Bekijk volle/desktop versie : de wereld is op zijn laatste dagen



01-01-2004, 18:38
Salaam,

Life zusters en broeders spijten als ik iets verkeerds zeg of heb geschrijven,ik ben een praktiserende moslim en heb vele hadith boeken en koran gelezen ik heb boeken van
Imam harun yahya,imam Beddiüzaman Said Nursi,imam mevlana,imam abdelkardir ceylani,gelezen maar voor al koran ben van inderuk dat de einde heel dicht bij is want wat die grote imams honderden jaren geleden hebben geschrijven kommen allemaal uit het is zo ongelofelijk dat ik er van moet huilen

Broeders… broeders…. Broeders ….. zusters…….. zusters…….. zusters ik vind het mijn tak om dit kennis van mij met jullie te delen ik heb bewijzen ik heb bewijzen die jullie zelf thuis kunnen na controleren
Kijk nou om je heen kijk nou om je heen kijk !!!!!
Moslim mannen denken dat ze alleen bard moeten laaten groeien,bidden,vasten,en hoppen dat de wereld van zelf goed word ik ik ik ik wil in actie kommen mensen

Hoeveel imams hebben wij gezien die in echt bedriegers waren hoeveel presidenten waren dictators mensen die met geloof spelen zullen worden gestraft ik heb bewijzen gevonden en gezien in koran dat isa zoon van mariam weer op aarde terug zal kommen en het zal in na hicer(1400 zijn en wij zijn in 1424 dus nog 76 jaren onze profeet zei mijn umma niet meer zijn na hicer 1500 mensen die imams die ik boven heb op genoemd hebben veel dingen op geschrijven die uit zijn gekomen ik geef nu paar voor beelden voor jullie die geloven :

xin 1981 hicer (1401) in maand ramadan op de 15 de maan en op 29 ste zon verduistering 1n 1982 hicer(1402)nogmaals op de maand ramadan op de 14 de maan en 28 ste zon verduistering dus denken jullie dat dit allemaal een toeval is en allemaal begin hicer 1400

xin 1986 hicer 1406 dat is ook begin 1400 kwam een komeet, dat werd genoemd (hally) deze komeet kon toen bet blote ogen gezien worden en de richting van die komeet was van oosten naar westen van de aarde en dat allemaal was geschrijven inde moeken van die grotte imams en ik heb nog veel meer bewijzen in de heilige boek koran

xen dat er tijdens de hac tijd een bloed zal vergiet worden en dat is ook uitgekomen in 1972 in de hac tijd in kaba kwamen 30 mensen om het leven en precies 7 jaar laater op jaar 1979 hicer(1407)weer in de hac tijd kwaam door ruizen tussen suudische soldaten iranese mensen 402 zelfs nog meer mensen om het leven in Beyt-ül Muazzama' en dat stond allemaal in die heilige hatid boeken van die imams die ik heb op genoemd
x een kleine wiskundige berekening 18. Sure Kehf 110 ayat 18 x 110 = 1980 dus dat is hicer 1400 precies vooral op sura al-kehf zijn veel bewijzen over komst van isa zoon van maria

Broeders en zuster ik heb zo veel uitgekomen voorspellingen die jullie zullen laten denken dagen jaren lang
Ik Warschauuuu mijn broeders en zusters daar zie ik geen fout in maar iets goeds ….ik wil niet alleen bidden,vasten maar ik wil in actie kommen ik ben geen terrorist of zo maar ik wil dat iedereen nou even over na denkt iederen zegt laat me maar bidden en genieten van leven bezig met carrière,werk, ik weet niet veel wereldse dingen mensen oooooo mensen ik zie me zelf niet hoger dan iemand anders Allah houd niet van mensen die zich hoger dan anderen voelen maar als ik mijn informatie niet met anderen deel dan heeft het geen nut
mijn naam is mohanned ben 21 jaar kom uit irak heb veel mee gemaakt veel gelezen en dit (ilim) en dit informatie wil ik delen met elke mens

de wereld is een (cel) voor een mumin en een paradijs voor kafir

02-01-2004, 11:21


Salam Aleikom,

MahAllah!
DjazakAllahoe gairan.



