Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk welk afslankpillen helpen echt???



Pagina's : [1] 2

29-05-2008, 14:11
dit is een serieuze vraag...en ik weet heus wel dat er veel shit tussen zit...
daarom wil ik vragen naar jullie ervaringen met deze type pillen.

en dat blabla over minder eten en veel bewegen weet ik zelf ook wel.....

dus wie kan me vertellen welke pil echt helpt tijdens een dieet...

heeft iemand wel eens reduce fat fast geprobeerd...hoe is t bevallen....ikken wel iemand die daar goede resultaten mee heeft geboekt.....

alvast dank.

29-05-2008, 22:34


dames kom op...zemma niemand die iets weet???

29-05-2008, 22:46
doe citroensap kuur, ik ga er ook mee beginnen, daar val je minimaal 5 kilo vanaf in 10 dagen en het is ook nog eens een natuurlijke manier+ je maakt je darmen en je organen helemaal schoon tijdens deze kuur

29-05-2008, 23:16
stomste wat je kan doen is chemische pillen innemen om af te vallen!
je gaat je gezondheid schaden meid!!

30-05-2008, 01:13


moslimaatje vertel eens wat meer over die kuur

31-05-2008, 00:13
geen andere tips/en dieten?

31-05-2008, 00:41
Pillen met groene thee extracten en CLA schijnen goed te helpen.. Ze zijn verkrijgbaar bij de drogist.. Eerst even goed lezen op internet dan pas overwegen om ze te halen.. Bewegen en goed eten/drinken blijft de beste manier..

31-05-2008, 02:59

Citaat door moslimaatje2002:
doe citroensap kuur, ik ga er ook mee beginnen, daar val je minimaal 5 kilo vanaf in 10 dagen en het is ook nog eens een natuurlijke manier+ je maakt je darmen en je organen helemaal schoon tijdens deze kuur




tell us more please

31-05-2008, 08:22

Citaat door anijs:
dit is een serieuze vraag...en ik weet heus wel dat er veel shit tussen zit...
daarom wil ik vragen naar jullie ervaringen met deze type pillen.

en dat blabla over minder eten en veel bewegen weet ik zelf ook wel.....

dus wie kan me vertellen welke pil echt helpt tijdens een dieet...

heeft iemand wel eens reduce fat fast geprobeerd...hoe is t bevallen....ikken wel iemand die daar goede resultaten mee heeft geboekt.....

alvast dank.


er zijn er 2 maar die echt helpen maar die zijn voor mensen die heel erg zwaarlijvig zijn. Het zijn ook geen lichte pillen. De een speelt met je hersenen en de ander deed wat anders.
Veel mensen hebben daardoor resultaat geboekt maar persoonlijk zou ik het noooooooooooit van mijn leven doen.
Dik zijn is maar dik, ik ga mijn lichaam of geest niet verpesten met pillen omdat ik dan zwaarlijvig ben.
Ik kies dan liever voor andere dingen.
Je kan ze tegenwoordig online kopen bij de onlineapotheek.


Ik raad ze ten zeerste af. Teveel bijwerkingen heb ik op het internet gelezen.

31-05-2008, 09:18

Citaat door OemmyAicha:
er zijn er 2 maar die echt helpen maar die zijn voor mensen die heel erg zwaarlijvig zijn. Het zijn ook geen lichte pillen. De een speelt met je hersenen en de ander deed wat anders.
Veel mensen hebben daardoor resultaat geboekt maar persoonlijk zou ik het noooooooooooit van mijn leven doen.
Dik zijn is maar dik, ik ga mijn lichaam of geest niet verpesten met pillen omdat ik dan zwaarlijvig ben.
Ik kies dan liever voor andere dingen.
Je kan ze tegenwoordig online kopen bij de onlineapotheek.


Ik raad ze ten zeerste af. Teveel bijwerkingen heb ik op het internet gelezen.


31-05-2008, 10:59

Citaat door OemmyAicha:
er zijn er 2 maar die echt helpen maar die zijn voor mensen die heel erg zwaarlijvig zijn. Het zijn ook geen lichte pillen. De een speelt met je hersenen en de ander deed wat anders.
Veel mensen hebben daardoor resultaat geboekt maar persoonlijk zou ik het noooooooooooit van mijn leven doen.
Dik zijn is maar dik, ik ga mijn lichaam of geest niet verpesten met pillen omdat ik dan zwaarlijvig ben.
Ik kies dan liever voor andere dingen.
Je kan ze tegenwoordig online kopen bij de onlineapotheek.


Ik raad ze ten zeerste af. Teveel bijwerkingen heb ik op het internet gelezen.




maar welke zijn het?

31-05-2008, 11:13
http://www.citroensapkuur.nl/reinigen.php

links staan hoofdstukken, daar kan je nog op klikken, klik ook effecten va de citroensapkuur

31-05-2008, 11:59



Citaat door Lamiss:


maar welke zijn het?


http://www.afvallen-weblog.nl/category/17

01-06-2008, 21:05
sporten sporten en nog eens sporten en normaal eten niet dieten
dat is de beste manier
en wat die pillen betreft ik zou ze niet nemen als ik van u was
zodra je ermee stopt verdik je weer, nog dikker zelfs
en dit geld hetzelfde voor dieten zodra je stopt word je dikker dan ervoor

01-06-2008, 21:14

Citaat door moslimaatje2002:
doe citroensap kuur, ik ga er ook mee beginnen, daar val je minimaal 5 kilo vanaf in 10 dagen en het is ook nog eens een natuurlijke manier+ je maakt je darmen en je organen helemaal schoon tijdens deze kuur



Hier begin ik overmorgen ook aan.

http://www.citroensapkuur.nl/effecten.php

Pagina's : [1] 2