Bekijk volle/desktop versie : Zusje die geld jat!!



Pagina's : [1] 2 3 4

29-05-2008, 13:22
Wat moet ik nou?

Woon bij me ouders thuis en heb een zusje die steeds maar geld pikt van mij!! Uit me portemonee, pas als ik ergers wil afrekenen dan merk ik ineens dat er geld minder is. Heb van alles geprobeerd maar niets helpt!

Geef me tips please, ben in alle staten nu!!



Ps account is niet van mij.

29-05-2008, 13:23


Stop nepgeld in je portemonnee . Nee ff serieus , wat heb je allemaal al geprobeert dan ?

29-05-2008, 13:25
Portemonnee altijd en overal bij je hebben. Lijkt me heel vervelend maar als het niet anders kan? Of leg 'm op een plek waar zij niet bij kan...

Heb je al met haar gepraat hierover?

29-05-2008, 13:25

Citaat door Niya_:
Wat moet ik nou?

Woon bij me ouders thuis en heb een zusje die steeds maar geld pikt van mij!! Uit me portemonee, pas als ik ergers wil afrekenen dan merk ik ineens dat er geld minder is. Heb van alles geprobeerd maar niets helpt!

Geef me tips please, ben in alle staten nu!!



Ps account is niet van mij.



hahahahah allah jehdieha

ik zou een foto maken met me middel vingererop en in die portemone plaatsen.

29-05-2008, 13:28


Sla haar in elkaar.. wedden dat het helpt

29-05-2008, 13:31

Citaat door chanel:
hahahahah allah jehdieha

ik zou een foto maken met me middel vingererop en in die portemone plaatsen.:moe:



Haha, leuke.

Hoe oud is het kind?

29-05-2008, 13:34
ik zou mijn zusje een pak slaag geven of ik zou mijn moeder haar een pak slaag laten geven

29-05-2008, 13:38
Waar leg jij je portemenee dan?

29-05-2008, 13:38
ik heb het zelfde probleem..

Dit is de oplossing:
ik heb NOOIT geld op zak

lang leve mijn bankkaart!

pfff ik ben echt euro's kwijt geraakt!

29-05-2008, 13:40
hoe oud is je zusje?


als ze oud is, dan haar effe erop wijzen dat dit niet door de beugel kan, als ze klein is, moet je haar effe een pak slaag geven

29-05-2008, 13:43

Citaat door MeesterNajib:
Ga tegen je ouders zeggen dat ze haar zakgeld moeten verhogen




neen dan geef je juist toe

29-05-2008, 13:44
Je kan zo'n klein kluisje kopen die heb je wel voor onder de € 30, maarja zou wel erg zijn haha. Goed verstoppen ofzo, portomonnee gewoon in je tas, cash ergens anders.

29-05-2008, 13:52


Mijn zusje is bijna 18 jaar, ze werkt, maar geeft haar geld uit binnen een paar dagen. Heb alle middelen geprobeerd.
Gepraat, gescholden, spullen van haar afgepakt, lievelings kleding weggegooid, echt van alles, ik wil me zusje kunnen vertrouwen en dat geld bij wijze van spreken gewoon op mijn nachtkastje kan neerleggen zonder dat ze er aan komt!! Maar helaas. Mijn ouders zitten ook met hun handen in het haar.

Ik heb ook vaak geld verstopt, maar dat werkt gewoon niet. Het gaat niet op grote bedragen, steeds van die onopvallende bedragen, maar intotaal is het wel meer dan honderden euroos! Ben echt in alle staten!! Wat een rot wijf is het. Ik begin haar te haten!

29-05-2008, 13:52
serieus antwoord :

nooit geld in je portomonee laten zitten. (verstop het ergens waar ze niet weet dat je het verstopt hebt.. bijv binnenzak van je jas die je niet draagt)


alleen bankpas gebruiken (pincode veranderen als ze die heeft)
en dan gewoon je portomonee laten slingeren.

of haar dreigen dat je aangifte doet.. en als dat allemaal niet helpt. Je geld bij je vader/ moeder bewaren

29-05-2008, 14:03
Stop je geld in je bh dat deed mijn oma ook altijd

Pagina's : [1] 2 3 4