopjacht geleid."


22-09-2002, 01:58
heb geen zin om dat stuk te lezen maar weet al wat er staat

dus broeder hou het maar op de droom

25-09-2002, 21:11
Salaam,

Typisch een man die weer in ontkennig gaat. En wat gebruikt hij als offensief??? --> De vrouw... Blame it on them...

Iedereen snapt toch wel, dat ik dit niet op mijn geweten heb en dat geen enkele vrouw zo egoistisch kan zijn. Dit is een mannentaak en nu mogen ze ook de eer ervoor opnemen zoals ze met alles doen...(Al doen zij vrij weining in real life...)

Het doet me pijn in mijn hart dat Flow zo diep is gezakt. Ooit was het een man(netje) van zijn woord, een man(netje) zoals geen andere man, een man(netje) waarvan je bijna zou denken dat hij te vrouwelijk was voor een man...

Maar overal komt een eind aan en zo aan aan onze Flow.
Zoals ik zei, het gaat je goed. We zullen aan je denken en voor je bidden.

Allah is met je en zal je ooit vergeven.

Gegroet,
Karmalita Laden...

25-09-2002, 22:29
Mensen zoals jou sporen niet...........

Mensen zo als jou mogen ze gelijk het land uit zetten. (Da_flow achtige mensen).

Volgens mij ken je de islam nog niet........islam is een geloof die gebaseerd is op vrede, liefde en respect. En niet op die barbaarse ideeën (dromen) van jou. Astagfir allah

Mensen zo als jou verpesten het voor normale moslims……..
Ik voel alleen verdriet als ik dit soort onzin lees……….ik heb echt medelijden met je :tranen:

26-09-2002, 13:24
Jamal1944... (want volgens mij leef jij nog in dat jaar...)

-----> Tis een geintje meneer... <--------