Bekijk volle/desktop versie : abonnement opzeggen



29-05-2008, 09:44
Salaam allemaal, heb een telfort abonnement en wil deze per einddatum opzeggen, maar vroeg mij af hoelang van tevoren en moet je dat tel. of schriftelijk doen? weet iemand dit

29-05-2008, 09:46



Citaat door paradijs79:
Salaam allemaal, heb een telfort abonnement en wil deze per einddatum opzeggen, maar vroeg mij af hoelang van tevoren en moet je dat tel. of schriftelijk doen? weet iemand dit



3 maanden van tevoren moet je opzegbrief binnen zijn. Als ik jou was, zou ik 4/5 maanden van te voren een opzegbrief versturen. Het moet schriftelijk, handtekening maakt het rechtsgeldig.

29-05-2008, 09:49
echt waar dacht een maand vantevoren, mijn ab. loopt per half jullie af

29-05-2008, 09:54
2 a 3 maanden van te voren

29-05-2008, 10:00


bedankt voor jullie reacties meiden, heb ze net gebeld en het is 3 maanden dus de laatste maand het volle bedrag betalen, haat telfort

29-05-2008, 10:42

Citaat door paradijs79:
bedankt voor jullie reacties meiden, heb ze net gebeld en het is 3 maanden dus de laatste maand het volle bedrag betalen, haat telfort



Maar dat is meestal met alle providers, 3 maanden van te voren. Ik zou echt nu een brief sturen, het wordt namelijk ingevoerd als het bij hen verwerkt is en bla bla.

29-05-2008, 10:46

Citaat door Huwaydah:
Maar dat is meestal met alle providers, 3 maanden van te voren. Ik zou echt nu een brief sturen, het wordt namelijk ingevoerd als het bij hen verwerkt is en bla bla.



ben overgestapt naar t-mobile en die hebben alles geregeld zeggen ze dus ik hoef helemaal niets te dioen, ben benieuwd