Bekijk volle/desktop versie : Vraag aan de mannen over vrouwen die al sex hebben gehad.



Pagina's : [1] 2 3

28-05-2008, 19:06
Dit is een serieuse vraag voor de mannen (geen jongentjes) hier.

Ik probeer er achter te komen hoe jullie mannen denken over vrouwen/meiden die geen maagd meer zijn.

Ik vraag me af hoe jullie denken over meiden en vrouwen die sex hebben gehad en niet getrouwd zijn of gescheiden zijn?

Maken jullie onderscheid tussen rassen nederlands, halfbloedjes en marokkaanse vrouwen?

Zouden jullie willen trouwen met iemand die al sex heeft gehad? Als jullie zelf ook al sex hebben gehad.

Of hebben jullie zoiest van die heeft toch al sex gehad dan is een stuk vuil dus die hoef ik niet?

Graag alleen serieuse reacties.

28-05-2008, 19:09

marokkaanse mannen, zien marokkaanse meiden gelijk als H.oeren als ze ontmaagd zijn voor het huwelijk, ookal zijn ze verkracht zullen ze het niet Accepteren..zelf hebben ze natuurlijk alles geprobeert. Maar van een nederlandse accepteren ze het wel.

28-05-2008, 19:21
Waar je je druk om maakt heb je goedkeuring nodig van jongetjes die de hele dag door met hun penis spelen en alle hoeren naaien die ze kunnen betalen.

28-05-2008, 19:23
Ik vind dat generalisatie maar niks.. mannen die marokkaanse vrouwen over 1 kam scheren en vica versa...

Maarja zit blijkbaar in ons bloed.

28-05-2008, 19:44


Citaat door Horny_woman:
Waar je je druk om maakt heb je goedkeuring nodig van jongetjes die de hele dag door met hun penis spelen en alle hoeren naaien die ze kunnen betalen.


Ik maak me nergens druk om. Ik moet al zeker niks hebben van die gasten die alleen maar aan sex kunnen denken.

Maar ik ben gewoon echt nieuwsgierig hoe ze denken.

Want vrouwen oordelen niet zo hard over mannen als hun bij ons doen.

28-05-2008, 20:03
Nou mannen zijn jullie verlegen ofzo.

28-05-2008, 20:08
Vrouwen oordelen liever over vrouwen inderdaad

28-05-2008, 20:18
Ja precies en dat doen mannen weer niet. Waarom oordelen jullie niet over mannen dat vraag ik me nu eigelijk wel af.

28-05-2008, 22:38
Ik heb er zeker geen problemen mee. Als een man geen maagd is vind ik het een beetje zielig als hij moeilijk zou doen als een vrouw geen maagd is

02-06-2008, 22:51
ja inderdaad maar als de mannen hier zouden zeggen van nou ik vind het niet erg dan liegen ze, want bijna 99% van de marokaanse man wil dat zijn vrouw maagd is ook al zijn zij het niet

03-06-2008, 13:44

Citaat door tennisfreak:
ja inderdaad maar als de mannen hier zouden zeggen van nou ik vind het niet erg dan liegen ze, want bijna 99% van de marokaanse man wil dat zijn vrouw maagd is ook al zijn zij het niet



????????? en waar haal jij die 99% vandaan?????

net als wat outlawpride zegt marokkanen generaliseren te snel.
IK VIND HET TROUWENS NIKS UITMAKEN MAAGD OF GEEN MAAGD BLABLABLA
kijk naar de persoon thats it

03-06-2008, 14:15

Citaat door tennisfreak:
ja inderdaad maar als de mannen hier zouden zeggen van nou ik vind het niet erg dan liegen ze, want bijna 99% van de marokaanse man wil dat zijn vrouw maagd is ook al zijn zij het niet


Klopt wat je zegt, maar als een marokkaanse man zegt tegen een vrouw dat ie ook maagd is...dan gelooft de vrouw hem toch nooit....

03-06-2008, 14:29

Als Marokkaanse moet je je volgens hen houden aan je geloof/cultuur.
Normaal gezien moet je je gewoon houden aan je geloof maar de meesten interpreteren dat anders.
Dit verklaart al hoe "fucked up" veel Marokkaanse jongemannen denken.



Trek het je niet aan , zolang je maar spijt hebt en Allah Soubhana wa taala je vergeven heeft , hoef je je voor niets druk te maken.
Elk mens is een zondaar , zo simpel is dat , en we maken allemaal fouten.

Allah Soubhana wa Taala vergeeft elke zonde , ook al rijkt die zonde tot de hemel!


Je vind wel een would ness die je vergeeft en die serieus met je zal zijn , je bent niet de eerste met dat probleemn en belange niet de laatste



Zolang je maar spijt hebt


09-06-2008, 12:15
ik zelf vind het niet erg, alhoewel ik het wel jammer vind omdat ik het namelijk wel ben.

ik kijk liever naar de persoon zelf. Maagd zijn zegt ook niet veel goeds over een bepaald persoon.

en ras maakt mij ook niet uit, zolang ze maar een Moslima is en een goed hart heeft.

Ghair Insha Allah

11-06-2008, 14:07
het is haram als een man vraagt om een maagd terwijl hij zelf ook ontmaagd is...duss jaa...ik begrijp het nie van die mannen hoor..
zij seks en wij nie..!!

wij zijn gelijkwaardig gemaakt...zowel de man als de vrouw

Pagina's : [1] 2 3