Bekijk volle/desktop versie : oppas met vreemde sexuele neiging



Pagina's : [1] 2

29-05-2008, 16:33
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=126700.0


29-05-2008, 16:36

Hahahahaha wajemaaaa

29-05-2008, 16:36
Hallo allemaal.
ik zal me even voorstellen.
Ik ben Stella moeder van een dochtertje van 4 en zit met een nogal apart probleem waar ik niet zo snel raad mee weet.
Ik heb sinds ongeveer een jaar een vaste oppas voor de kleine.
Het is een Marokkaans meisje van 16 met nogal strenge ouders (vind ik dan).
Ze heeft me welluns verteld dat ze thuis totaal geen seksuele vrijheid heeft en toen heb ik tegen haar gezegd dat ze best een keer van mijn slaapkamer gebruik mocht maken om haar zelf te bevredigen (incl. speeltjes).
Ik vind gewoon dat je iemand niet kan weerhouden zichzelf te ontdekken.
Maar 2 weken geleden betrapte ik haar terwijl ze met haar broek op haar knieën op het hobbelpaardje van mijn dochtertje zat.
Nu ben ik absoluut niet preuts maar hier schrok ik toch wel een beetje van.
Ik wilde haar niet meteen de kast op jagen, dus ik heb haar gezegd dat het heel normaal was en dat ze zich er niet voor hoefde te schamen maar dat ik liever niet had dat ze dit soort dingen met mijn dochters speelgoed deed.
Het is een elektrisch hobbelpaardje dat echt kan lopen waneer je aan de teugeltjes trekt
ze vertelde me dat ze voor de grap op het hobbelpaardje ging zitten en toen het begon te lopen er een lekker gevoel door kreeg. Ze heeft toen haar broek uit gedaan zodat ze het beter kon voelen.
Waarschijnlijk werd door het hobbelige loopje van het paardje en het trillen van het mechaniekje haar clitoris gestimuleerd of iets in die richting. Ook de vorm van lederen zadeltje ziet er gek genoeg best uitnodigend uit. Dus ik kon me er wel iets bij voorstellen
Ik stond er wel een beetje van te kijken dat het hobbelpaardje instaat was te lopen terwijl ze er met haar volle gewicht opzat.
op het zadeltje staat een gewichtje met daar in 55LBS MAX aangegeven wat volgens haar gewoon 55 kilo was en dus het kon haar dragen zei ze.
Ik vond dit nogal moeilijk te geloven aangezien dit hobbelpaardje is bedoeld voor peuters en zelfs als mijn dochtertje van 4 erop zit heeft het de grootste moeite om vooruit te komen.
Toen ik haar vroeg of ze dit welluns vaker deed zei ze dat dit de eerste keer was maar ik had hier ook zo mijn twijfels over.
Een tijdje geleden kwam mijn dochtertje naar me toe klagend over dat haar hobbelpaardje vies rook. Ze wees naar het zadeltje waar een behoorlijke remspoor op zat(tenminste daar rook het na).
Ik dacht toen dat mijn dochtertje er met een vies onderbroekje op had gezeten maar nu wist ik wel beter.
Maar goed ze schaamde zich natuurlijk dood en ik had niet het idee dat ze het nog eens zou proberen.
Maar gisteren trof ik weer iets van een remspoortje en wat opgedroogde afscheiding op zadeltje van het hobbelpaardje aan.
Ik heb geen idee wat ik hier nu mee moet.
Het gaat haar blijkbaar alleen om het hobbelpaardje dus ik heb zitten denken om met haar af te spreken dat ze het hobbelpaardje maar mee naar mijn slaapkamer moet nemen en er een handdoek of iets anders overheen moet leggen voordat ze erop gaat zitten.
Hoe smerig dit ook klinkt maar ik heb liever dat ze het nog enigszins hygiënisch doet dan stiekem en mijn dochtertje op een stinkend hobbelpaardje moet zitten.
Waarschijnlijk heeft ze zelf niet eens in de gaten dat ze iets achterlaat dus hier moet gewoon een einde aan komen.
Ik snap natuurlijk dat ik haar gewoon op dit gedrag moet aanspreken maar ik heb echt totaal geen idee hoe ik zoiets moet aanpakken zonder haar te kwetsen of in een hoekje te drukken.
Serieuze reacties graag.
Gr Stella.

29-05-2008, 16:38
wejooooow ahahaha wat een crisis

29-05-2008, 16:39

3iech nhaar tesme3 khbaar

29-05-2008, 16:58
ik geloof er geen ene donder van

24-06-2008, 12:33
hshahaahahahahahahahah wtf 16 jaar?? en dan op hobelpaard

24-06-2008, 12:39
hahaha ze dacht ook een hobbelpaard ziet er onschuldiger uit dan een dildo of wat dan ook,
dat ze zich dan zelf niet schuldig gaat voelen over het feit dat ze dat gevoel ervaart,

24-06-2008, 12:54
later voor mijn kinderen geen oppas hoor
alhoewel....

24-06-2008, 16:04
Die hobbelpaardtje deed haar denken aan de ezel van haar opa in de dorpen. Waar ze waarschijnlijk ook een hele leuk ervaring mee heeft gehad.

Mijn reactie aan die stella,

Het is bijna zomervakantie, dus zal ze een bezoek brengen aan haar opa, en eenmaal bij haar opa aangekomen zal ze eenmaand lang gaan genieten van de ezel van haar lieve opa.


Rofl!

25-06-2008, 00:04

Citaat door prins_op_paard:



maybe kan jij haar helpen...haha prins op paard

25-06-2008, 10:29

Citaat door queen_K:
maybe kan jij haar helpen...haha prins op paard


hoe dan

25-06-2008, 16:17


Citaat door prins_op_paard:
hoe dan :



ik weeet niet..

25-06-2008, 16:22

Citaat door queen_K:
ik weeet niet..


je wilt zeggen dat ik haar mijn paard moet lenen hé

25-06-2008, 16:25

Citaat door prins_op_paard:
je wilt zeggen dat ik haar mijn paard moet lenen hé



hehe ojaa dat is een goeie ja dan hoeft ze dat paard van dat arme kindje niet vies te maken

Pagina's : [1] 2