Voor alle broeders en zusters:

veel mensen beseffen niet dat het leven zo voorbij kan zijn. als je dood bent is het alsof dit leven maar 1 dag was. je moet werken voor het hiernamaals, inshAllah moge Allah ons het paradijs schenken. Amin!!

Rasul saw zei: "denk altijd aan de vernietiger van vreugde(fysieke vreugde): de dood"

ooit zullen we allemaal tot Allah terugkeren! dit leven is slechts een test voor ons.

dus broeders en zusters zoals Rasul saw zei: "wees op je hoede van deze wereld, omdat het zoet en verlijdend is"

Moge Allah swt ons onze fouten vergeven en ons beschermen tegen de vervloekte sjaitan.

AMIN!!


Wa Aleikom Salam Warahmatoelahi Wabarakatoe

02-01-2004, 16:53
salaam,

als je veel hadiths heb gelezen ken je die beter gebruiken om mense informatie te geven dan voorspellingen die door grote imams zijn gedaan, want hadiths zijn betrouwbaarder en de voorspellingen zijn trouwens door de profeet s.a.w gedaan.
ik hoop dat je er hadiths bij zet.

wa allahu a3lam!

02-01-2004, 20:31
hmm ik denk er ook vaak aan... we moeten een betere beeld over de islam geven aan de ongelovigen..want velen zien de islam als het kwaad van de wereld.. dus als we ze meer info over de islam geven dan
gaan ze anders denken en dan beseffen ze op een moment dat de islam anders is dan wat de media enzz zeggen..
maar gaat niet zo makkelijk...

maar er zijn wel vele dingen uitgekomen ik zal ook een keer een paar plaatsen...

kijk maar eens hoeveel kleine tekens van De Dag Des Oordeels er nog over zijn dan valt je op dat veeel meer dan de helft al gebeurd en en dat we nog ongeveer minder dan 10 kleine tekens over hebben....

en Mohammed ( sal allahoe 3alaihi wasalem ) zei ook de dag des oordeels was bijna voor mij..
ik ga ff insha allah zoeken waar ik dit gevonden heb en plaats het

03-01-2004, 17:01


de einde is nabij jah

03-01-2004, 23:02
salaam,

er zijn geen bewijzen dat de wereld in de 14e eeuw zal vergaan, en dat de einde deze eeuw is.
over de laatste dag heeft de profeet veel gezegd.
grote tekenen zijn bv de dajaal, jegoeg en magoeg, de terugkeer van de profeet isa op aarde en de opkomst van de zon uit het westen. in totaal zijn et er 10 als je wilt weten welke 10 et zijn moet je het maar vragen zoek ik het ff op.
kleine tekenen zijn bv veel bloedvergieten, (half)blote vrouwen, hoge gebouwen enzo.
ook hier zijn er meer van, als je het wilt weten zoek ik het wel op.
maar over wanneer het is zei de profeet allahoe a3lam.
hier kon zelf niet de profeet een antwoord opgeven.
dus dat die imams dat voorspelt hebben snap ik niet!!!
ook vind ik die berekenig nergens opslaan.
en als die berekening iets zou betekenen is het al gebeurt want zoals je hebt berekend 110x18=1980 dus het jaar 1400, en dat hebbe we al achter ons.

wa allah a3lam

salaam oe3alaikom!

04-01-2004, 00:26
met 1400 hicer bedoel ik dat het begint na 1400 hicer, en daarna bij voorbeeld die imams hebben dingen voorspeld de zons verduistering in 1981 en 1982 in de ramadan maand dat is geen toeval en dat je in de toekomst met de binnen kant van je hand zult praaten dus telefoon,de komeet hally in 1986,dat rivir firat dat is een rivir in midden oosten dat waar het stroomt een grote berg zal koomen die de stromming zal verminderen dat is ook gebuerd in turkye,dat de twee konningen van egypte en syrie zullen dood gaan na aan slag ook uitgekommen,dat deafganen tegen americanen zulen vechten en zullen verliezen,oorlog tussen irak en iran en dat geen van beiden zal winnen ook uitgekommen,homos in de open baar,en nogveel meer beste broeder die 10 tekennen ken ik al waar je over hebt en nog iets adam dus de eerste mens had geen vader en isa zoon van maria heeft ook geen vader en god zegt ik zal isa de boek van jooden en de bijbel ook de koran leren en zal sterven waar dus op aarde dat staat in de koran

