Bekijk volle/desktop versie : Is het gevaarlijk wanneer je tegen een zwangere roept?



29-05-2008, 15:27

Ik vind het echt zo erg voor onze manager. Daarstraks begon er gewoon iemand te roepen tegen haar en ze stond echt bijna te huilen. Ze is enkele maandjes zwanger dus vroeg me wel af of dit gezond is in haar toestand want hij heeft haar wel doen verschieten. In de zin van dat hij zich terug keerde naar haar en zij dit niet had verwacht.


29-05-2008, 15:32



Citaat door Miss_Magrebia:
Hormonen?

Die mens is gewoon ziek hij roept tegen iedereen als het hem niet zint.
Ze zat echt te bibberen in haar kantoor, tot ik toevallig bij haar moest zijn en zei ze mij dat het echt niet goed is voor haar..


29-05-2008, 15:35
denk het ook hormonen og ze is heel gevoelig

29-05-2008, 15:36
Neuh! Is niet gezond!

29-05-2008, 15:37


hoe bedoel je roepen?

29-05-2008, 15:39
Stress is niet goed voor een zwangere~!

29-05-2008, 15:40

Citaat door tante_Es:
hoe bedoel je roepen?


Schreeuwen, afsnauwen, hard praten zoiets denk

29-05-2008, 15:42

Citaat door Safanaa:
Schreeuwen, afsnauwen, hard praten zoiets denk



ooh ok...belgische taal???

ik ken roepen alleen in de zin van iemand roepen omdat je diegene nodig hebt ofso....


als het schreeuwen is..nee is niet goed voor een zwangere, hormonen spelen een rol, een zwangere moet je gewoon lekker met rust laten en doen wat ze zegt/wilt

29-05-2008, 15:44

Citaat door faatjuuh_:
denk het ook hormonen og ze is heel gevoelig


H

oezo hormonen? Sorry maar wat hebben hormonen hiermee te maken? Of dat ze gevoelig is? Het gaat erom dat zulke venten eens goed moeten dimmen! Ik meen het, ik vind het laf van haar dat ze hem niet op z'n plaats heeft gezet!




Citaat door tante_Es:
hoe bedoel je roepen?


Brullen, tieren, noem maar op.


29-05-2008, 16:18

Citaat door Super_Nina:
H

oezo hormonen? Sorry maar wat hebben hormonen hiermee te maken? Of dat ze gevoelig is? Het gaat erom dat zulke venten eens goed moeten dimmen! Ik meen het, ik vind het laf van haar dat ze hem niet op z'n plaats heeft gezet!





Brullen, tieren, noem maar op.



Je vind het laf van haar???
Bij dat vrouwtje gieren meskiena de hormonen door haar lijf
ze weet niet wat ze met zoiets aan moet en dan moet ze zo een sukkel op zn plaats zetten, dan lijkt me niet.

29-05-2008, 16:21

Citaat door Super_Nina:
H

oezo hormonen? Sorry maar wat hebben hormonen hiermee te maken? Of dat ze gevoelig is? Het gaat erom dat zulke venten eens goed moeten dimmen! Ik meen het, ik vind het laf van haar dat ze hem niet op z'n plaats heeft gezet!





[/I]


Ze denkt dat je baas schreeuwt omdat ie zwanger is. Beetje duidelijker uitleggen voortaan .



Wat een klxte werkplek heb jij zeg . Kunnen jullie nergens een klacht indienen ofsow?

29-05-2008, 16:26

Citaat door _Marokkaanse_:
Ze denkt dat je baas schreeuwt omdat ie zwanger is. Beetje duidelijker uitleggen voortaan .



Wat een klxte werkplek heb jij zeg . Kunnen jullie nergens een klacht indienen ofsow?


Hoezo, de rest heeft me toch verstaan?
Mohim inderdaad een klote werkplek.
Klacht indienen? hahahah schijtkoppen zijn het, als het over iets anders gaat dan allemaal grote mond, maar over serieuze zaken walou.




Citaat door Amazing-Women:
Je vind het laf van haar???
Bij dat vrouwtje gieren meskiena de hormonen door haar lijf
ze weet niet wat ze met zoiets aan moet en dan moet ze zo een sukkel op zn plaats zetten, dan lijkt me niet.


Ja, het klinkt misschien cru maar was ik in haar plaats dan had ik hem zeker op z'n plaats gezet.


29-05-2008, 16:39


Wat zijn sommige mensen toch enorme eikels. Als er op het werk dingen fout gaan dien je dat op een normale manier te bespreken. Welke idioot gaat er nu tegen een zwangere vrouw staan schreeuwen, en zeker op het werk Als ik haar was geweest had ik een klacht ingedient, en hem eens duidelijk de waarheid gezegd.