Bekijk volle/desktop versie : Stel je moet je huis uit.



Pagina's : [1] 2

28-05-2008, 21:04
stel dat je je huis uit moet ivm sloop, hoeveel geld krijg je dan? en hoelang heb je om een woning te vinden. en krijg je dan ook in andere gemeenten voorrang op een woning? en krijg je dan voorrang op alle woningen?

28-05-2008, 21:06


dat verschilt toch per geval..het beste kun je het aan je woningbouwvereniging vragen

28-05-2008, 21:15
Het tarief van dit jaar is ong. 5000 euro.. kan mischien een honderdje schelen.
En bij sloopwoningen, krijg je vrijwel altijd urgentie...

28-05-2008, 21:16
5000 euro en urgentie

28-05-2008, 21:26



Citaat door Purple_:
Het tarief van dit jaar is ong. 5000 euro.. kan mischien een honderdje schelen.
En bij sloopwoningen, krijg je vrijwel altijd urgentie...


Bedankt, maar wat houdt dat dan in? Krijg ik voorrang op ALLE woningen of alleen op geselecteerde woningen? Kan ik dan ook een huis met tuin krijgen of mag ik dan alleen reageren op flatwoningen, want daar woon ik dan.

28-05-2008, 21:28

Citaat door Purple_:
Het tarief van dit jaar is ong. 5000 euro.. kan mischien een honderdje schelen.
En bij sloopwoningen, krijg je vrijwel altijd urgentie...

ja dat klopt. ik woon binnenkort ook in een sloopwoning en krijg 5000 euro . als je te horen krijgt dat je woning wordt gesloopt, dan heb je ongeveer 2 jaar de tijd om te verhuizen.

28-05-2008, 21:30
Volgens mij op alle..want je bent verplicht er voor een bepaalde datum uit te gaan..dus lijkt me logisch dat je voorrang krijgt op alle woningen in je gemeente..

28-05-2008, 21:31
Ten eerste krijg je of iemand op bezoek of ze maken een afspraak met je. Daar vertel je wat je wensen zijn en wat voor woning je het liefst wil. Je krijgt 5000 euro onkosten. Je reageer op wat je maar wil. Maar vergeet niet er zijn velen andere met een urgentie en in dat geval kijken ze naar je woonduur. wie het langst staat ingeschreven heeft dan weer voorrang.

28-05-2008, 21:32

Citaat door Danisha:
Bedankt, maar wat houdt dat dan in? Krijg ik voorrang op ALLE woningen of alleen op geselecteerde woningen? Kan ik dan ook een huis met tuin krijgen of mag ik dan alleen reageren op flatwoningen, want daar woon ik dan.




uit hoeveel bestaat je gezin en hoelang woon je in dat huis dan?

28-05-2008, 21:33

Citaat door Tamgart_Tamgart:
Ten eerste krijg je of iemand op bezoek of ze maken een afspraak met je. Daar vertel je wat je wensen zijn en wat voor woning je het liefst wil. Je krijgt 5000 euro onkosten. Je reageer op wat je maar wil. Maar vergeet niet er zijn velen andere met een urgentie en in dat geval kijken ze naar je woonduur. wie het langst staat ingeschreven heeft dan weer voorrang.




klopt als een bus!

28-05-2008, 21:33

Citaat door Tamgart_Tamgart:
Ten eerste krijg je of iemand op bezoek of ze maken een afspraak met je. Daar vertel je wat je wensen zijn en wat voor woning je het liefst wil. Je krijgt 5000 euro onkosten. Je reageer op wat je maar wil. Maar vergeet niet er zijn velen andere met een urgentie en in dat geval kijken ze naar je woonduur. wie het langst staat ingeschreven heeft dan weer voorrang.


oke, dat snap ik dan wel dat andere met urgentie ook voorrang hebben, maar het is dus niet zo dat ik perse op een flatwoning met 3 kamers moet reageren, omdat ik op dat moment ook in een flatwoning met 3 kamers woon?

28-05-2008, 21:33

Citaat door Maroc_Meissie:
Volgens mij op alle..want je bent verplicht er voor een bepaalde datum uit te gaan..dus lijkt me logisch dat je voorrang krijgt op alle woningen in je gemeente..



nee meid niet allemaal...

28-05-2008, 21:34



Citaat door Maroc_Meissie:
Volgens mij op alle..want je bent verplicht er voor een bepaalde datum uit te gaan..dus lijkt me logisch dat je voorrang krijgt op alle woningen in je gemeente..


ik hoop het wel, want ik wil dan niet weer naar een flatwoning verhuizen.

28-05-2008, 21:34

Citaat door Danisha:
oke, dat snap ik dan wel dat andere met urgentie ook voorrang hebben, maar het is dus niet zo dat ik perse op een flatwoning met 3 kamers moet reageren, omdat ik op dat moment ook in een flatwoning met 3 kamers woon?


nee joh! ze kijken naar je tijdsduur in je oude woningh en naar de personen in je gezin en naar het minimum inkomen!

28-05-2008, 21:35
ff voor de duidelijkheid!!!!!!!


je krijgt je 5000 euro alleen als je meer dan 5 jaar woonzaam bent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2