04-01-2004, 01:01
Niemand weet waneer De Dag Des Oordeels is alleen Allah weet het...

als Mohammed sala allahoe 3alaihi wasalam het al niet wist laat staan imams van deze tijd...

maar dat je het voelt naderen ja dat kan maar dat zie je ook aan dingen die er gebeuren en met die kleine tekens er zijn er nog een paar weinig en als je het over de grote tekens hebt die zullen elkaar snel volgen en zijn niet zoals de kleine tekens waar tijd tussen zit...

volgens geleerden valt Dag Des Oordeels op een Vrijdag na Asr gebed

ik weet niet meer waar ik dat stukje gelezen had maar heb het ergens op mijn comp...

04-01-2004, 15:17
Oh..Dat wist ik niet eens..Maar ik sluit me aan bij Omar..Niemand weet wanneer De Dag Des Oordeels aanbreekt alleen Allah De Almachtige..

04-01-2004, 16:05
stel je voor dat mensen wisten wanneer de Dag Des Oordeels zou komen???? stel je eens voor wat er dan zou gebeuren...mensen aanbidden allah dan minder en mensen gaan zonden plegen en stoppen een paar jaar voordat Dag Des Oordeels is en gaan dan vergiffenis vragen aan Allah.. wat denken jullie allah is slim...denk je nou dat hij de mensheid enz gaat vertellen op welk dag de Dag Des Oordeels valt..

kijk eens naar jezelf stel voor je zou het weten op welke dag het zou zijn he ... je zou veel meer zonden plegen en dingen doen en dan zeggen in jezelf ooh ik vraag wel om vergiffenis........je moet net doen of elke dag je laatste dag is zo moet je leven...denk met de gedachte vandaag is mijn laatste dag

Dus dag des oordeels valt op een onbekende tijd ( alleen Allah swt weet het )
je kunt alleen aan de kleine en grote tekens zien dat het nadert...wie weet komt de Dood eerder dan de dag des oordeels allahoe a3lam

14-01-2004, 13:28
je kan/mag niet zeggen dat Dag Des Oordeels er bijna aankomt....
dat weet jij niet.... dat weet alleen Allah ...

16-01-2004, 16:08
Beste 1424, Je beweert dat je veel Islamitsiche boeken hebt gelezen en de koran bijna uit je hoofd hebt geleerd. Misschien klopt dat wel, maar is het niet van belang om aan je 3aqyda (geloofsovertuiging) te werken. Ik kan zo aan je bericht zien dat je een Soefy bent.

Zomaar voorspellingen van imams geloven. Zo dom mogen de moslims toch niet zijn? Moslims basseren zich op de koran en de soena. Voorspeligen/uitspraken zonder bewijs gooien we in de prullenbak!

ÇáãÓáã ßíÓ ÝØä

10-12-2006, 19:06


La ilaaha illa allah mohammedoen rasoellah we moeten daarom altijd voorberid zijn op de dood! je weet nooit wanneer allhoe a3lem! vraag nooit wanneer de dag des oordeels en wat voor dag en bijna of nog niet maar kijk wat je ervoor voorbereid hebt voor je examens ga je ook leren en niet pas wachten totdat je toets krijgt.....dat is hetzelfde het leven is een exame dat geen herkansingen kent...

Moge allah(SWT) os op het recht pas leiden 3ala zjamie3 almosliemien..

Takbier...Allahoe akbar!

10-12-2006, 20:27
asalam moe 3elekoem

ik heb het van mijn meester gehoord ,maar de dag des oordeels is op vrijdag , ook heeft hij een maand genoemd en het was elfajr ,
de straten woorden dan mistig en als je klaar bent met bidden hoor je een geluid een hoorn alle dieren en iedereen hoord dat geluik ookal lig je te slapen .
sorry dat ik zo onduidelijk schrijf en niet alles weet .
wassalamoe 3elekoem

en als ieman diets wil vragen ofso zegmaar als ik niet iets goeds heb gezegd, gelijk melden, wieweet